Treenin aikainen veden juonti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dachar
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Treenin aikainen juopottelu

Kysymyksenä kylläkin lähinnä miten paljon täällä oleva porukka juo normaalin treenin aikana ja mitä?

Itsellä menee helposti tuo 1l vettä, joskus riippuen kerrasta jonkin verran enemmänkin ja aina jää ihmettelemään miten jotkut selviää koko treenistä jollain 0.3l pullolla tai kokonaan ilman..Itsekkin kokeillut tuota kokonaan ilman ja tuntuu että kuivuu koko ukkeli pois.
Ja yleensä aina vettä, joskus vähän heikoimpina hetkinä olen turvaantunut vanhan kanssa hyvään keinoon ja juonut mehujakin kotopuolesta saatuja..harvemmin kyllä :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä siinä pari litraa taitaa mennä. Käyn miltei joka sarjan välissä vesiautomaatilla, siinä kuluu samalla hyvin aikaa eikä tarvitse paikallaan venailla seuraavaa sarjaa niin kauaa.

IMO Ei sitä vettä tarvii koko ajan litkiä.
mulla menee vettä korkeintaan 0,5L verran.
Kun ottaa pientä huikkaa niin riittää kyllä, sittenhän palautus juomassa tulee toinen 0,5L, et luulis riittävän.

Taitaa n.2-3 litraa mennä. Tosin tuosta määrästä roiskuu enemmän tai vähemmän paidalle jostakin kummasta syystä.

Täälläkin menee n. 1,5 litraa vettä treenin aikana. Juomapullo kulkee mukana ja siitä tulee ryystettyä aika tiheään. Talvella menee ehkä hitusen verran vähemmän kun näillä helteillä, mut ei mitään radikaalia muutosta tule.

kyllä sitä näin kuumalla menee aika railakkaasti, ehkä pari-kolme litraa, riippuu vähän treenistäkin.

Vois äkkiseltään kuvitella, että masu täynnä vettä on ikävä treenata mutta en oo huomannu mitään sellasta. joitakin kertoja on joutunu treenaamaan ilman vesipulloa jolloin tulee luonnollisesti juotua vähemmän -> hirmunen jano ja kuivuminen.

Originally posted by jpm
Täälläkin menee n. 1,5 litraa vettä treenin aikana. Juomapullo kulkee mukana ja siitä tulee ryystettyä aika tiheään.
sama täällä.

Nolla desiä tälläkin kelillä - välitön pahaolo jos litkii.

Kyykkypäivänä voin suun käydä kastelemassa kraanan alla.

Litran pullo on aina viileää vettä mukana ja sen litkin treenin aikana, joka sarjan jälkeen pieni kulaus tai kaksi. Muuten ei treenistä tule mitään - kauhea jano.

Sarjojen välillä vähän maistelen, suuta kostutellen, kuten muulloinkin. Treeni ei kestä kuin 45 minuuttia eikä siinä ajassa mitään litratolkulla tarvitse ryypätä. Ei se kroppakaan tarvitse vettä mitää litratolkulla, kunhan nestetasapaino on kunnossa jo ennen salille menoa...Treenin jälkeen sitten 0.5 litraa palautumisjuomassa.

Ennenkaikkea se tuntuu helpottavan oloa, kun hiki valuu norona leuasta ja pulssi hipoo kahtasataa hengityksen vedellessä viimesiään, on pirun mukava ottaa viileetä vettä kunnon hörppy ja istahtaa odottelemaan seuraavaa sarjaa. :)

Originally posted by turre101
Ennenkaikkea se tuntuu helpottavan oloa, kun hiki valuu norona leuasta ja pulssi hipoo kahtasataa hengityksen vedellessä viimesiään, on pirun mukava ottaa viileetä vettä kunnon hörppy ja istahtaa odottelemaan seuraavaa sarjaa. :)

Nimenomaan. Noin litran verran menee vettä treenin aikana.

1,5 litran pullo menee joka treenissä.

Vettä menee treenin aikana 1,5L+palautusjuoma 0,5L...

Litran verran vettä taitaa olla mun vesipullossa, ei taida kaikki mennä muulloin ku näin kesäkuumalla.
Tosiasiassa kroppa ei mun alle tunnin treenissä vielä lisänestettä kaipaa, varastot riittää, jos on huolehtinut muuten riittävästä nesteen saannista. Suu kuivuminen on syy miksi ainakin minä sitä vettä sarjojen välillä litkin. Pitäiskö sitten vähentää jutustelua sarjatauoilla...

Suositut

Back
Ylös Bottom