Terve pattittajat,
Olen treenaillut toista vuotta oheisen saliohjelmani mukaan, josta toivoisin kommentteja ja parannusehdotuksia.
MA:
penkki 10x1, 5x1, 5x3, 1x1
vinopenkki irtopainoilla(?) 4x5
peckdeck 4x5
KE:
SCOTT-penkkissä hauiskääntö
1x10, 5x5
ranskalainen punnerrus 5x5
hauiskääntö irtopainoilla
4x5
ojantajaliike taljassa(?)
4x5
LA:
kulmasoutu
1x10, 5x5
niskantakaapunnerus
4x5
soutu
4x5
+vaihteleva selkäliike 4x5
joka treenipäivänä vatsoja 4x25
Treenaan neljän viikon sykleissä. Joka toisessa syklissä korvaan kolmos ja viitos-sarjat kympin sarjoilla (eli 3x5 -> 10x5).
Haen sekä voimaa että biitsikuntoa eli isoja lihaksia. Jalkoja en treenaa, koska jalkapallo- ja futsal-harrastuksien ohessa en kerkeä enkä näe tarpeelliseksi.
Olen saanut ohjelmallani tuloksia aikaan, mutta jos sitä voisi jotenkin parantaa niin sitä parempi.
Kaikki kommentteja ja parannusehdotuksia ohjelmasta otetaan kiitollisena vastaan ;)
Olen treenaillut toista vuotta oheisen saliohjelmani mukaan, josta toivoisin kommentteja ja parannusehdotuksia.
MA:
penkki 10x1, 5x1, 5x3, 1x1
vinopenkki irtopainoilla(?) 4x5
peckdeck 4x5
KE:
SCOTT-penkkissä hauiskääntö
1x10, 5x5
ranskalainen punnerrus 5x5
hauiskääntö irtopainoilla
4x5
ojantajaliike taljassa(?)
4x5
LA:
kulmasoutu
1x10, 5x5
niskantakaapunnerus
4x5
soutu
4x5
+vaihteleva selkäliike 4x5
joka treenipäivänä vatsoja 4x25
Treenaan neljän viikon sykleissä. Joka toisessa syklissä korvaan kolmos ja viitos-sarjat kympin sarjoilla (eli 3x5 -> 10x5).
Haen sekä voimaa että biitsikuntoa eli isoja lihaksia. Jalkoja en treenaa, koska jalkapallo- ja futsal-harrastuksien ohessa en kerkeä enkä näe tarpeelliseksi.
Olen saanut ohjelmallani tuloksia aikaan, mutta jos sitä voisi jotenkin parantaa niin sitä parempi.
Kaikki kommentteja ja parannusehdotuksia ohjelmasta otetaan kiitollisena vastaan ;)