Treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S.O.A.R
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo elikkäs kyselisin hyvää treeniohjelmaa:rolleyes:

En oo jaksanu vielä salille raahautuu, mut jossain vaiheessa ois tarkotus.
Mutta välineitä kotona ois kunnon penkki (saa myös scotti penkin kiinni), pienempi tanko ( millä oon tehny hauiskääntöä seisten, pystypunnerrusta seisten, ranskalaista punnerrusta) ja vatsalauta.

Nyt treenaan 4 kertaa viikossa ( ma, ti, to ja la)

1. Alotan penkillä: toistot: 12-10-8-6-4-2
2. Hauiskääntö seisten tangolla: toistot: 12-10-8-6-6-6
3. pystypunnerrus seisten: toistot: 12-10-8-6-4-2
4. ranskalainen punnerrus: toistot: 12-10-8-6-6-6
5. vatsaliikkeen laudalla: toistot 5*10 (15 kg paino)
6. Maastavedot: toistot 12-10-8-6-4-2

Haluisin tietää vaa et mitä kannattais muuttaa tosta noin? Omasta mielästä ei oo mtn vikaa ollut, mut ois kiva saada jonkun kokeneemman mielipiteen:worship:

Jos joku nyt jaksais vastaa :)

mä teen yleensä sellasella kierolla noita treenejä ( tällä hetkellä ). että eka joku 1kk sarjojen pituudet 15-20 eli vähän tällästä kiinteytys/kestävyys painoitteista. Sitten meen toistoihin 6-12, jotka on ns. massa sarjoja noilla teen nyös noin 1kk ja sitten alan tekemään 1-5 toistoja muutaman viikon ja kattelen miten ykköset nousee ja kun ne lopettavat nousemisen nii alan taas tekemään pidempää sarjaa.
Suurimman osan oon kyllä treeneistäni tehny 6-10 toistoilla eli kehoilu painotteisesti.
Toi ohjelma millä nyt teet on mun mielestä aikalailla voima painotteinen että kannattaa sitten muistaa välillä tehdä niitä pidempiäkin sarjoja. Apuliikkeitä kannattaa myös muistaa muuttaa ja tehdä treenistä monipuolista. Ja sitten kun kunnolla voimaa haetaan niin apuliikkeet kannattaa jättää aika minimiin.
Siinä vähän mun mielipiteitä:) toivottavasti oli jotain apua ja hyviä treenejä :piis:

unohdin: tossa vähän esimerkkiä näistä mitä oon nyt tehny lähiviikkojen aikana.
------------------------
vinop.kp. 3x6-10
ristitalja 2x15-20
pystypunnerrus: 2x8
vip.sivu. 1x20
--------------------------
en tiiä sen vehkeen nimee, mut sanon sitä vaa lätsiks: 2x10, 1x8
ylätalja eteen: 1x10, 2x8
ylätalja taakse: 1x10, 2x8
vip.taakse: 3x10
vatsat
---------------------------
kap.penkki: 3x6, 1x1
dippi: 3x6-10
ojentajatalja: 2x10-15
hauis: 2x20
vatsat
-------------------------
box kyykky: 3x5
sjmv: 3x10
vatsat
----------------------------
penkki: 3x5
vinopenkki.kp: 2x6-10
vip.siv: 2x10
kyljet: 2x15-20
vatsat
---------------------------------
kulmasoutu: 3x8
ylätalja: 3x10, 1x20
vatsat
--------------------------------------
kap.penkki: 2x5, sitten 10kg pudotuksilla niin paljon ku tulee
ojentajatalja: 2x10-12
hauistangolla: 3x10

tulipas helve**n pitkä :)

Treenistä sen verran et tarkotus olis saada räjähtävyyttä/kimmoisuutta ja sellasta niin onko jotain vinkkejä sarjojen määrästä ja toistoista mitä kantsis tehä?
hakusessa ei ole sellaiset "bodari" lihakset vaan tavallaan vahvat "piilolihakset"

muuntelet välillä liikkeiden järjestystä ja ehdottomasti syväkyykkyä mukaan jalkojen rääkkäämiseen. missä pohkeet? koita tehdä seisten ja jos pystyt, niin myös joskus istuen.

Kiekkoilija1992:
koita tehdä sitä räjähtävyyttä vähän pienemmillä raudoilla. lasket alas hitaasti ja nouset niin lujaa kuin pääset. sitten välillä kunnon voimatreeniä 1-6 toiston väliltä. sarjoja 3-5 lihasryhmää kohden, ehkä jopa kaks kertaa viikossa sama lihasryhmä

Mitä haluut? voimaa vai kestävyyttä?
Toistot 1-8 on aika lailla voimaa ja 12-20 o aika lailla kestävyyttä...
9-11 o jotai keskimaastoa...

Joo no siis voimaa ja massaa tarkotus olisi. Mutta muuttui hieman toi treeni ohjelma ku salille lähin. Mutta nyt vituttaa ku sali on jollai ihme kesätauolla ja aukee vast syyskuussa. ja muuten tässä lähellä ei saleja ole, joten täytyy tilapäisesti taas treenata kotona. Täällä vaa ärsyttävä treenaa ku ei voi kaikkee tehä noilla kamoilla.

Mut tiiätkö mitää tost laihduttamisest? Ja et lähteeks lihasta samalla pois? tai voiko niitä ylläpitää dieetillä vai voiko jopa kehittyäkkin?

ja et kuinka paljon vedän noita lisäravinteita? ennen otin pelkkää hera protskua mut nyt sit kokeiltii broidinkaa tota jotai g-mass juttuu. aika hyvin kyllä toimii koska tulokset nous samantien. esim viimesee toistoo penkissä kevyesti sai lisätä ton 10 kg. Vaikka kylläkin ihan helvetin pahaa se on ku ei ollu muuta makua ku mansikka ja muutenkin vaahtoaa mikserissä joten lusikalla sekottaen toimii jotenkin.

mut siis oisko mitää vinkkejä toho painon tiputtamisee? tai vaikka vaa läskin polttoon ei sil painol nii välii. oon 184 cm ja painan semmosen 90 kg

eli ois kiva vähä saada pois. ja kivempi aina jos ei noi olemattomat lihakset pienentyisi. jos ees sais ne pidettyy samassa tän laihdutuksen ajan. mut en myöskää tajuu sitä et jos laihduttaa ni pitää kuluttaa enemmän ku syödä ja sit jos treenaa ja haluu kehittyä ni pitäis syödä enemmä ku kuluttaa.

Ja muute ku oon 17 v ja tulee leikittyy ton alkoholin kanssa. ni mitä mieltä oot et esim pe ku treenaan ni treenaanko vai jätänkö väliin jos illalla tulee otettua? eli siis niiku onks siitä mitää hyötyä tai haittaa?
Ku ainaki semmosen tiiän et eiks alkoholi denaturoi proteiinin, ni eihä lihaksille jää rakennusosia.

toivottavasti jaksat nyt lukee :wall:

Dieetti, puntti ja alkoholi ei kyllä toimi sitten mitenkään, jos siis puhutaan kunnon ränneistä pe&la. Teininä se tissuttelu ei taida olla homman nimenä? Kannattaa miettiä josko hoitaisi sen dieetin nopeasti ja tehokkaasti pois alta ja jatkaisi sen jälkeen ryypiskelyä.

Omalla kohdallani 2 päivän reipas juominen pistää dieettiä ja treeniä viikon taaksepäin, sellainen ei yksinkertaisesti onnistu jos aikoo jotain tulosta saada. Tuskin tuota kokeilematta uskot, mutta älä ihmettele jos kehitys junnaa.

Ps. G-mass on ihan sitä samaa proteiinia ja hiilihydraattia kuin joka ikinen massajauho, siihen on vain lisätty kreatiinia. Saman tuloksen saat pöytäsokerilla, halvimmalla pieruheralla ja irtokreatiinilla.

Alkoholi ei ainakaan mun kohdalla vaikuta millään tapaa kehitykseen. Ainoa on että krapulassa on paha treenata eli kannattaa jättää juominen väliin jos on seuraavana päivänä treenit.

Pari vuotta sitten niin ryyppäsin 2-3 kertaa viikossa ja treenasin samalla. Ihan hyvin kehityin kuitenkin. Ei tietenkään ole suositeltavaa juoda, eteenkään jos urheilee:)

Dieetti, puntti ja alkoholi ei kyllä toimi sitten mitenkään, jos siis puhutaan kunnon ränneistä pe&la. Teininä se tissuttelu ei taida olla homman nimenä? Kannattaa miettiä josko hoitaisi sen dieetin nopeasti ja tehokkaasti pois alta ja jatkaisi sen jälkeen ryypiskelyä.

Omalla kohdallani 2 päivän reipas juominen pistää dieettiä ja treeniä viikon taaksepäin, sellainen ei yksinkertaisesti onnistu jos aikoo jotain tulosta saada. Tuskin tuota kokeilematta uskot, mutta älä ihmettele jos kehitys junnaa.

Ps. G-mass on ihan sitä samaa proteiinia ja hiilihydraattia kuin joka ikinen massajauho, siihen on vain lisätty kreatiinia. Saman tuloksen saat pöytäsokerilla, halvimmalla pieruheralla ja irtokreatiinilla.

Eli ei kannata jatkossa ostella tommosii g-massoi. Mut siis jos teen nopeahkon dieetin ni miten semmonen kannattais alottaa? ku en ite osaa ja en tiiä millon palaa lihas ja hävii vaa neste. ja paljonkoha tässä sit lähtee näist vähäpätösistä lihaksista pois? :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alkoholi ei ainakaan mun kohdalla vaikuta millään tapaa kehitykseen. Ainoa on että krapulassa on paha treenata eli kannattaa jättää juominen väliin jos on seuraavana päivänä treenit.

Pari vuotta sitten niin ryyppäsin 2-3 kertaa viikossa ja treenasin samalla. Ihan hyvin kehityin kuitenkin. Ei tietenkään ole suositeltavaa juoda, eteenkään jos urheilee:)

No oon just sillee ajatelli ku treenaan sen 3 kertaa viikossa koko vartalon, et treenipäivät on ma, ke , ja pe. sit siin on la ja su sillee välipäivii et jos sattuu vähä olee heikkona :D mut emmä sillee ota ku perjantaisin tai lauantaisin, en molempina päivinä melkein koskaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom