Treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samppaj
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve kaikille!

Kirjoitan nyt tänne aloittelija osioon vaikken ihan aloittelija sali treenaamisessa olekkaan. Minulla on kotona seuraavat välineet: Penkki, siihen liitettävä hauiskääntö systeemi, jalkalihas laite ja myös kahdet käsipainot. Olen niitä käyttänyt jonkin aikaa tosin lähinnä hauista treenannut painoilla ja myös tehnyt vatsoja+punnerruksia. Ongelmia onkin ollut enimmäkseen rinta, hartia ja jalka lihaksissa. Olen siinä mielessä aloittelija etten tiedä mitään erikois sali käsitteitä enkä tiedä ravinnoista yms asioista mitään. Nostelen vain painoja ja sitäkin olen tehnyt tähän asti satunnaisesti ilman minkäänlaista suunnitelmaa. Olen miettinyt että voisin ostaa kesäksi jonkinlaista lisäravinnetta ja tehdä rankkaa treeniä josta olisi hyötyä etenkin jääkiekon pelaamisessa. Pelaan jääkiekkoa harraste joukkueessa.

Olisi mukava tietää jonkinlainen suunnitelma, mitä treenata minä päivänä, minkälaisia sarjoja kannattaa tehdä, minkälaisilla painoilla ja mitä ravintoaineita kannattaa käyttää. Budjetti on rajallinen joten mitään 10 eri säkkiä en aio ostaa mutta jotkut perus protskut yms. olis varmaan hyväks. Kesäisin pelaan jalkapalloa kaksi kertaa viikossa (ti, pe).

Eli siis haluaisin ohjelman joka keskittyisi rinta, hartia ja jalka lihaksiin mutta myös hauis, ojentaja, selkä yms. mitä kaikkea nyt onkaan. Ja tosiaan kesä-elo kuun ajalle. Massaa haluaisin myös lisää sillä olen 192cm pitkä ja painan 77kg.

Kiitos etukäteen. :)

^Et ole aloittelija, mutta et tiedä mistään mitään etkä jaksa edes osion sticky-ketjuja vilkaista ennen kuin kysyt tasan samat kysymykset, jotka on kysytty jo miljoonaan kertaa ja joihin löytyy pääosin suorat vastaukset em. stickyistä?

Ei millään pahalla, mutta kukaan ei jaksa kirjoittaa samoja asioita uudestaan kerta toisensa jälkeen eikä siinä mitään järkeä olisikaan:piis:.