Treeniohjelma vol. 200000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pepe:D
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo eli uutta reeniohjelmaa olen ettimässä. Olen kattonut kaikki pakkotoiston ohjelmat läpi, mutta useat niistä sisältävät useita liikkeitä jotka eivät ole mahdollisia salillani. Kyseinen sali on laite-vajaa ja on auki vain ma,ti,ke,to ja la. Eli näissä puitteissa mennään. Kyseisellä salilla on ainoastaan jalkalaitteina prässi + tangot, eli olen vältellyt jalkoja mutta alkanut nyt hakkaamaan myös niitä. Viimeinen ohjelmani oli Tom Princen Get Big program, jolla sainkin tuloksia ihan hyvin. Eli etsin jotain 2-3 -jakoista ohjelmaa. Guuglettelin tuossa ja löysin kyseisen ohjelman: http://www.kuntosalihaku.com/ohjelma.php?id=19&ohjelma=3-jakoinen onko mistään kotoisin?

Salin laitteista vielä: salilla ei ole esimerkiksi edes dippiä, joten koitetaan pitää liikkeet käsipaino-tanko-penkki-talja linjalla :D

Avauspostissa sanotaan että katottu kaikki pakkiksen ohjelmat läpi, ja sitten kaksi ekaa vastausta käsittää varmaan ne pakkotoiston tyrkytetyimmät ohjelmat :D

Juu golden six oli ihan ensimmäinen millä alotin, kiitos yrityksestä silti :D Mut ei oo kommentia tohon edellä mainittuun linkin reeniin? Aattelin itekki alkaa ko

Juu eli koitin nyt väsätä jonkun näköstä settii.. Aika pitkälti noudattaa Tom Pricen ohelmaa + Gymlogin tippejä ja juttuja.

1. päivä:
Penkki 3x10 + G&G max penkki with avustaja
Vinopenkki 3x10
Varioitu vipunosto (ylös ja ns. punnerrus) 3x8-12 (Gymlog 10)
Vipunostot istuen (istut penkillä ja painot lähtee jalkojen alta)
Ranskalainen punnerrus 4x10-15 + extra ”kapea penkki” 4x10

2. päivä:
Mave 4x10
Leuat leveällä otteella 3-4xmax
Hauiskääntö tangolla 3x10
Hauiskääntö istualteen 3x10 + 3x5 extra (Gymlog 1)

3 .päivä:
Kyykky 4x10
Prässi 3x10
-jotain-

+Parina päivänä vatsoja..

Osaisko joku kertoo tohon tom prince's ohjelmaan takareisille toista liiketta kun toi Maaten jalan koukistus: 3 sarjaa (10, 8, 6), ei pysty tekemään salilla kun ei ole laitetta kyseiseen liikkeeseen. Kokeilin suorin jaloin maastavetoa mutta ei tunnu oikein hyvältä liikkeeltä?

Osaisko joku kertoo tohon tom prince's ohjelmaan takareisille toista liiketta kun toi Maaten jalan koukistus: 3 sarjaa (10, 8, 6), ei pysty tekemään salilla kun ei ole laitetta kyseiseen liikkeeseen. Kokeilin suorin jaloin maastavetoa mutta ei tunnu oikein hyvältä liikkeeltä?

http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html

edit. Perkele, en saa sitä tonne alas, mutta siellä on ne takereidet kun scrollaaat...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tällasella itse treenailin kotona, kun laitteet on kyykkyteline ja penkki.

1. treeni

Kyykky
niskantakaapunnerrus
viparit
pohkeet seisten
leuat

2.treeni

Mave
penkki
hauiskääntö seisten
ranskalainen punnerrus maaten
kulmasoutu tangolla
Vatsoja tein yleensä lepopäivinä
Näitä vuorottelin, treenit joka toinen päivä. Toimi minulla ihan hyvin. Mavea tein JTO:n jonkun ohjelman mukaan, penkissä 5x5, ja leukoja 20 pullups challengen ohjeen mukaan. Muissa liikkeissä sarjat pikkasen pidempiä 3x8-3x10. Aloittelin tällä ohjelmalla 2:n vuoden treenitauon jälkeen. Samalla aloitin dieetin. 3-4:ssa kuukaudessa voimatasot oli palanneet kahden vuoden takaisiin lukemiin, vaikka olin samalla miinuskaloreilla. Aika tylsä perusohjelma tämä on, mutta keskittyy niihin tärkeimpiin liikkeisiin, joita täälläkin mainostetaan toimivimpina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom