Tuossa pari päivää sitten lopetin ikuiselta tuntuvan bulkkaamisen ja tarkotuksena olis kokeilla ekaa dieettiä. Päivittäisen kokonaiskulutuksen suhteen kalorit ovat 500:lla miinuksella. Proteiinia koitan saada 2g / painokilo. Mitään muuta säätöä en oo tässä vaiheessa tehnyt. Leseet, hyvät rasvat/öljyt, vitamiinit ja hivenaineet ovat ruokavaliossa. Dieettivinkkejä toki otetaan vastaan
Treeniohjelma on bodytyylinen kolmijakoinen ja viikon pituinen. Perusliikkeille olen antanut vähemmän toistoja (5-8).
Bulkilla olen jaksanut vääntää 1-2kk todella kovaa ennen ylikuntoa. Tuolloin on ollut kreatiinikin auttamassa palautumista, nyt ei.
Ennen olen vienyt lähes jokaisen sarjan aivan loppuun asti, pitäisikö nyt? Tai tehdä jotain muuta säätöä...?
Treeniohjelma on bodytyylinen kolmijakoinen ja viikon pituinen. Perusliikkeille olen antanut vähemmän toistoja (5-8).
Bulkilla olen jaksanut vääntää 1-2kk todella kovaa ennen ylikuntoa. Tuolloin on ollut kreatiinikin auttamassa palautumista, nyt ei.
Ennen olen vienyt lähes jokaisen sarjan aivan loppuun asti, pitäisikö nyt? Tai tehdä jotain muuta säätöä...?