Treenikassi netistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulle tuli tänään Sportsdirectin paketti; Niken kassi, pipo ja treenihanskat (+pyytämättä ja yllättäen iso mainosmuki). Postikuluineen kaikkineen ~39€, pelkkä kassi kustansi jotain 16 €.
Olen hyvin tyytyväinen. :) Vielä kun tilasin työpaikalle, ei tarvinnut alkaa sumplia kuriirin kanssa mitään aikaa paketin vastaanottamiseen.

Nike-Team-Training-Max-Air-Bolsa-de-deporte-mediana-BA4513_067_A.webp

itellä kyseinen niken kassi toimii!

suositelkaas joku sellasta reenikassia mihin sais opiskelija fiksusti kansiot yms koulutavarat mahtumaan salikamppeiden kanssa, näitä kaikkia toki toisiinsa sekoittamatta, eli tarttis olla jotain isoo taskua tahi vastaavaa mihin kouluromppeet laittaa.

Itellä Adidaksen climacool duffel bag (muistaakseni) ja siinä on oma "ilmastoitu" (jotain hengittävää mesh-matskua) päätytasku kengille, joka siis eristetty päätaskusta ja toisessa päässä pienempi tasku tilpehöörille. Käytännössä kassi on aina mukana ja hyvin pelittää. Likaset treenikamat oon laittanu yleensä muovipussissa takasin laukkuun, jos laukussa on jotain minkä en toivo kontaminoituvan. Muuten heitän vain hikisukat ja bokserit kenkätaskuun ja ilmeisesti toimii ilmastointi, kun ei koskaan kuolunhaju ole vastaan tullut, kun olen muistanut sen sitten pyykistä tyhjätä.

Varustelekasta ne kaikki muutkin kunnon kamat löytyy. :)
Tässä laukkuja, kasseja, reppuja, ym. Laukut - Varusteleka.fi

Tuollainen keikkalaukku olisi juuri passeli omaan käyttöön, mutta kumpi kannattaisi hankkia: 50€ Miltec vai 75€ Hagor? :) En pääse koittamaan valitettavasti paikan päällä ja tuo 25€ hintaero ei hirveästi haittaa kun käyttöikääkin pitäisi olla reilusti. ;)

jos hintaerolla ei ole väliä niin ehdottomasti Hagor! noi miltecin kamat on lähinnä "kuraa".. toimivat kyllä, mutta laatu ei oo kummoinen.. Noi Hagorit oli ainakin ennen ihan ehtaa tavaraa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos hintaerolla ei ole väliä niin ehdottomasti Hagor! noi miltecin kamat on lähinnä "kuraa".. toimivat kyllä, mutta laatu ei oo kummoinen.. Noi Hagorit oli ainakin ennen ihan ehtaa tavaraa.
Usein ihan pätevä yleistys. Yllättävän hyvin tuo miltec on kuitenkin kestänyt mulla nyt kohta neljä vuotta. Ollut oikeasti kovalla käytöllä, roudattu ja retuutettu säännöllisesti tyhjänä ja täpötäytenä. Ainoastaan laukun kulmissa missä on kumiset vahvikkeet, on pinnassa vähän kulumaa.

Joo siis kyllä munkin miltecit kestää ja on kestänyt :)

mutta onhan toi Hagor hiplatessakin jo ihan eri tasoista kamaa ;) ne on ne pienet asiat

No nyt se miltecci sitten sanoi itsensä irti :D

Kävin poistamassa varustelekasta tilalle 39 eurolla brittiarmeijan ylijäämä keikkalaukun. Vähän kun penkoi räkkiä niin löytyi todella hyväkuntoinen yksilö. Kyllähän tuosta näkee, että käytetty on, mutta hintaisekseen vaikuttaa todella hyvältä.

Millasia kasseja porukka nykyään suosii? Olisi ajankohtaista hommata uusi, mutta kun tuntuu olevan niin pieniä kaikki. Erillinen päätytasku olisi hyvä märille vaatteille.

