Treenien kirjaaminen ylös

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Agatha
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Osaisko joku neuvoa, löytyykö netistä sovellusta johon voisi treenit kirjata ylös? Toki noita perussettejä löytyy mut ne ei oikein sovi mun tarpeisiin. Mun treeni koostuu perusvoimanostoista, crossfit-tyyppisistä treeneistä, juoksusta, soudusta jne. Usein yhdistettynä samalle päivälle, 1-2 treenikertaan.

Eli tarvitsisin sovelluksen, josta löytyisi esim. hakusanalla mave kaikki treenit, missä olen ko. liikettä tehnyt. Näkisi vähän miten ja millä painoilla olen aina tiettyä liikettä tehnyt..

Eipä ole tullut vielä missään vastaan moista. Mahtaako olla olemassakaan? Jos ei niin siinä bittinikkareille puuhaa :)

Eipä tule heti mieleen, onhan noita kaikkia puhelinsovelluksia missä voi tehdä ohjelmia yms. Nettikikkareet mitä kokeillu on kaikki ollu jollain tasolla vajavaisia, ellei sitten teknisesti niin viimeistään ulkoasultaan. Harvemmin se tekniikkaan järin hyvää ollut, ainakaan logiikaltaan/toiminnoiltaan.

Mun pitäisi tosiaan keksiä joku softa mitä koodaa projektia varten, oisko tässä idea.

Osaisko joku neuvoa, löytyykö netistä sovellusta johon voisi treenit kirjata ylös? Toki noita perussettejä löytyy mut ne ei oikein sovi mun tarpeisiin. Mun treeni koostuu perusvoimanostoista, crossfit-tyyppisistä treeneistä, juoksusta, soudusta jne. Usein yhdistettynä samalle päivälle, 1-2 treenikertaan.

Eli tarvitsisin sovelluksen, josta löytyisi esim. hakusanalla mave kaikki treenit, missä olen ko. liikettä tehnyt. Näkisi vähän miten ja millä painoilla olen aina tiettyä liikettä tehnyt..

Eipä ole tullut vielä missään vastaan moista. Mahtaako olla olemassakaan? Jos ei niin siinä bittinikkareille puuhaa :)

Mites olis vaa ruutuvihko johon kirjaa esim: kulmasoutu xx kg toistot 12-10-9.... xD

Mites olis vaa ruutuvihko johon kirjaa esim: kulmasoutu xx kg toistot 12-10-9.... xD

Oletetaan että heinäkuun alussa teen 21-15-9 maven vaikka 65 kilolla, yhdistettynä 400 m vetoihin ja punnerruksiin. Kun haluan tehdä saman treenin elokuun lopussa, punnerrukset muutettuina leuanvetoihin joita tein heinäkuun puolessa välissä, olisi huomattavasti helpompi etsiä edelliset painot, toistot ja suoritusajat jos ne löytyis hakusanalla kuin plärätä ruutuvihkoa.

- - - Updated - - -

Mun pitäisi tosiaan keksiä joku softa mitä koodaa projektia varten, oisko tässä idea.

Provikat tänne sit :D Ei mut oikeesti, uskoisin että olisi menekkiä markkinoilla tälle.

Kirjasin about 2 vuotta paperille, ja vaihdoin nyt puhelimeen. On se vaan kätevämpää, tosin en käytä mitää siihen tarkoitettua softaa vaan sen sijaan Google Keep palvelua/sovellusta. Saan copy-paste suoraan esim. palstan reenipäivyriin hommat.

Provikat tänne sit :D Ei mut oikeesti, uskoisin että olisi menekkiä markkinoilla tälle.
Ei siinä etteikö tämä idea ole ollut jo tovin aikaa. :P

Ei siinä etteikö tämä idea ole ollut jo tovin aikaa. :P

Pöh, kato teet semmosen appsien kuninkaan et toimii joka vehkeessä käyttiksestä riippumatta, näyttää hienoja käppyröitä kehityksestä, laskee palautumisen, energiatarpeen ja ehdottaa seuraavan treeniohjelman pohjautuen kulloisenkin käyttäjän asettamiin tavoitteisiin :D

Pöh, kato teet semmosen appsien kuninkaan et toimii joka vehkeessä käyttiksestä riippumatta, näyttää hienoja käppyröitä kehityksestä, laskee palautumisen, energiatarpeen ja ehdottaa seuraavan treeniohjelman pohjautuen kulloisenkin käyttäjän asettamiin tavoitteisiin :D
Mä aloin tekemään tätä just nyt. Tietenkin responsiivinen, eli toimii laitteesta ja resosta riippumatta.

Suositut

Back
Ylös Bottom