Treeni-intensiteetti dieetillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rock^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuossa pari päivää sitten lopetin ikuiselta tuntuvan bulkkaamisen ja tarkotuksena olis kokeilla ekaa dieettiä. Päivittäisen kokonaiskulutuksen suhteen kalorit ovat 500:lla miinuksella. Proteiinia koitan saada 2g / painokilo. Mitään muuta säätöä en oo tässä vaiheessa tehnyt. Leseet, hyvät rasvat/öljyt, vitamiinit ja hivenaineet ovat ruokavaliossa. Dieettivinkkejä toki otetaan vastaan :)

Treeniohjelma on bodytyylinen kolmijakoinen ja viikon pituinen. Perusliikkeille olen antanut vähemmän toistoja (5-8).

Bulkilla olen jaksanut vääntää 1-2kk todella kovaa ennen ylikuntoa. Tuolloin on ollut kreatiinikin auttamassa palautumista, nyt ei.

Ennen olen vienyt lähes jokaisen sarjan aivan loppuun asti, pitäisikö nyt? Tai tehdä jotain muuta säätöä...?

Re: Re: Treeni-intensiteetti dieetillä

Originally posted by Kuul
Mikä viisaus on dietillä tuon kreatiinin poisjätön takana?

Rasvanpolttoa tehdessä tulee käytettyä ec:tä. Ja oon huomannut ettei kreatiini potki sillon yhtä hyvin verrattuna kofeiinittomaan bulkkikauteen.

Pitää tulla tähänkin threadiin jauhamaan paskaa.

Koulujen loputtua ajattelin vähän poistaa läskejä vyötäröltä. Nooh, parin viikon ajan liikuin joka päivä PALJON ja olin syömättä kaikkea turhaa schaissea. Paino tippui munankarvan verran yli 3 kiloa. Treenit menivät AIVAN perseelleen, kun ei oikeen löytyny energii (tietysti ruokailun olis voinut järjestellä vähän paremmin).
Vitutukseen aloin taas syömään kovempien treenien toivossa ja tälläkin hetkellä syön raparperi piirakkaa vanilija kastikkeen kera.

Mitä tästä opimme? Suunittele dieetillä ruokailu kunnolla äläkä masennu, vaikka et pystykkään käyttämään suuria painoja.

Siis eihän tää liittyny paskakaan tähän, mutta ajattelin vaan purkaa sydäntäni. Toivottasti oma dieettisi ei tyssää kahteen viikkoon ja jaksat vääntää;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom