treenikaveri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä treenaan yksin, pystyy paljon paremmin keskittymään jokaiseen tulevaan sarjaan sarjojen välillä. Etu on myös ettei tarvitse tähdätä mihinkään tiettyyn reeniaikaan, menee sillon kun hyvältä tuntuu. Ja varmistaja aina salilta löytyy.

Yksin. Ei ole mitään tarvetta treenikaveriin, kun yksin ne sarjat kuitenkin teen... Yleensä salilla on kuitenkin aina joku tuttu, ettei tarvi ihan tuppisuuna olla. Tosin eipä siitä ole haittaa vaikka on hiljaakin ;)

Aikanaan kouluikäisenä treenattiin 2-4 kaverin porukalla. Tuloksissa oltiin kaikki aika lailla samoilla viivoilla niin sai pienimuotoista kilpailua joka treeni aikaan. Tyyliin "jos tuo sai 10 toistoa niin prkl minä saan ainakin 11"...

Tällainen threadi on jo aiemminkin ollut, mutta:

Yksin.

Normaalisti vaimon kanssa, nyt vaimo mammalomalla ja pakollisella tauolla. Jatkossakin voi olla että käydään eri saleilla käytännön syistä.

Yksinkin on vallan mainio treenata, pakkotoistoja jne kun en käytännössä tee. Kyykkyyn on power rack ja muitakaan liikkeitä en juuri sellaisia tee missä varmistajaa tarvittaisiin, ajoittaista tankovinopenkkiä lukuunottamatta.

Ja yksin voi eristäytyä korvalappujen autuuteen piiloon katseilta ja NRJ:n paskamusiikilta ja sen idiooteilta toimittajilta.

;)

Ihan liian usein yksin. Kaveri on mukana ehkä kerran kahdessa viikossa. Mua oikeesti harmittaa pyytää joka ikiseen penasarjaan varmistajaa, mut ONNEKS tein sen eilen: Kolmannessa sarjassa kun laskin tangon takaisin telineisiin niin vasen niistä pidikkeistä romahti alas.

Kyseessä oli muuten METAL penkki joka on tuon korkeuden säädön osalta tehty ihmeen hankalaksi.

Nykyisin ja suurimman osan treenivuosistani olen treenannut yksin. On mukava, kun vapaa-aikana ei tarvitse ihan kello kaulassa juosta, että onko salilla viideltä vai kymmenen yli. Treeniin voi keskittyä kympillä ja ainahan voi jotain pyytää varmistajaksi. Hyviä treenikavereita on tosi harvassa.

Ennen, ja edelleen yksin (jos tyttökaveria ei lasketa). Tottunut treenaamaan tällä tavalla, enkä usko että enää "oppisin" treenaamaan kaverin kanssa.

Minunkin mielestä pystyn paljon paremmin keskittymään treeniin yksin treenatessa. Tokihan sitä tuttuja moikataan salilla..
Ja tosiaan, aina kun varmistajaa tarviaa niin salettiin sellanen löytyy.

Aiemmin yksin, nykyään kullan kanssa. Kumpikin toimii. Varmistusta toki salilta aina löytyy yksinkin treenatessa, mutta laadun kanssa voi olla niin ja näin. Parempi, kun tuntee toisen tyylin. Ohjelma on molemmilla erilainen joten rauha treenissä säilyy. En ehkä tykkäis aivan ripirinnan kenenkään kanssa tehdä.

Olen treenaillut yksin sekä kaverin kanssa, molemmat hyviä vaihtoehtoja. Kyllä sitä tulee enemmän yksin treenattua nykyään, mutta onneksi salilla on aina jotain tuttuja jotka auttaa tarvittaessa. Kyllä mä treenaisin enemmänkin kaverin kanssa, mutta se on se aikataulu ongelma... Ja treenit toimii molemmilla tavoilla, eli kovaa tehdään yksin tai kaksin :p

Alkuun kavereitten kanssa, välillä yksin, ja nyt taas kaverin kanssa.

