Treenimusaa!!

Metallica, Soilwork, In Flames, Rammstein, kaikki tollanen kävis + joskus hieman rauhallisempi musiikki, kuten esimerkiksi Robert Milesin Children, mutta kun meidän salilla soi ainoastaan joku Suomipop-radiokanava, jolla soi koko ajan J Karjalainen! :curs: :wall: :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunnon "rapeasoundinen" bassot pinnassa oleva death metal ala Benediction ja Carnage tai vaikka uudempaa kamaa kuten Angelcorpse :rock:

slayer on kovaa valuuttaa treenatessa....

Mun tulee kuunneltua yleensä Kotiteollisuutta tai Audioslavea. Onneks on sellanen sali, jossa vaan harvoin pitää kuunnella radioo.

Dark Tranquillity, In Flames, Kotiteollisuus, Mad Sin, Ill Niño ja American Head Charge. Kaikista näistä irtoo aggret ja puhtia ainakin minulla.

Tähän asti on treenit kulkeneet ihan jees vaikka on soinut taustalla yleensä joku Kiss fm tai vastaava. Mutta kyllä sitä yleensä tulee pyydettyä laittaan raido City päälle jos se ei jo ole. Ehkä vois olla paikallaan ostaa joku kannettava mp3 soitin, tosin siihen pitäs mahtuu sitä musiikkia aika paljon että viittis hankkia.

Jimmy sanoi:
Ne treenit on sitten erikseen, kun kuunnellaan Metallicaa ja huudetaan tangolle HUORA! HUORA!! HUORAAAAAHH!!!11

Tosta on mulle itseasiassa noloja kokemuksia... Kerran olin penkillä nostamassa maksimeja, laskin painot rinnalle ja aloin nostamaan. Nousi jonkun matkaa... ja pysähtyi, pikkuhiljaa se rupesi laskemaan vaikka väänsin naama punasena. Sitten yht'äkkiä kurkustani nousi jumalaton huuto "Vitun kusipää, saatanan HUORA!!!" ja samassa sain työnnetty metallin ylös. Katsoin taakseni ja siellä oli koko sali tuijottamassa mua, että mitähän helvettiä tuo jätkä riehuu. Siin nousi puna jo valmiiksi punaisiin kasvoihin..

70-luvun rock tai hiljaisuus, siinä parhaat äänet salille.
Lenkkipolulle sitä Eye of the tigeria tai samoista leffoista tuttu "No easy way out"-biisi ja juoksemaan. Avot!

Kunnon räppiä! siitä ei treenimusa parane! Jotan legendaarisia rock biisejä voin myös kuulla joskus, ilman että menee hermot, mutta kun alkaa tuplabasarit paukkua ja miehet huutamaan korkeemmalta kuin palosireeni, niin silloin kyllä alkaa treeni-into laskea ja rankasti... Onneksi näin ei käy lähes ikinään.

Mulle reeneihin sopii aika tiukka konemusa, saa hyvät fiilikset ja rautakin liikkuu mukavasti. Kuuntelen valmiiksi miksattuja Dj settejä, kun niitten pituuskin on yleensä just sopiva 60-90 minsaa. Tällä hetkellä kuuntelussa mm. Rx, E-nrg, Orfeus ja Alek Szahala yms. Kyllähän Proteuskin hommansa osaa.
Ihan koko salin musiikiksi se ei mene, koska on aika rankkaa välillä.
Useasti kuuntelen vähän iisimpää esim. kuntopyörän päällä.
Jollekkin jota kiinnostaa kokeilla.
www.finrg.com
http://www.clubunity.org/music/

Amis/autopoppia
Ramstein
Metallica yms, melkein kaikki ruokainen, mutta salilla ei kyllä mikään suomirock iske.

Vaikka metalliin ei koskaan kyllästy, on Vietnam musa aina paikallaan. Siitä saa tosin hirveitä flashbackejä.

Jimi Hendrix - Purple haze
Jimi Hendrix - Hey Joe
Jimi Hendrix - All along the watchtower
Jimi Hendrix - Foxy lady
Rolling Stones - Paint it Black
The Trashmen - Surfin bird
Jefferson Airplane - White Rabbit
Jefferson Airplane - Somebody to love
Box tops - The letter
CCR - Fortunate Son
Nancy Sinatra - These boots are made for walking
Sam the Sham and the Pharaoahs - Wooly Bully
Rare earth - Get Ready
Count five - Psychotic reaction
Martha Reeves - Nowhere to Run
Wagner - Ride of the Valkyries
Deep Purple - Hush
The guess who - Shakin All Over

Mitä rankempaa mättöö sitä ilosemmin rauta nousee.
Tän hetken soittolistalla ykkösenä Judas Priest ja Rammstein.
Fiilikset lopahtaa aivan täysin jos puntilla soi teknorenkutus...tai Tuiskun poika.

:rock:

mimi80 sanoi:
Mitä rankempaa mättöö sitä ilosemmin rauta nousee.
Tän hetken soittolistalla ykkösenä Judas Priest ja Rammstein.
Fiilikset lopahtaa aivan täysin jos puntilla soi teknorenkutus...tai Tuiskun poika.

:rock:

Tuisku kyllä rupeaa v*tuttamaan niin ankarasti että reeni kulkee :)
Yleisesti ottaen mulle on aivan sama mitä tulee, menee kummiskin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Meijjän salilla soi yleensä radio. Luulisin.

no tämä nosto se hyödytti kaikkia...

Pari kertaa kuullut vanhan kunnon Panteran Hellboundin eikä se petä. Video ei liity mitenkään asiaan. Raskaampi musiikki puree aina hyvin. Tosin mitä enemmän porukkaa niin sitä enemmän radiota kuunnellaan, niin ei tule erimielisyyksiä ja kaikilla on "kivaa". Tosin mitä enemmän iltaa mennessä porukka pienenee, niin musa vaihtuu.:D

Omat treenisuosikit on Turmion Kätilöt sekä Rob Zombie. Kätilöt sopii sekä juoksuun, säkkiin että punttejen heiluttelemiseen. Se taustajumputus vaan on juuri oikeanlainen ja sen avulla on hyvä tahdistaa sekä askelta, lyöntiä että toistoa. Mistä veri pakenee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom