Treenikassi netistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Möin pois ja ostin tämmösen and have never looked back since.
Joo, mulla on työkäyttöön yksi ja vapaa-ajalle toinen noita Bundeswehrin reppuja ja hyvä on. Mutta ei se reenikamoille riitä, ainakaan jos pitää mukaan mahtua nostovyö, pyyhe, vaihtovaatteet, säkkihanskat jne. sälää. Sitten jos tarvitsen vain tyyliin reenijalkineet, verkkarit, mankun, palautusjuoman ja reenivihkon, niin kyllähän ne mahtuvat nätisti.

Ite ostin jenkeistä under armourin reenikassin. Just sopivan kokonen ja hyvin saapi vaikka viikonloppuvierailun kamppeet mukaasa.

Joo, noita ns. keikkalaukkuja voi suositella. Jos ovat liian armeijahenkisiä, niin voihan niihin ommella tai muuten kiinnitellä urheiluseuran merkkejä tai vaikka suosikkibändiensä kangasmerkkejä, niin muuttuvat kertalaakista siviilimmän mallisiksi. :D Mutta jos joku kampe on aitoa armeijakamaa, sotimiseen tehtyä, niin kyllä se kovaa siviilikäyttöäkin hyvin kestää.

Panteran logo kylkeen, farkkuliivi Sepulturan selkämerkillä niskaan, Slayer-hikinauhat ranteeseen ja kyykkyräkkiin kiekumaan breikkin tö loov breikkin tö loov!

Aiheesta sen verran, että onko kellään kokemusta tästä? Saako muualta kuin juustonaksumaasta etc.

Olen tilannu monta kertaa kamaa tuolta sportsdirectistä ja ei ole kyllä pahaa sanottavaa. Tavarat on hyvälaatuisia ja toimitus on melko nopea. Ainut huono puoli on tuolla se, että ne ei toimita everlastia Suomeen.

Hyvä, että on hyviä kokemuksia, multa lähti tilaus sportdirectille tänään. :) Googlailin kyllä jonkin verran ja ihan asialliselta kauppa vaikutti. Ja tosiaan näyttävät myyvän myös ihan aitoja merkkituotteita - mulle lähti Niken kassi ja muutama vaatekappale, postikuluineen kaikkineen saman verran hintaa kuin pelkälle kassille olisi tullut Suomesta ostettaessa.

Harmi etten nähnyt JyriL:n viestiä aiemmin, olisin tajunnut katsoa Vivon tossujakin. No, seuraavaan tilaukseen. :)

spordirectistä tilannu kampetta halpaa o. Dunlop bokserit oli ihan paskoja, elkää ostako :)

Tuolta kannattaa ostaa noita Lonsdalen boksereita, tuplapäkki maksaa ~6€ ja hakkaa mennentullen kaikki Blackhorset yms. Yksiäkään en oo saanu puolessa vuodessa hajalle. Ja muutenkin tuolla on kaikki sukat ja sellaset aivan saatanan halpoja.

Toi Lekan laukku on ihan julman kokonen. Yhden omistan ja sinne mahtuu mm kaikki.

Oli kieltämättä niin jäätävän kokoinen ettei mitään rotia. Jopa varustelekan oma jäi hyllyyn koon puolesta.
Ja reppujahan tuolla oli paljon. Suurin osa makuuni ihan överi kamaa, mutta jokunen ihan fiksukin

Täällä ainakin paikallinen kirppis ja kierrätyskeskus notkuu noita treenikasseja, löytyy pienemmästä aina lätkäkassikokoiseen asti, eikä maksa montaa euroa. Joukosta on löytyny ihan käyttämättömiäkin, Reebok, Adidas, Nike jne... Lisäksi niissä on se hyvä puoli, että saa vapaasti tonkia ominaisuudet ilman, että tarvii kaupassa pyytää "saisko pois muoveista"... Mun salireppu on muuten ihan tuon yllä olevan Haflöfssin näkönen, mutta eri värinen ja joku pingpong-merkkinen. Vaimo osti sen mulle iskemättömänä kirppikseltä 1 €:lla. Aika hyvä hintaisekseen...

Vaimoke osti tälläisen mulle syksyllä http://www.underarmour.com/shop/us/en/pth-victory-medium-team-duffle/pid1217555-400
Ja toi on kyllä ihan pätevä ollut omassa käytössä, juuri sopivan kokoinen et mahtuu kaappiin mut kamat mahtuu kyytiin helposti eikä tarvitse tunkea, eri taskuja on riittävästi ja toinen pääty on varattu kengille, siellä on reilusti tilaa niiden pyöriä ja siinä on parempi ilma-aukko tsydeemi. Jostain ebaysta se oli tollasen neljälläkympillä kuulemma ostanut.

