Treeni-ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nsa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

nsa

Eli joskos joku fiksumpi vois kertoa että ao. treeniohjelmalla ja sapuskoinnilla mahdollisuutta saada mitään aikaiseksi? :-)

1. päivä
Vinopenkki käsipainoilla, 3 x 10
Penkki, 3 x 10
PecDec (oikeinkirjoitus?) 3 x 10
Hauikset tangolla, 2 x 10
Hauikset joko taljalla tai koneessa 2 x 10
Ojentajat taljalla 4 x 10
Vipunostot sivulle 3 x 10

2. päivä
Prässi 3 x 10
Takareidet koneessa, 3 x 10
Pohkeet istuen 3 x 10
Pohkeet seisten 3 x 10
Ylätalja eteen 2 x 10
Ylätalja taakse 2 x 10
Moottorisahat 4 x 10
Tangolla niskantaakse, 3 x 10

3. päivä
Vinopenkki käsipainoilla, 3 x 10
Penkki, 3 x 10
PecDec (oikeinkirjoitus?) 3 x 10
Hauikset tangolla, 2 x 10
Hauikset joko taljalla tai koneessa 2 x 10
Ojentajat taljalla 4 x 10
Hartioita tangolla nostellen (en tiedä liikkeen nimeä...) 3 x 10

Vatsoja ja suoria selkälihaksia treenaan joka kerta!

Syön n. 5 krt päivä:

Aamu: Muroja, banaani, lasi tuoremehua ja kuppi kahvia
Lounas: Mitä koulussa nyt sattuvat tarjoamaan, salaattia, leipää
Iltapäivällä: Muutama leipä tai vastaavaa
Ilta: Lämmin ateria, usein kanaa ja riisiä tai pastaa.
Iltapala: Leipää tai hedelmiä tai vastaavaa

Tavoitteena olis saada lihasta näkyviin, ja varsinkin rintaan sais tulla kokoa!

Oon nyt käyny parisen kuukautta puntilla ja tulokset on noussu jonkin verran!

Kiitos jo etukäteen!

Hmm... mä en löydä olkapäitä tuolta? Miksi penkki 2xvko? Ite oon kokeillu kerran tollasta jakoo et jalkojen lisäks esim. selkä ja haba samalla kertaa, ni rupee mehut loppuu vikoissa sarjoissa pahasti.
"Vatsoja ja suoria selkälihaksia treenaan joka kerta!" Miksi:confused: . Vatsat on ihan tavallisia lihaksia myös. Treenaa niiä mielummin 2xvko.

Originally posted by nsa
Eli joskos joku fiksumpi vois kertoa että ao. treeniohjelmalla ja sapuskoinnilla mahdollisuutta saada mitään aikaiseksi? :-)

Ei. Tee ensin pohkeet seisten ja sitten vasta istuen, muuten ne ei kehity ja tuoremehu pitää juoda suoraan tölkistä, ei lasista.

ei ei ei ja vielä kerran ei!!!!

Et tuommoisella tuu saamaan mitään aikaan!! muuta kuin kestävyttä jos sitäkään... Lue faqista miten mikäkin tehrään!
Taas näitä penkki hauis-tyyppejä PRKL!:D

nsa:
Kirmaa kirjastoon ja lainaa sieltä kaikki kehonrakennusta ja voimailua käsittelevät teokset ja kahlaa ne läpi. Sitten otat käyttöön pakkotoiston searchin ja pistät hakusanaksi vaikka "ohjelma" ja luet kaikki threadit läpi. Työlästä, mutta niin palkitsevaa sillä samalla kun opit tekemään itsellesi järkevän ohjelman, opit myös kasoittain muuta hyödyllistä ja mielenkiintoista tietoa.

Originally posted by wbb
Lisää ruokailuihin proteiinia siten, että saat sitä ainakin 130g/päivä.

Tästä ravinnosta vielä... oon koittanu katella netistä ja täältä posteista vinkkejä mutta en oikein oo saanu hyvää infoa...

eli mitkäs olis sellasia hyviä perus safkoja, joilla ton päivittäistä kalorimäärää sais nostettua!

Itse kun en noista ruoka-aineiden pitoisuuksista oikein tiedä! ;)

Originally posted by nsa

--

Syön n. 5 krt päivä:

Aamu: Muroja, banaani, lasi tuoremehua ja kuppi kahvia
Lounas: Mitä koulussa nyt sattuvat tarjoamaan, salaattia, leipää
Iltapäivällä: Muutama leipä tai vastaavaa
Ilta: Lämmin ateria, usein kanaa ja riisiä tai pastaa.
Iltapala: Leipää tai hedelmiä tai vastaavaa

Tavoitteena olis saada lihasta näkyviin, ja varsinkin rintaan sais tulla kokoa!

Oon nyt käyny parisen kuukautta puntilla ja tulokset on noussu jonkin verran!

Kiitos jo etukäteen!

Paljon lisää proteiinia, sun ainoa lähde näyttäisi olevan tuo iltaruoka ja kenties koulun lounas.

Illalla ei kannata syödä leipää ja hedelmiä, koska ne sisältää lähes ainoastaan hiilareita, joita ei ole kovin suositeltavaa syödä iltaisin. Mieluummin illalla vaikkapa rahkaa tai raejuustoa.

Mä ihmettelen myös sitä, että treenaat rintalihakset ja habat kaksi kertaa viikossa. Yksikin kerta riittää, jos tarpeeks kovaa treenailet.

Selkälihaksien kaa on aika vähän liikkeitä mun silmille.

Joku kyseli sun olkapääliikkeiden perään. Niitä olisi ihan hyvä tehdä kans. Itse treenasin puoli vuotta ilman olkapäätreeniä ja sen olin näköinenkin! ;)

Jalkatreeniin kannattaa ehdottomasti lisätä se kuuluisa kyykky. Se on tosi hyvä ja monipuolinen liike.

Toi "vatsoja ja suoria selkälihaksia joka kerta" voit unohtaa ja tehdä vatsat vaikkapa 2xvko ihan kunnolla ja selkätreeni ihan yhdellä kerralla kokonaan.

Ojentajille voisit keksiä jonkun toisenkin liikkeen. Itse teen taljalla kaksin käsin ja sen lisäksi yhdellä kädellä ja se polttelee tosi tehokkaasti: http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/CBOneArmPushdown.html

Ja tuolta osoitteesta löytyy tietenkin iso läjä kaikenmoista liikettä ja sieltä voit etsiä lisää, jos siltä tuntuu.

Originally posted by nsa
Tästä ravinnosta vielä... oon koittanu katella netistä ja täältä posteista vinkkejä mutta en oikein oo saanu hyvää infoa...

eli mitkäs olis sellasia hyviä perus safkoja, joilla ton päivittäistä kalorimäärää sais nostettua!

Itse kun en noista ruoka-aineiden pitoisuuksista oikein tiedä! ;)

Noista perus safkoistakin on ollut erittäin paljon puhetta mutta tässä joitain aineksia

maitorahka, raejuusto, kala (seiti, lohi, tonnikala), jauheliha, kana ja on niitä paljon muitakin mutta ota ihmeessä selvää niin saat syömiseesi samalla monipuolisuutta.

Suositut

Back
Ylös Bottom