Mulla ei tapahtunu oikeestaan minkäänlaista kehitystä 4 kuukauteen (kun treenasin issekseen), mutta sit kun lähin taas kavereitten kanssa salille, tulokset kimpos ihan kummasti ylöspäin. Ehkä siinä on vähän sitä, ettei saa itestään ihan kaikkee irti yksinänsä. Mene ja tiedä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksin melkeinpä aina. Treenasin sellaisen vajaan vuoden Ironin kanssa, kun molemmat haimme massaa ja voimaa voimapainotteisella kehonrakennustreenillä (powerbuilding) mutta kun mulla rupesi treenit menemään enemmän massapainotteisiksi ja Ironilla voimapuolelle niin loppui yhteistyö.

Hyvän treenikaverin löytäminen on kyllä kiven alla. Monen kanssa olen aloittanut, mutta harvalla tuntuu olevan vaadittavaa motivaatiota. Puhelut 1/2 tuntia ennen treeniä: mun tarttis käydä kaupassa ja silittää kissaa, voitaisko mennä vasta huomenna, vituttaa niin paljon että siihen jää. Pitäs olla enemmän meinikiä: Täytyy mennä pappan hautajaisiin. Aloita maastavedolla yksin. Kannan kato arkun yksin ja tulen sitten vasta kulmasuotuun mukaan suoraan kuopalta.
Että yksin käydään ja varmistajat löytyy salilta.

yksin. treeni ajat heittelee niin helvetisti....

Originally posted by Fat22
Ihan liian usein yksin. Kaveri on mukana ehkä kerran kahdessa viikossa. Mua oikeesti harmittaa pyytää joka ikiseen penasarjaan varmistajaa, mut ONNEKS tein sen eilen: Kolmannessa sarjassa kun laskin tangon takaisin telineisiin niin vasen niistä pidikkeistä romahti alas.

Kyseessä oli muuten METAL penkki joka on tuon korkeuden säädön osalta tehty ihmeen hankalaksi.

Kyseisessä penkissä on se jousihomma paskana oikeanpuoleisesta telineestä. Se "nuppi" pitää työntää voimalla takaisin kun säätää korkeutta..

Yksin treenailen yleensä, joskus vaimon kanssa. AINA kyykätessä tai pankatessa pyydän jotakuta varmistamaan. Eikä mua vaivaa yhtään pyytää varmistajaksi jotakuta outoakin.

Kovinpa on "yksinäistä" porukkaa täällä. :p

Ei vais... minäkin treenaan yksin, kun en tunne ketään muuta, joka kävisi kaupallisella salilla. Kun kävin työpaikan salilla, väistämättä tuli käytyä työkaverin kanssa. Itseasiassa ainoat liikket, johon tarvitsen treenikaveria on penkkipunnerrus ja vinopenkki, joten niihin pyydän yleensä jotakin satunnaista treenaajaa varmistamaan. Muuten rackit ja muut helpottaa treeniä huomattavasti.

Treenikaverin kanssa reenailen. Molemmat asutaan samassa kämpässä, kun opiskellaan samalla paikkakunnalla.

Arvatkaapa onko aika ympärivuorokautista keskittymistä tohon punttihommaan... :cool:

Kaverin tai kavereiden kanssa käyn. Aikataulut ei tuota ongelmia kun mennään kaveriporukalla yleensä suoraan koulusta salille.

Sillasen oon huomannu kanssa että kaverin kanssa tulee treenattua paljon kovempaa. Yksin treenatessa olisi jo lopettamassa sarjaa, mutta kaverin kanssa treenatessa se kaveri huutaa "Pari toistoa vielä perkele!!".

Ja sitten en luota muihin kuin kavereihin varmistajaa valittaessa. Jos on tarkoituksena tehdä vaikka tiputussarja tai pakkotoistoja niin kaverit tietää mistä on kyse, mutta satunnaisesti valittu heppu ei välttämättä tajua homman nimeä ja kauheita saattaa tapahtua :evil:

Kaverin kanssa treenaan. Pidän ehdottoman tärkeänä sitä, että kaveri tosiaan osaa varmistaa! Sillä kerran oli tosi lähellä olkapään pahempikin hajoaminen kun "varmistaja" ei tiennyt miten homma hoitaa ja rupesi nykimään sitä tankoa ihan päin helv***iä! :mad:
Noh, nyt kun olkapää hajosi ihan muista syistä, en edes halua kokeilla jotain uunoa (ei ole tarkoitettu loukkaukseksi Uuno nimisiä miehiä kohtaan :) ) varmistamaan yhtään mitään.

Back
Ylös Bottom