Treeniohjelma vaihtoon

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tere! Eli olen vetänyt 2-jakoista ohjelmaa vuoden jo kohta ja kehitystä on tullut ihan hyvin, mutta viime kuukausina on alkanut tulokset tökkimään kunnolla eikä meinaa tulokset noussa millään joten minkähän tyyppinen ohjelma olisi sopivanlainen minulle? Peruskunto on melko korkea(on tullut painittua MONTA vuotta) joten ohjelman ei tartte olla mikään lälläriohjelma ja ajattelin aloittaa uuden ohjelman kesäloman alussa.

Eli voin käydä jokapäivä salilla joten minkähän tyyppinen ohjelma sitten olisi sopiva eli ohjelma olisi 10viikolle eli kesälomalle? Ja haluaisin lihasmassaa ja voimaa tasapuolisesti lisää. Kiitoksia mahdollisista vastauksista!

Mä laitan tähän samaan kun asiani on melkein sama.
Eli oon käyny puntilla nyt reilun vuoden verran ja oon tehny 2-jakoisella ohjelmalla:

Treeni 1.
Penkki 2*6/3*3
Ristitalja 2*10-12
Vinopenkki kp 2*6/Peckdeck 3*8
Kyykky 3*10
Ojennukset 2*10
Pystypunnerrus 3*6
Viparit 4*10
Ojentajat taljassa 3*10

Treeni 2.
Leuat leveällä-/kapealla otteella 3*10/3*6 lisäpainoilla
Soutu 3*6
Mave 2*6
Koukistukset 3*8
Takaolat kp 3*10
Hauiskääntö tanko 2*10
Hauiskääntö talja 3*15-10
Vatsat 3*10

Kyseisellä ohjelmalla on tullu lihaa aika mukavasti muuten, mutta rinta ei oikein tunnu kehittyvän. Eli tarvis saada vähän neuvoja vaihtaa tota ohjelmaa järkevämmäks niin että rinta alkais kehittyy ja muutenki jo aika vaihtaa ohjelmaa.
Treenit oon tehny MA, TI, TO, PE.
Ja sitte aina niin että vuoro viikoin tehny lyhkäsempiä ja pitempiä sarjoja.
Koittakaa saada selvää ja kiitos etukäteen.

Mä laitan tähän samaan kun asiani on melkein sama.
Eli oon käyny puntilla nyt reilun vuoden verran ja oon tehny 2-jakoisella ohjelmalla:

Treeni 1.
Penkki 2*6/3*3
Ristitalja 2*10-12
Vinopenkki kp 2*6/Peckdeck 3*8
Kyykky 3*10
Ojennukset 2*10
Pystypunnerrus 3*6
Viparit 4*10
Ojentajat taljassa 3*10

Treeni 2.
Leuat leveällä-/kapealla otteella 3*10/3*6 lisäpainoilla
Soutu 3*6
Mave 2*6
Koukistukset 3*8
Takaolat kp 3*10
Hauiskääntö tanko 2*10
Hauiskääntö talja 3*15-10
Vatsat 3*10

Kyseisellä ohjelmalla on tullu lihaa aika mukavasti muuten, mutta rinta ei oikein tunnu kehittyvän. Eli tarvis saada vähän neuvoja vaihtaa tota ohjelmaa järkevämmäks niin että rinta alkais kehittyy ja muutenki jo aika vaihtaa ohjelmaa.
Treenit oon tehny MA, TI, TO, PE.
Ja sitte aina niin että vuoro viikoin tehny lyhkäsempiä ja pitempiä sarjoja.
Koittakaa saada selvää ja kiitos etukäteen.

Ristitalja pois niin alkaa tissit kehittymään, samoin pec-deck :). Oot tehny aika lyhyillä sarjoilla penkkiä ja vinoakin. Toistojen lisääminen 8-15 ja sarjojen lisääminen vähintään viiten voi tuoda toivottua muutosta - mikä tarkoittaa tässä tapauksessa kehitystä. Oletko vedellyt tuossa sarjoja loppuun saakka? Jos olet jätä toisto pari varastoon. Saa enemmän volyymia eikä hermosto ota hittiä niin kovaa.

Ristitalja pois niin alkaa tissit kehittymään, samoin pec-deck . Oot tehny aika lyhyillä sarjoilla penkkiä ja vinoakin. Toistojen lisääminen 8-15 ja sarjojen lisääminen vähintään viiten voi tuoda toivottua muutosta - mikä tarkoittaa tässä tapauksessa kehitystä. Oletko vedellyt tuossa sarjoja loppuun saakka? Jos olet jätä toisto pari varastoon. Saa enemmän volyymia eikä hermosto ota hittiä niin kovaa.
Today 14:38
Ai ne pitäis jättää kokonaan pois :o
Tarvii tehä sitten vaan pitempiä sarjoja ja muutama enemmän.
Ja kyllähän noi sarjat on tullu loppuun asti vedettyä.
Mitenkäs näyttäiskö ohjelma muuten hyvältä?
Sitäkin oon miettiny että jos vaihtais ohjelmaa vaikka tohon G6 että miten se sitten toimisi, mutta kun tuntuu että siinä tulee niin vähän noita liikkeitä ettei tapahtuis mitään?

Ai ne pitäis jättää kokonaan pois :o
Tarvii tehä sitten vaan pitempiä sarjoja ja muutama enemmän.
Ja kyllähän noi sarjat on tullu loppuun asti vedettyä.
Mitenkäs näyttäiskö ohjelma muuten hyvältä?
Sitäkin oon miettiny että jos vaihtais ohjelmaa vaikka tohon G6 että miten se sitten toimisi, mutta kun tuntuu että siinä tulee niin vähän noita liikkeitä ettei tapahtuis mitään?

Arskan ohjelma toimii. Yleensä ne yksinkertaoset ohjelmat on parhaita. Kyllä sillä kehitystä saa. Luepa sitä threadia niin huomaat.

Suositut

Back
Ylös Bottom