Treenin Tehokkuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kenny
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vaikka treenaan mielestäni kovaa, eli teen useita painonvähennyksiä ja pakkotoistoja
ja lihas on treenin jälkeen aika jumissa, mutta tuntuu melkein joka kerta että olisi voinut tehdä vielä kovempaa, Onx muilla samanlaisia tuntemuksia?

Treenin tehokkuus != käytettyjen erikoistekniikoiden määrä.

Kokeileppa tehdä vaikka penkkiä tai kyykkyä 6x5 toistoa minuutin palatuksilla ja vain positiiviseen loppuun saakka. Suorituskyky säilyy läpi kaikkien sarjojen ja kumuloituva metabolinen rasitus lihaksille on paljon suurempi.

Onko tuolla nyt sitten mitään merkitystä jos tuloksia tulee ?

Maratoonia juoksemaan tai S/M - klubille jos tuskaa tai uupumusta on hakemassa :)

Originally posted by Kone
mutta tuntuu melkein joka kerta että olisi voinut tehdä vielä kovempaa
Mulla on sama juttu, ku teen 8-10 toistoa, ei tunnu missää. Mutta sitte ku tekee 15 toistoo niin voi poika :piis:

Originally posted by Kone
Vaikka treenaan mielestäni kovaa, eli teen useita painonvähennyksiä ja pakkotoistoja
ja lihas on treenin jälkeen aika jumissa, mutta tuntuu melkein joka kerta että olisi voinut tehdä vielä kovempaa, Onx muilla samanlaisia tuntemuksia?
Minulla ei ole... jos otan pitkän tai keskipitkän sarjan mahdollisimman isolla painolla, niin kyllä tuntuu... Koko lopputreenin. Itse en juuri ikinä vedä loppuun asti, treenaan enemmänkin räjähtävästi...

Minulla taitaa olla sellainen hermotus että lihakset ja hermosto luulevat että ovat vitosta tai kolmosta tekemässä kun nostan täydellä voimalla.... Kai se mistä puhut, Kone, on jonkinlainen kehon suojamekanismi /optimointi (tehon kannalta), joka tulee vähitellen kun vetää säännöllisesti/pääasiassa pitempää sarjaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom