Treeniohjelma kommentteja

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve pattittajat,

Olen treenaillut toista vuotta oheisen saliohjelmani mukaan, josta toivoisin kommentteja ja parannusehdotuksia.

MA:
penkki 10x1, 5x1, 5x3, 1x1
vinopenkki irtopainoilla(?) 4x5
peckdeck 4x5

KE:
SCOTT-penkkissä hauiskääntö
1x10, 5x5
ranskalainen punnerrus 5x5
hauiskääntö irtopainoilla
4x5
ojantajaliike taljassa(?)
4x5

LA:
kulmasoutu
1x10, 5x5
niskantakaapunnerus
4x5
soutu
4x5
+vaihteleva selkäliike 4x5

joka treenipäivänä vatsoja 4x25

Treenaan neljän viikon sykleissä. Joka toisessa syklissä korvaan kolmos ja viitos-sarjat kympin sarjoilla (eli 3x5 -> 10x5).

Haen sekä voimaa että biitsikuntoa eli isoja lihaksia. Jalkoja en treenaa, koska jalkapallo- ja futsal-harrastuksien ohessa en kerkeä enkä näe tarpeelliseksi.

Olen saanut ohjelmallani tuloksia aikaan, mutta jos sitä voisi jotenkin parantaa niin sitä parempi.

Kaikki kommentteja ja parannusehdotuksia ohjelmasta otetaan kiitollisena vastaan ;)

:david:

Varmaan treeni ja ravinto -osiolle ois tämä kuulunut... Ei näytä voimanosto-ohjelmalta.

Tulikohan sarjat ja toistot ihan oikein (sarjat kertaa toistot)? Tuosta käsittäis, että teet penkissä aluksi 10 sarjaa ykkösiä.

Ja lopuksi sanot välillä korvaavasi kolmos ja viitos-sarjat kympin sarjoilla (eli 3x5 -> 10x5). Mutta yhtään kolme kertaa vitosta (3x5) ei ohjelmassasi ole??

Ylikuntoa pukkaa pidemmän päälle.

Olen nyt ajatellut alkaa treenaamaan enemmän tota voimaa, kun se kiinnostais aika paljo. Tällaisen ohjelman väsäsin.

Onko tässä mitään järkeä?

Päivä 1

Penkki 5x5
Vinopenkki 2x8-12

Ranskalainen punnerrus istuen 3x8-12
Taljapunnerrus 3x8-12

Vipunostot sivulle 3x8-12

Päivä 2

Kyykky 5x5
Reiden ojennus 2-3x8-12

Vatsarutistus 3x6-12
Jalkojen nosto 3x6-12

Päivä 3

Maastaveto 5x5
Ylätalja 3x8-12
Kulmasoutu 3x8-12

Ja, kannattaisiko liittyä johonkin voimanostoseuraan näin alottelijana? N. puol vuotta massatreeniä takana, mutta voimaa ei oo yhtään...eikä kyllä massaakaan.

Teen tällä hetkellä samalla meiningillä ku yajo, eli pääliikkeet kovilla painoilla ja voimaa kasvattaen ja apuliikkeet pidemmillä sarjoilla ja lihasta hakien. En tiiä onko järkee, mutta tuleepahan kokeiltua. Oon body-miehiä siis, mutta tarkotuksena parantuneiden tulosten kanssa saada pientä kisailua kamujen kanssa ja kohoavaa treenimotivaatioo (jos se enää voi edes parantua! :david: )!

Rinta/hauis:
-penkki 2*6-meiningillä
-muut normaalisti, toistot 8-12

Jalat:
-kyykky N.O.Kummosen jutun perusteella: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=14032
-muut normaalisti, jälleen 8-12

Olkapäät/ojentajat:
-normaalisti kaikki liikkeet, 8-12

Selkä/forkut
-mave vuoroviikoin; toistot 3-5/sarja ja sumoasento, toistot 8 ja kapee asento
-yläselkä/forkut 8-12

Tolla koitan nyt pyristellä! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom