treenikaveri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rintafileen kanssa treenaillaan Töölö Gymillä. Perhanan File tahtoo vaan aina myöhästyä treenin alusta sen verran, että ehtii tehdä jo ensimmäisen liikkeen ekan kovan sarjan. :mad2:

ps. :)

Yksin treenailen. Jos tarvii varmistajaa niin pyydän vaan jotakuta. Usein on kyl joitakin tuttuja naamoja yhtäaikaa jotka voi varmistaa ja toisinkin päin

Reippaasti yli 10 vuotta tuli yksin treenattua. Nyt viimeiset 3 kuukautta kaverin kanssa joka ei ollut ikinä ennen käynyt salilla.

Koko treenihistorian ajan yksin. Aina löytyy joku mukava sälli varmistamaan...johtuiskohan yhtään siitä kun nainen kauniisti pyytää :p

Kaverin kans.Saa paremmin psyykattua ittensä koviin sarjoihin ja tulee pientä kilpailua toistomäärissä ym.Tosin kaveri on sen verran eellä tuloksissa tällä hetkellä,ettei mitään varsinaisia kisoja tuu otettua.Etenkin sillon reenikaveri on tarpeen,kun käytetään pakkotoistoja ym. erikoistekniikoita.Kun tuntee toisen reenityylin,homma sujuu paljon helpommin.

Yksin. Vars. nykyään toimii yksin reenit hyvin, koska:
1) reenaan Kunnon Paikassa, aina on joku suht kokenu reenaaja varmistamaan, jopa kysyvät miten pitää varmistaa tai ainakin ymmärtävät kun sanon, on se ylihyvä sali!
2) jos ei millään löydy varmistajaa esim. penaa varten (oikeestaan ainut liike, mihin tarviin joskus varmistajan), niin eipä hätää, teen sen sijaan esim. vinopenaa käsipainoilla (rauhallista pumppailua, ei loppuun asti) ja dippiä. En oo enää naimisissa viikonpäivien suhteen enkä reeniliikkeidenkään. Aina voi käyttää luovuutta.

Kerran sattui vanhan kaverin kanssa (kohtalaisen paljon on vielä punttireeniä tehny) aika ikävä tapaus. Otin penaa ja pyysin häntä varmistamaan. Kaverin takin taskussa soi kännykkänsä ja hän lähtee jumalauta vastaamaan! Mulla sarja pilalla :mad2: ...ja kyllä se on siitä saanu kuullakin! Ei näin!!! Jos ollaan kaverin sarjaa varmistamassa, niin muuta maailmaa ei oo olemassa (ei ees niitä megabeibejä, joita siinä saattaa lähistöllä parveilla). Pitää voida luottaa, kun nostaa.

Ehkä mä oon vähän epäsosiaalinen. Mua lähinnä ärsyttää, jos joku koettaa tsempata "Paperia on! Vielä nousee!!". Kyllä mulla on motivaatiota reenata, ei tartte kannustaa, ehkä ennemmin toppuutella joskus :D

Originally posted by tatjana
Varmistusta toki salilta aina löytyy yksinkin treenatessa, mutta laadun kanssa voi olla niin ja näin. Parempi, kun tuntee toisen tyylin. Ohjelma on molemmilla erilainen joten rauha treenissä säilyy. En ehkä tykkäis aivan ripirinnan kenenkään kanssa tehdä.

Joo samat sanat. Me myös miehen kanssa pyritään treenaamaan yhdessä. Minä tosin joustan enemmän jos ei päästä yhdessä salille. Joskus on ongelmia kun kuulemma kukaan muu ei osaa varmistaa hänen penkkiään niin kuin minä, niin aina hänen penkkipäivänä pitäis päästä ehdottomasti yhdessä ;)
Vaikka salilla yhdessä ollaan, ei treenata "yhdessä". Olen yhtä pariskuntaa meidän salilla seurannut. Ne aina treenaavat täsmälleen samalla ohjelmalla ja samoilla liikkeillä, luonnollisesti eri painoilla. Mua ainakin ärsyttäis aivan sumona jos ukko ois kyyläämässä puolen metrin päässä jopa vatsalihassarjoja tehdessä :mad2: No, kukin tyylillään...

Samoilla linjoilla Iivilin kanssa.

Jos sarja on tehty loppuun , on ihan sama kuka siinä on huutamassa "vielä menee", sillä loppu on loppu.

Vai mitä hemmettiä... eikö täällä treenatakaan kovaa?

;)

Originally posted by Hulkki
Yksin melkeinpä aina. Treenasin sellaisen vajaan vuoden Ironin kanssa, kun molemmat haimme massaa ja voimaa voimapainotteisella kehonrakennustreenillä (powerbuilding) mutta kun mulla rupesi treenit menemään enemmän massapainotteisiksi ja Ironilla voimapuolelle niin loppui yhteistyö.

Ei se näin mennyt. Hulkista tuli vaan iso, ruma ja tyhmä. Ja kaiken lisäksi tylsä. Ei vaan, treenifrekvenssin ym. muuttuessa on suhteellisen vaikea sovittaa treenejä yhteen.

Mielestäni kaverin kanssa on joskus parempi treenata, tulee tietynlaista potkua ja kovimmissa sarjoissa on mukavaa kun tietää, että on luotettava spotteri(joojoo, aina pitää selittää miten pitää spotata yadayadayada, mutta silti).

On muuten vittumaista pyytää jotain tuntematonta vetämään pakkoja esim. penkissä, kun ne ei oikeen tiedä millä nopeudella sitä tankoo pitää nostaa plaah plaah plaah. Taas tuli vuodatettuu jotain turhuuksia:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
yksin tulee reenattua.
Senpä takia juuri jääkin nää jalkapäivät harvemmalle, kun ei viitti ihan mitä tahansa taatelintallaajaa pyytää varmistamaan.
Onhan toi tekosyy, mut mulle se käy.

Kaverin kanssa kahestaan AINA. Pyritään sovittamaan ajat koulusta pääsyn kans sopivasti. Mua ainakin henk.koht vituttaa suuresti jos joutuu yksin huitomaan. Ei se että paskaa pitäis koko ajan jauhaa, vaan asiantunteva varmistus, tekniikan tarkkailu ja kannustaminen on aina paikallaan.
Kovia kyykkyjä ja penkkejä ois lähes mahoton tehä ilman kaveria. Puhumattakaan penkkipaidan päälle laitosta!

Itseasiassa uskon, että jos kaveri syystä tai toisest päättäis lopettaa voimanoston, ois mullakin tosi vaikee jatkaa yksin... Sen verran täs joukkue-urheilu meininkiä on:kippis1:

Back
Ylös Bottom