treeni ohjelma 14v klopille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja __aku
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
eli siis nyt tarvittis saada treeni ohjelma mutta kun en oikein osaa itse tehdä niin vitsiikö joku ystävällinen sellasen ahertaa. olen käynyt 3 vuotta nyt salilla enimmäkseen treenannut ylä kroppaa paitsi vatsaa ja siksi se onkin aika löysässä kunnossa ja sitä täytyisi treenata lisää myös. :whip:

Ota jokin ohjelma tuolta FAQista. Kannattaa varmaan treeneissä panostaa jalkoihin, jos ne ovat olleet kolme vuotta täysin paitsiossa.

Sitä on juu nuorena aloiteltu, Tosiaan aloittelijoiden osastolta löydät monta kunnon threadiä ja ravinto puolelta ruokailuun neuvoa. Ja muista treenata koko kroppaa, Isot jalat on siisti juttu!

eli siis nyt tarvittis saada treeni ohjelma mutta kun en oikein osaa itse tehdä niin vitsiikö joku ystävällinen sellasen ahertaa. olen käynyt 3 vuotta nyt salilla enimmäkseen treenannut ylä kroppaa paitsi vatsaa ja siksi se onkin aika löysässä kunnossa ja sitä täytyisi treenata lisää myös. :whip:
Aku, minkälaisella ohjelmalla olet ennen tehnyt?

Viitsitkö pistää esille. Ja jotain liikkeitä tai vastaavia joista tykkäät niin voisin jotakin värkätä :) Muut pakkislaiset sitten kertoo sinulle varmasti mielipiteensä ohjelmasta, jonka teen sulle että et voi ainakaan mitään hävitä ;)

Edit: Edellyttäen että kerrot itsestäsi yleisesti, paino, pituus, mitä liikkeitä olet tehnyt? monijakoinen? Monta kertaa viikossa salilla?

Suositut

Back
Ylös Bottom