Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
btw mites nuo sportsdirectistä tilatut tavarat tuleeko ne postiin vai dhl ovellepakettina
Varustelekasta ne kaikki muutkin kunnon kamat löytyy.
Tässä laukkuja, kasseja, reppuja, ym. Laukut - Varusteleka.fi
Usein ihan pätevä yleistys. Yllättävän hyvin tuo miltec on kuitenkin kestänyt mulla nyt kohta neljä vuotta. Ollut oikeasti kovalla käytöllä, roudattu ja retuutettu säännöllisesti tyhjänä ja täpötäytenä. Ainoastaan laukun kulmissa missä on kumiset vahvikkeet, on pinnassa vähän kulumaa.jos hintaerolla ei ole väliä niin ehdottomasti Hagor! noi miltecin kamat on lähinnä "kuraa".. toimivat kyllä, mutta laatu ei oo kummoinen.. Noi Hagorit oli ainakin ennen ihan ehtaa tavaraa.
Millasia kasseja porukka nykyään suosii? Olisi ajankohtaista hommata uusi, mutta kun tuntuu olevan niin pieniä kaikki. Erillinen päätytasku olisi hyvä märille vaatteille.
Millasia kasseja porukka nykyään suosii? Olisi ajankohtaista hommata uusi, mutta kun tuntuu olevan niin pieniä kaikki. Erillinen päätytasku olisi hyvä märille vaatteille.
Meinasin kanssa tommoisen ostaa, mutta sitten tutustuin noihin päältä ladattaviin ja vetää hyvin kamaa, joten ostin tommoisen.
Tällainen itseäkin kiinnosti, mutta mietin vaan, että onkohan kuitenkaan käytännöllinen loppupeleissä..? Mulla on kahdet kengät, vyö, rannesiteet, polvisiteet, polvilämppärit, kaks juomapulloa, pesutarvikkeet jne.
Kassi on siitä hyvä, että saa päältä auki ja näkee suoraan kaikki edellämainitut.
Tuo Helly Hansen ei ehkä oikein sovi omaan "tyyliin", mutta varmasti kätevä jos ei painu kasaan!
Monstan laukut menny ihan ohi ja niihin aion tutustua paremmin. Ei vaan näytä olevan tilattavissa bodyactionilla..olisikohan kivijalkaliikkeissä?
Ne kamat kyllä tonne hukkuu, mutta mä tykkään tosta säkkityylin käsittelystä, ihan sama miten kantaa.Tällainen itseäkin kiinnosti, mutta mietin vaan, että onkohan kuitenkaan käytännöllinen loppupeleissä..? Mulla on kahdet kengät, vyö, rannesiteet, polvisiteet, polvilämppärit, kaks juomapulloa, pesutarvikkeet jne.
Kassi on siitä hyvä, että saa päältä auki ja näkee suoraan kaikki edellämainitut.
Tuo Helly Hansen ei ehkä oikein sovi omaan "tyyliin", mutta varmasti kätevä jos ei painu kasaan!
Monstan laukut menny ihan ohi ja niihin aion tutustua paremmin. Ei vaan näytä olevan tilattavissa bodyactionilla..olisikohan kivijalkaliikkeissä?