Millasia kasseja porukka nykyään suosii? Olisi ajankohtaista hommata uusi, mutta kun tuntuu olevan niin pieniä kaikki. Erillinen päätytasku olisi hyvä märille vaatteille.

Itse olen tykästynyt tähän laukkuun, jota itsekkin käytän tällä hetkellä. Päätytaskua ei löydy, mutta mitä hyviä puolia tässä nyt sitten on...
+ Riittävän tilava, pysyy muodossaan eikä valu kasaan kuten vähänkään kankaisilla kasseilla on tapana.
+ Yksi iso tasku, ei tarvitse etsiä treenin aikana välineitä. Sisäpuolelta löytyy muutama verkkotasku esim puhelimelle. Ulkopuolella myös yksi vetoketju tasku, johon mahtuu avaimet.
+ Soveltuu monen tarkoitukseen. Halutessaan repun voi heittää selkään tai kantaa kädessä.

HE644A006-H11@2.jpg HE644A006-H11@6.jpg HE644A006-H11@8.jpg HE644A006-H11@9.jpg

Tulipa tuossa vierailtua äskettäin Body Actionin nettisivuilla ja tsekkasin myös laukkuja samalla.
Suosittelen sinua tutustumaan tuohon Monsta Clothing - Pro Sports Bag Blac-Red malliin. Vähän saman tyyppinen mitä tuo minun aikaisempi laukku. Tuoteselostuksessa lukee näin

" Molemmissa päissä vetoketjulliset taskut, joista toisessa päässä käytännöllinen "ilmavampi vaihtoehto", johon saat kätevästi esimerkiksi märän treenipyyhkeen.
Vetoketjulliset taskut löytyy lisäksi molemmin puolin sivuilta pienemmille treenitarvikkeille, kuten rannesiteille, Versa Gripseille, soittimelle, tms." Märille vaatteille löytyy siis oma tasku.

dac26f20aa41e907a815ebfa976020d4.jpeg

Meinasin kanssa tommoisen ostaa, mutta sitten tutustuin noihin päältä ladattaviin ja vetää hyvin kamaa, joten ostin tommoisen.

Tällainen itseäkin kiinnosti, mutta mietin vaan, että onkohan kuitenkaan käytännöllinen loppupeleissä..? Mulla on kahdet kengät, vyö, rannesiteet, polvisiteet, polvilämppärit, kaks juomapulloa, pesutarvikkeet jne.
Kassi on siitä hyvä, että saa päältä auki ja näkee suoraan kaikki edellämainitut.

Tuo Helly Hansen ei ehkä oikein sovi omaan "tyyliin", mutta varmasti kätevä jos ei painu kasaan!
Monstan laukut menny ihan ohi ja niihin aion tutustua paremmin. Ei vaan näytä olevan tilattavissa bodyactionilla..olisikohan kivijalkaliikkeissä?

Tällainen itseäkin kiinnosti, mutta mietin vaan, että onkohan kuitenkaan käytännöllinen loppupeleissä..? Mulla on kahdet kengät, vyö, rannesiteet, polvisiteet, polvilämppärit, kaks juomapulloa, pesutarvikkeet jne.
Kassi on siitä hyvä, että saa päältä auki ja näkee suoraan kaikki edellämainitut.

Tuo Helly Hansen ei ehkä oikein sovi omaan "tyyliin", mutta varmasti kätevä jos ei painu kasaan!
Monstan laukut menny ihan ohi ja niihin aion tutustua paremmin. Ei vaan näytä olevan tilattavissa bodyactionilla..olisikohan kivijalkaliikkeissä?

Enpäs tuota huomannutkaan, että verkkokaupasta on loppunut. Olin yhteydessä Body Actioniin facebookin kautta. Ilmeisesti kivijalkaliikkeistä ei löydy, mutta viikon sisään pitäisi tulla iso lasti. Kannattaa siis seurailla verkkokaupan tilannetta.

Ne kamat kyllä tonne hukkuu, mutta mä tykkään tosta säkkityylin käsittelystä, ihan sama miten kantaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom