täytän parin viikon päästä 16v, ja oon käynyt nyt 2kk säännöllisesti 3-4krt viikossa salilla.
yleensä teen 2krt viikossa kädet ja olkapäät, 1krt jalat ja 1krt yläkroppa.
nyt jos joku viisaampi ja kokeneempi kehonrakentaja voisi vähän avustaa ja tehdä miulle reeni ohjelmaa sekä ruokavaliota.
painan 100kg paikkeilla
syön aamulla 2-3 ruisleipää ja 2 lasia maitoa,
koulussa 2 ruisleipää 3 lasia maitoa lautanen täyteen ruokaa sekä salaattia 1/3,
sitten salille koulun jälkeen ja kotona 1.5dl fastin massan lisäystä 8dl maitoa ja 2dl mansikoita tai mustikoita ja tehosekottimeen ja siihen päälle vielä ruoka tai tonnikalaa.
ja illalla vielä joku munakas ja maitoa.
ja 8-10 tuntia unta.
tuossa muutamia liikkeitä mitkä ajattelin seuraavaan 2kk reeniin ottaa.
penkki käsipainoilla
viparit sivuille
ranskalainen maaten
ylätalja kapealla
kulmasoutu tangolla
hauiskääntö tangolla
kiertäjäkalvosin liike
dippi
mave
jalkaprässi
jalkojen koukistus
kulmasoutu käsipainoilla
hauiskääntö vinopenkillä istuen.
jos vaikka noista tiivistäisi ma-ti-ke-to liikkeet minulle olisin todella kiitollinen :dance:
kiitos jo etukäteen
nuo liikkeet on siis tuosta pommin varma penkkiohje osiosta mutta en tiedä miten sais noi tehokkaimmin tehtyä
yleensä teen 2krt viikossa kädet ja olkapäät, 1krt jalat ja 1krt yläkroppa.
nyt jos joku viisaampi ja kokeneempi kehonrakentaja voisi vähän avustaa ja tehdä miulle reeni ohjelmaa sekä ruokavaliota.
painan 100kg paikkeilla
syön aamulla 2-3 ruisleipää ja 2 lasia maitoa,
koulussa 2 ruisleipää 3 lasia maitoa lautanen täyteen ruokaa sekä salaattia 1/3,
sitten salille koulun jälkeen ja kotona 1.5dl fastin massan lisäystä 8dl maitoa ja 2dl mansikoita tai mustikoita ja tehosekottimeen ja siihen päälle vielä ruoka tai tonnikalaa.
ja illalla vielä joku munakas ja maitoa.
ja 8-10 tuntia unta.
tuossa muutamia liikkeitä mitkä ajattelin seuraavaan 2kk reeniin ottaa.
penkki käsipainoilla
viparit sivuille
ranskalainen maaten
ylätalja kapealla
kulmasoutu tangolla
hauiskääntö tangolla
kiertäjäkalvosin liike
dippi
mave
jalkaprässi
jalkojen koukistus
kulmasoutu käsipainoilla
hauiskääntö vinopenkillä istuen.
jos vaikka noista tiivistäisi ma-ti-ke-to liikkeet minulle olisin todella kiitollinen :dance:
kiitos jo etukäteen
nuo liikkeet on siis tuosta pommin varma penkkiohje osiosta mutta en tiedä miten sais noi tehokkaimmin tehtyä