Vaimoke osti tälläisen mulle syksyllä http://www.underarmour.com/shop/us/en/pth-victory-medium-team-duffle/pid1217555-400
Ja toi on kyllä ihan pätevä ollut omassa käytössä, juuri sopivan kokoinen et mahtuu kaappiin mut kamat mahtuu kyytiin helposti eikä tarvitse tunkea, eri taskuja on riittävästi ja toinen pääty on varattu kengille, siellä on reilusti tilaa niiden pyöriä ja siinä on parempi ilma-aukko tsydeemi. Jostain ebaysta se oli tollasen neljälläkympillä kuulemma ostanut.

onko tuos tuplavetskarit ja miten lössö toi on? Eli pysyykö kasassa, vai onko säkkimäinen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

oli kyllä siisti.tommosen vois tilata.

Itelläni on samanlainen kassi, kuin linkissä. Ite oon kovasti tykänny, rakenne on hieman "lössö" jot ei oo sellanen kiinteän muotonen. Ite tilasin kassin suomesta hintaan 40€.

onko tuos tuplavetskarit ja miten lössö toi on? Eli pysyykö kasassa, vai onko säkkimäinen?

Tuplat on vain tossa päätaskussa mikä on ehkä ainoa rasittava ominaisuus, lössö toi on siinä mielessä että kyllä se kokoon painuu, mutta kun siellä on kamat sisällä ni se pitää ton muotonsa tosi hyvin, eli se ei veny sellaseks möykyks vaan on tollanen putkimainen. Itselle aika ideaali kun sen saa sit helposti painettua pukkarissa kaappiin kun mun salilla ne kaapit on suht kapeat (niinku varmaan joka puolella yleensä).

Oon tykänny kyl tosta.

Mikeä vois kiihottaa pienistä repuista Haglöfs Corker M, 25 litraa tjsp ja saa useassa värissä.

images

Kävin ite hakemassa niinki seksikkäästä kaupasta ku Prisma tommosen kompaktin putkikassin, aika soppeli salikamoille, muistaakseni 60x30x30. Tais olla Catmandoo tjsp merkkituote (lol) ja makso kokonaista 20 egeä. Peruskasseja ei tarvi älyttömän kaukaa metsästää.

Mietin tuossa että vois vähän ottaa vanhaa koulureppua tuuningin alle, se kun toimii aika jees salikassina kans. Tarvisi vain pari ulkotaskua lisää ja samalla voisi laittaa ilmastoinnin verkosta.

Hyvä vinkki, kävin hakees tommoisen pois. Maksoin tosin 70 eskoo. Just passelin kokoinen.

Hyvä vinkki, kävin hakees tommoisen pois. Maksoin tosin 70 eskoo. Just passelin kokoinen.

Veljellä ollu tuollanen muistaakseni vähän reilut 2 vuotta, ollut aina mukana festareilla/missä vain on reissaillut ja on kehunut maasta taivaisiin. Itsekin olen tuota kokeillut ja hyvä on. Muistaakseni tuossa on ylhäällä (niskanlähettyvillä) jonkinlainen tasku missä suht. huomaamaton vetoketju? Siinä oli hieno kuljettaa juomia festareille :rolleyes: Itsellä menee salikassina tälläinen: http://www.varusteleka.fi/fi/product/bw-jaakarireppu-kaytetty/1014

Mielestäni erittäin hyvä, kulkee mukana jokapaikassa jos tarvitaan reppua. Tilava ja suht. mukavakin vielä. Piti tilata vähän isompi kassi tuossa ennen uuttavuotta, mutta perkele kun oli parhaimmankokoiset loppu.

Toi Haglöfsin Corker on omasta mielestäni paskin reppu ikinä, just lensi roskikseen tuommoinen (hajos vetskari).

Ongelma tuossa on pakkaaminen. Tuota ei saa pakattua tehokkaasti, koska pakkaaminen tapahtuu tuolta sivusta. Repun ylä ja/tai alaosaan jää helposti tyhjää tilaa ja reppuun on vaikea saada mahtumaan yhtä paljon tavaraa, kuin samankokoiseen mutta normaalisti yläkautta täytettävään reppuun.

Hyvä puoli on se, että repun sisään näkee hyvin kun koko sivu aukeaa ja sisäosa on vielä vaaleanharmaa.

Ei siis ollut reppu ainakaan minun makuuni, tosin minulla oli myös liian pientä kokoa ja kamat joutui survomaan puoliväkivaltaisesti joka sitten lopulta rikkoi vetskarin. Tosin litratilavuudeltaan samankokoisieen normireppuun olisi kyllä kamat saanut pakattua sisään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom