Treeni rankan työn jälkeen.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Alotin kuukaus sitte raxalla 7-15.30 aikas rankassa lekaduunissa. käyn 4kertaa viikossa salilla ja uskomattoman hyvin olen jaksanut viäl töitte jälkee vaik tulee paiskittuu oikei olan takaa. Mutta olisko jotain hyvää tieto tai vinkkejä mitä kannattaisi tehdä kun käy näin salilla?

Itselläni on raskaan duunipäivän jälkeen seuraava ohjelma.
Heti töistä päästyä Prostkudrinkki+kreatiini.
Tunti lepäilyä(pakkista tai pelailua)
Kunnon lämmin ruoka.
Tunnin ruokalevot(päikkärit)
Tunti hereillä oloa
Sitten salille(tauriini,kreatiini,bcaa ja tarpeen mukaan kofu+mahuang ennen treeniä)
Treeni lyhyt ja ytimekäs. Eli 10min lämmittely sitten perusliikkeitä ja 8-10 toistoilla ja sarjoja 3-4. Kaikki täydentävät liikkeet pois. Ja samoin loppu aerobinen minimiin.
Samoin kierrätän treeni ohjelmaa siten että eri jako tulee aina raskaan työpäivän jälkeen.
Onneksi ei ole kuin kerran viikossa sellainen raskas työpäivä jolloin joudun treenaamaan.
Kokeile treenata vapaa päivinä?? Itse pyrin aina vapaalla tekemään ainakin yhden treenin.

Todella tärkeää on riittävä ravinnon saanti, syödä pitää siis todella paljon. Tähän kiinnittäisin itse erityistä huomiota, kulutus on nimittäin sen duunin osalta varmasti todella kova.

Mulla ainakin kova ruumiillinen tyo ja treeni ei sopineet yhtaan. Tosin teinkin sillon 12 tuntisia paivia ja jaksoin treenata toitten jalkeen noin viikon. Mutta siita oli seurauksena se etta lihat oli sen tuntuiset kuin joku olisi kepilla hakannut. Ja tuntui etta ei palaudu millaan. Ruokapuoli oli kuitenkin kunnossa ja soin todella paljon.

Sanon että menee kovemmallakin syömärillä peukku suuhun kun pitäis tehdä raskasta duunia ja treenata, ja sitten vielä saada syötyä niin paljon että olis plussan puolella ja mahdollisuus kasvaa.

Sitä ruokaa pitäis mättää aivan älytön määrä, vähänkin isommalla miehellä kevyesti yli 4000kcal ellei 5000kcal ihan näin lonkalta heittäen mitään sen enemmin laskien.

Itselläni treeniä sotkee yötyöt, mutta nekin on onneksi parempi vaihtoehto, kävelyä sisältyy paljon mutta vuoroja vain 3-4 / viikko.

En lähde kyl herkäl yli 8 tuntii tekemään, mut silti tulee paska olo, kun aamulla
on lihakse kipeänä ja täysin palautumatta ja pitää alkaa vääntää töitä mis melkei kaikki lihakset joutuu kestävyyskoetukselle. Alkaa tuntuu et menee kataboliseski koko homma. Töitten jälkeen olen jaksanut ihan hyvin nostella muuten kyllä romuja, mut juurikin toi lapioon tarttuminen yms. tuntuu wittumaiselta kun selkä ja huis on heti aamusta muutenkin revetä.

Oma kohtaiset kokemukset:

Tarkkoja tietoja ei ole antaa, mutta lyhyesti. Kesäkuussa oli tarkoitus hankkia massaa, mutta vituiks meni. Päädyin raksalle 7.00-15.30 duuniin kuukaudeksi. Viimeisenä viikkona tuli vielä pyöräiltyä työmatkat (2*25min/päivä). Aluksi reeni kulki ihan mukavasti -vetäsin jonkun oman enkkanikin, mut vähitellen väsymys alkoi voittamaan. Luultavasti eniten häiritsi aikaiset herätykset ja jalkkiksen Em-kisojen myöhään katselu ei auttanut asiaa.

Rasvaprosentin mittauksissa en käynyt, mutta peili, vaaka ja omat tuntemukset kertoivat, että aluksi lähti läski päältä ja sitten alko voimat rapistumaan ja paino jatkoi putoamistaan. Proteiinia tuli vedettyä reippaasti, mutta kaloreita ilmeisesti ei. Vaikka raksalla ei koko ajan joutunut raskasta työtä tekemään, niin tuli siinä silti lähes kahdeksan tuntia liikkumista viisi kertaa viikossa. -Eli kyllä niitä kaloreita varmaan paloi, kun päälle veti neljä punttireeniä.

Itse vetelin aamupalaksi mysliä/kaurapuuroa paljon + extra proteiinia. Pääruoka raksalla oli pastaa. Pääasiassa vähärasvaista, jottei olisi ähky olo töissä. Tauoilla meni leipää yogorttia ja prodedrinkkia. Lopuksi aloin sekoittamaan p.drinkkeihin myös hiilareita.
-Ilmeisesti en tarpeeksi.
Raksan jälkeen kotiin: Pastaa/mysliä ja päälle prodea. Päikkärit. Vähän heraa, ehkä kahvia. Salille. Palkkari, jossa ylimääräistä maltoa/kaakaota. 45min palkkarin jälkeen ISO ateria. Loppu ilta meni mässäillessä kaikkea mahdollista. Yleensä tuli vedettyä toinenkin ateria. Ja ISO iltapala.
Heinäkuun alussa olin selkeästi timmimässä kunnossa ja selkeästi heikompi.
Rukailut oli mielestäni muuten ihan hyvin suunniteltu, määrät vain olivat liian pieniä.

Raksalla on paljon punttia harrastavia ja kyllä varmasti pystyy tottumaan moiseen rääkkiin. Mutu sanoo kuitenkin, että yksi kuukausi ei riitä totutteluun, jos töihin hypätään suoraan koulun penkiltä.

Ite olen ollut nyt 5kk rankassa työpaikassa ja pikkuhiljaa alkanu tottuun reeniin. Joskus on vain kertakaikkiaan pakko jättää väliin ja ottaa vaikka päivällä unta. Itellä alkaa työt jo klo 6.00 että untakin tulee korkeintaa 6,5h. OLen myös pyrinyt tekemään vähintään yhden treenin lauantaina tai sunnuntaina. Perjantain myös hyvä päivä kun saa joskus nukkua la aamunaki pitempään. Mutta eiköhän se siittä, tekee vaan vähempi reeniä ja koventaa sitämukaa kun pystyy. Kannattaa muistaa myös ne kevyetviikot, tulee yllättävän herkästi sairaaks jos ei muista joskus levätä.

Impe sanoi:
Ite olen ollut nyt 5kk rankassa työpaikassa ja pikkuhiljaa alkanu tottuun reeniin. Joskus on vain kertakaikkiaan pakko jättää väliin ja ottaa vaikka päivällä unta. Itellä alkaa työt jo klo 6.00 että untakin tulee korkeintaa 6,5h.

Miksi ei voi mennä nukkumaan sen verran aikaisin, että ehtisi nukkua sen 8h?

MKS sanoi:
Miksi ei voi mennä nukkumaan sen verran aikaisin, että ehtisi nukkua sen 8h?

Koska ihiminen joutuu tekemään muutakin kuin olemaan töissä. Tuo 8h uni edellyttäis että pitäis olla pehkuissa jo ennen klo 21.00, koska joudun heräämään klo 5.00 työmatkan vuoksi. En kyllä yhtään panisi pahakseni jos todella pääsisin nukkumaan tuohonaikaan, mutta taitaa olla minulle mahdottomuus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom