treeni gangeja

Liittynyt
18.4.2002
Viestejä
248
Onko palstalla treeniporukoita vai ovatko kukin yksinään treenaavia / sattumalta samaan aikaan salille saapuvia?

Itse treenaan nykyään uudella paikkakunnalla eikä tuttuja vielä ole. "kotiseudulla" oli tietty porukka ja onhan siinä etunsa, pieni positiivinen kilpailuhenki, buttkickkia sai voimanhankintaan ja spottiin löyty aina kaveri jos tarvitsi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän treenikavereita löytyy jopa palstalaisista! En enää "osaa" edes treenata yksin, sillä kun käy kaverin kanssa niin sarjat voi vetää niin loppuun kun jaksaa, ei niin loppuun kun uskaltaa! kun on vakio treenikaveri(t) niin toiseen voi LUOTTAA ja se jos mikä on mulle tärkeetä! mulla on olkapää hajonnut lievästi kerran, kun eräs kokematon henkilö varmisti penkkiä ja siitä jäi 'kammo'..luottamus ja osaaminen ennenkaikkea! On niin hyvä treenata, kun kaveri tuntee ja tietää sut! :)
 
Kyllä tulee treenailtua kaveriden kanssa, mutta yksinkin jonkun verran kun treeniajat eivät aina sovi kohdalleen. Ei ole vielä mun treenikaverit tullut roinaforumille jäseniksi, on kylläkin käynyt lukemassa... Joten nyt rekisteröitymään ja HETI!!!

Täällä palstalla on joitakin muitakin ketkä käy samalla salilla, mutta en tunnista niitä tekstien perusteella esim. hkuja, S225T...
 
yksinäinensusi

mä oon tottunu reenaa yleensä yksin ,mut onhan salilla aina tutut naamat jotka voi jelppaa jos tarvis..viime kuukaudet oon kyllä käyny kaverin kanssa ja on ollu tosi vaikee tottuu kimppa reeneihin ,vaikka onhan siitä kyllä paljon hyötyäkin ku toinen antaa potkuja ahteriin...
 
Yksin olen treenannut suunnilleen aina. Joskus kuukauden kahden ajan joku kaveri on ollut mukana. Onneksi kolmen viikon päästä eräs vanha salikaveri muuttaa lähelle ja alkaa käymään meidän salilla niin saadaan taas kehitys aluilleen (nyt kesän ajan junnannut paikoillaan). Kyllä sillä on huomattava vaikutus asiaan.
 
Alkuaikoina kävin kaverin tai joskus kahden kanssa, sittemmin vuosia yksin.
Viime pari vuotta taas vaimon kanssa, josta nyt tosin taukoa kun rouva on 6kk:lla paksuna ja käy enää kevyesti pumppailemassa duunipaikkansa salilla.

Mä en enää tee sarjoja epäonnistumiseen asti ja teen muutenkin vähän levytankoliikkeitä, joissa voi jäädä tangon alle, joten treenikaveri ei sinänsä ole kovin välttämätön. Vaimo osaa hommansa paremmin kuin hyvin jos joskus tarvitsen varmistajaa/uskon luojaa/käsipainojen alkuasentoon auttajaa.

Yleisesti ottaen mä saan itsestäni ihan samalla tavoin irti ja keskityn jopa paremmin jos joku ei ole niskan takana huohottamassa. Joskus kun laittaa uudet sarjapainot kehiin niin voi olla tarpeen tietoisuus, ettei tarvitse yksin hankkiutua niistä eroon.

Mutta HD-treeniaikoina olisi ollut aika vaikea treenata yksin
:(
 
Itte olen treenaillut yksikseni ihan vaan siitä syystä, että eipä ole treenikaveria löytynyt jolle passaisi samat treeniajat.. :confused: Sen verran olen kuitenkin jo vakiokalustoa salilla, että melkein aina jonkun puolitutun saa varmistamaan. Silti kunnon treenikaveri auttaisi kyllä ottamaan sen viimeisen puristuksen, joka nyt usein jää tekemättä. Vaki treenikaveria ei myöskään tarvi jokakerta opastaa "duuniinsa" ja siihen voipi luottaa.
 
Alkuun treenailin kaverin kanssa ja treeni kulkikin todella hyvin. Koko ajan oli pieni kilpailu pystyssä. Kaveri oli minua vahvempi ja tavoitteeni olikin pitää ero yhtä suurena tai pienempänä.

Valitettavasti kaveri sairastui syöpään toissa talvena ja joutu jättämään salin hetkeksi. Yksin oli sen jälkeen orpo treenata. Tuloksia ei ole samaan tahtiin tullut sen jälkeen.

Nykyään salilla on sen verran tuttuja että aina löytyy joku avittamaan. Välillä kyl "ärsyttää" kun joutuu vaivaaman muita.

Sen verran kaverista vielä, et voitti sen syövän ja alettiin taas treenaamaan yhdes. Just kun tulokset alko nousta, se muutti naisen perässä toiselle paikkakunnalle. Otti pattiin.
 
Meijän salilla on usein tuttu treeniporukka suunnilleen samaan kellonaikaan. On muuten tosi hyvä treeni-ilmapiiri kun on luotettavia varmistajia paikalla ja tyyppejä jotka tosissaan treenaa.
Oma treeni on kyl silti mennyt päin vittua vaikka hyvä porukka onkin :(
 
Mä olen myös vähän yksinäinen susi-linjalla. Suoraan sanottuna rupeaa v****maan kaikenlainen pakollinen vitsailu yms... En usko että olisin päässyt näihinkään vaatimattomiin tuloksiin jos treenaisin aina kaveriporukassa.
 
Originally posted by Dean Kuntz
En usko että olisin päässyt näihinkään vaatimattomiin tuloksiin jos treenaisin aina kaveriporukassa.
En kyllä tiedä mitä te teette kaveriporukalla salilla, mut meillä päin ainakin treenataan! nuo paskanjauhamiset jätetään sitten muuhun ajankohtaan. Piste
 
Itse käyn kaverin kanssa salilla. Aivan ehdoton apu,jotta voi keskittyä treeniin kunnolla! Me emme ole niin tiukkapipoja,ettemmekö voisi salilla vähän heittää huultakin,mutta kun toinen tekee sarjaa niin silloin ei häiritä yhtään!
 
Kyllä sitä voi "pikkasen" paskaa jauhaakin ja silti pystyy treenaamaan kovan treenin. Mutta eihän se tietysti kaikilta onnistu...
 
Originally posted by cowards dot com
Itse käyn kaverin kanssa salilla. Aivan ehdoton apu,jotta voi keskittyä treeniin kunnolla! Me emme ole niin tiukkapipoja,ettemmekö voisi salilla vähän heittää huultakin,mutta kun toinen tekee sarjaa niin silloin ei häiritä yhtään!

Juuri näin! Ainakin mulla lähti tulokset (ja paino) uuteen nousuun kun rupesin pitkästä aikaa treenaamaan kaverin kanssa. Itselle ainakin ihan korvaamaton apu spottarina ja räyhäämässä vieressä. On vaan aika vaikeata löytää treenikaveria,joka treenaa samoilla romuilla ja "metodeilla".Nyt löyty ja on vielä sopivasti samalla luokallakin koulussa niin aikataulut sopii. Ilman kaveria kyykkäisin vieläkin 130kg "kovaa sarjaa".:)
 
tietenkin sarjojen välissä voi heittää juttua, mut ite pidän nuo sarjojen välit suht lyhyinä..ei ehdi kahvilla välillä käymään ;) (ja kun kaverin kans treenaa samaa liikettä, niin ei siin paljoo aikaa jää rupatella..) kyllähän treenin yleiskuva on, että rautaa nostetaan ja kiroillaan..:evil:
 
Käyn millon kaverin kanssa, milloin yksin.. tosin kaverin mukanaolo ei treeniin vaikuta. Me treenataan omiamme, ja jutellaan pari lausetta koko treenin ajan. Hyvä puoli on että on aina varmistaja mukana jos on tarvis - ja mulla olkapäävammaisena on tarvis aina paitsi jalkapäivänä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom