Treenausohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uzer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs olen pitänyt tälläistä jakoa, että olen kolme kertaa viikossa käynyt salilla.
Olen tehnyt jaoksi. Rinta, hauis ja ojentaja/Selkä ja epäsuorasti jalat mavessa mutta aina en tee mavea. Tulee myös epäsuoraa hauikselle leuoissa/ Sitten jalat ja olkapäät kolmanneksi jaoksi.
Myös saatan tehdä supersarjoja eli vaikka leukoja vvatsalihaksia ja punnerrusta tai maassa selkäliikettä, että saa kunnolla sykettä päälle.
Ajattelin vain kysäistä, että kuulostaako tuo treenijako hyvältä että kun jaloille ainakin viikossa tulee vaan yksi treeni jos ei ota huomioon kuntopyörää tai hölkkää kun lämmittelee.
Hyviä kehitys ideoita otetaan vastaan!

Siis teet 2jakoista ohjelmaa 3 päivän kiertona joista 2 päivää yläkroppaa?
Eipä tuossa tunnu olevan järkeä kun et tee esim: vetävät, työntävät ja jalat.

Mitään en osaa suositella koska et kertonut tavoitteitasi ja/tai nykyistä tasoasi.

Hei tämmösen ohjelman väsäilin Hietalan julkaisun perusteella (http://www.fastnews.fi/2013/treenijaot-hybridi-eli-yhdistelmajaot/). Niin mitä mieltä olette ohjelmasta, ja mielellään vähän mielipidettä mukaan perustelujen kera:D

Maanantai

Penkki 3x6
Vinopenkki smithissä 3x8
Alatalja 3x6
Kulmasoutu kp 3x6
Haba scott-tanko 3x6
Dippi 3x6 lisäpainoilla

Tiistai

Kyykky 3x6
Jalkaprässi 3x6
Reiden koukistus 3x6
Reiden ojennus 3x6
(Vatsat)

Keskiviikko välipäivä

Torstai

Alatalja 3x12
Ylätalja 3x12
Kulmasoutu 3x12
Vinopenkki kp 3x12
Ristitalja 3x12
flat flyes 3x12

Perjantai

Kyykky 3x12
Jälkaprässi 3x12
Reiden koukistus 3x12
Reiden ojennus 3x12
(Vatsat)

Lauantai

Vipunostot 3x12
Olkapäät taljassa 3x12
Haba superi scott-tanko+hauis taljassa x3
Ranskalainen ojentajapunnerrus+kapea penkki superina x3

Ja tosiaan mitat 65kg (53kg) pituus 177cm ja ikää 18v. Aloitin treenaamisen n. 1,5v sitten ja suluissa näkyy silloinen paino. Nyt aloitin uudelleen salilla käymisen kesän jälkeen (ei ollut kesällä aikaa).

No mikä olisi sitten hyvä olen nykyään panostanut enemmän vähän pitempiin sarjoihin tyyliin 10 tehnyt penkissä ja jalkaprässissä 15 toistoa. Salilla on tullut käytyä vasta vähän yli yhden vuoden. Mikä olisi hyvä ohjelma sittenkun käyn 3 viikossa salilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom