Treenin aikainen veden juonti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dachar
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla ainakin runsas vedenjuonti yhdistettynä vatsan treenaukseen saa aikaan äklön olon. Kupu täynnä vettä ei ole hyvä treenata. Juon puolisen litraa tai vähän päälle treenin aikana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin, ja elimistö ottamaan vastaan tunnissa 400-800 ml nestettä ja toi 800 ml silloin kun todella hikoillaan (=maraton helteessä) eli liikaa ei kannata litkiä. Just luin terveysportin mediuutisista miten Bostonin maratonilla joku nainen oli juonut liikaa ja kuollut aivopöhöön... :eek:

1-1,5 litraa, helteillä jopa 2 litraa plus sitten palautusjuomaan tietty puolisen litraa.

Puoli litraa menee korkeintaan..pikku tömpsäys aina kun siltä tuntuu.Nyt kesällä toki tuntuu että juo tiheämpään vaikka sali onkin ihanan viileä läpi päivän (sijaitsee suuren rakennuksen alakerrassa,aurinko ei sinne lärvätä koko päivää).
Masu rupeaa mulla helposti hölskymään,senkään takia en pahemmin liikoja lipitä.

Riippuu treenistä. kerran join 1,5l vettä rinta treenin aikana ja sen jälkeen piti ruveta tekemään vatsoja voitte arvata millasta oli kun vesi hölskyi mahassa :lol2:

torstaina meni joku 3 - 4 litraa..tallis oli noin 28 lämmintä ja treeni kesti 2½ tuntia :thumbs:

Mulla menee yleensä 0-0,5 litraa treeneissä, sali on ilmastoitu joten ei tarvi juoda sitten niin hirmuisia määriä.

Menee 1-3 Litraa.
Useimmiten 2-3Litraa

Ja laskettu on. Ku mun juoma pullon vetoisuus on tasan 1 litra.

Tarvin paljon vettä jotta pystyy treenaamaan, kuivuu muuten ja väsyy nopeammin

Originally posted by traktori
1-1,5 litraa, helteillä jopa 2 litraa plus sitten palautusjuomaan tietty puolisen litraa.

Näin. Talvella riittää litra. Nyt viimesten reenien aikaan on ihan huomaamatta tullut ryystettyä n. 2l vettä. Eikä jää hölskymään eikä mitenkään häiritse reenejä, jotta kai sille on tarvetta.

Näillä helteillä 3+ litraa, yleensä kesällä 2-3 litraa. Talvella jää maksimissaan kahteen. Tietysti tähän vielä palautusjuoma; +5 dl.

Originally posted by traktori

Tossa on aikas hyvät määrät nestettä. Mut kandee muistaa, et kuinka paljon nestettä tarvii riippuu koostakin. Ja kuuma päivä verottaa kans lisää..

En ota yhtään treenatessa. Join ennen jopa litrankin treenin aikana, mutta huomasin, ettei siitä mitään hyötyä ole. Pikemminkin siitä oli haittaa, kun piti raahata sitä pulloa mukana. Kotona sitten ryypätään. :)

tommonen vajaa litra sitä putoaa ja treeni kestää n 1,5h..kokemuksen ja kantapään kautta on oppinut säätelemään tuota hörppyjen määrää sopivaksi että ei pääse hölskymään mahassa ja on kuitenkin riittävästi nestetasapainoa miehessä.:kuola:

bulkilla meni monta litraa, jumalaton jano ku hikoili ku pieni sika. nyt ku on taas pikku dieetillä niin ei hikoiluta paskaakaan eikä oo niin janokaan. riippuu niin monesta tekijästä

Originally posted by PattiPete
Kyllä siinä pari litraa taitaa mennä. Käyn miltei joka sarjan välissä vesiautomaatilla, siinä kuluu samalla hyvin aikaa eikä tarvitse paikallaan venailla seuraavaa sarjaa niin kauaa.
Samat tavat minulla...sarjatauot menee tosiaankin hyvin siinä automaatilla ja ehkä joku litra menee tunnin aikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom