Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, mulla on työkäyttöön yksi ja vapaa-ajalle toinen noita Bundeswehrin reppuja ja hyvä on. Mutta ei se reenikamoille riitä, ainakaan jos pitää mukaan mahtua nostovyö, pyyhe, vaihtovaatteet, säkkihanskat jne. sälää. Sitten jos tarvitsen vain tyyliin reenijalkineet, verkkarit, mankun, palautusjuoman ja reenivihkon, niin kyllähän ne mahtuvat nätisti.Möin pois ja ostin tämmösen and have never looked back since.
Joo, noita ns. keikkalaukkuja voi suositella. Jos ovat liian armeijahenkisiä, niin voihan niihin ommella tai muuten kiinnitellä urheiluseuran merkkejä tai vaikka suosikkibändiensä kangasmerkkejä, niin muuttuvat kertalaakista siviilimmän mallisiksi. :D Mutta jos joku kampe on aitoa armeijakamaa, sotimiseen tehtyä, niin kyllä se kovaa siviilikäyttöäkin hyvin kestää.
Olen tilannu monta kertaa kamaa tuolta sportsdirectistä ja ei ole kyllä pahaa sanottavaa. Tavarat on hyvälaatuisia ja toimitus on melko nopea. Ainut huono puoli on tuolla se, että ne ei toimita everlastia Suomeen.
spordirectistä tilannu kampetta halpaa o. Dunlop bokserit oli ihan paskoja, elkää ostako
Toi Lekan laukku on ihan julman kokonen. Yhden omistan ja sinne mahtuu mm kaikki.
Vaimoke osti tälläisen mulle syksyllä http://www.underarmour.com/shop/us/en/pth-victory-medium-team-duffle/pid1217555-400
Ja toi on kyllä ihan pätevä ollut omassa käytössä, juuri sopivan kokoinen et mahtuu kaappiin mut kamat mahtuu kyytiin helposti eikä tarvitse tunkea, eri taskuja on riittävästi ja toinen pääty on varattu kengille, siellä on reilusti tilaa niiden pyöriä ja siinä on parempi ilma-aukko tsydeemi. Jostain ebaysta se oli tollasen neljälläkympillä kuulemma ostanut.
Vaimoke osti tälläisen mulle syksyllä http://www.underarmour.com/shop/us/en/pth-victory-medium-team-duffle/pid1217555-400
Ja toi on kyllä ihan pätevä ollut omassa käytössä, juuri sopivan kokoinen et mahtuu kaappiin mut kamat mahtuu kyytiin helposti eikä tarvitse tunkea, eri taskuja on riittävästi ja toinen pääty on varattu kengille, siellä on reilusti tilaa niiden pyöriä ja siinä on parempi ilma-aukko tsydeemi. Jostain ebaysta se oli tollasen neljälläkympillä kuulemma ostanut.
onko tuos tuplavetskarit ja miten lössö toi on? Eli pysyykö kasassa, vai onko säkkimäinen?
Mikeä vois kiihottaa pienistä repuista Haglöfs Corker M, 25 litraa tjsp ja saa useassa värissä.
Kävin ite hakemassa niinki seksikkäästä kaupasta ku Prisma tommosen kompaktin putkikassin, aika soppeli salikamoille, muistaakseni 60x30x30. Tais olla Catmandoo tjsp merkkituote (lol) ja makso kokonaista 20 egeä. Peruskasseja ei tarvi älyttömän kaukaa metsästää.
Mietin tuossa että vois vähän ottaa vanhaa koulureppua tuuningin alle, se kun toimii aika jees salikassina kans. Tarvisi vain pari ulkotaskua lisää ja samalla voisi laittaa ilmastoinnin verkosta.
Hyvä vinkki, kävin hakees tommoisen pois. Maksoin tosin 70 eskoo. Just passelin kokoinen.
btw mites nuo sportsdirectistä tilatut tavarat tuleeko ne postiin vai dhl ovellepakettina