Treenaus pelkästään viikonloppuisin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juuh elikäs tilanne on se,että töiden jälkee kun menee salille niin minkäänlaista ohjelmaa on mahdoton
noudattaa,koska sali aina tupaten täynnä,jopa nyt kesäisin,toki sitä voisi ängetä ja tehdä välissä,mutta ei sitä jaksa kokoajan.
Työt alkaa aamulla aikaisin,ja tarvitsen kaiken mahdollisen unen,koska hieman uniongelmia, aamutreeni siis ei ole vaihtoehto.
Sopimus tuon kuntosalin kanssa loppuu jouluna, ja ei nyt ainakaan viellä ole varaa salin vaihtoon.

Lauantaina ja Sunnuntaina pystyy treenaamaan aamulla, joten minkälaista ohjelmaa suosittelisitte?
Speksit tällähetkellä 188cm ja 83kg pitkän dieetin jälkeen. Jos tuossa viikonloppu only hommelissa ei ole mitään järkeä, niin toki voisin myös luopua muutamaksi kuukaudeksi salista kokonaan. Mitä mieltä pakkis on ?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Varmaan samanlailla sitä joutuu tekemään intissäkin, luulisi riittävän tulosten ylläpitoon mutta vaikeaa on edetä ainakaan joka osa-alueella kahdella peräkkäisen päivän treenillä viikossa.

minä käyn perjantaisin ja sunnuntaisin. ohjelmana 5/3/1 hyvin toimii tulokset nousee jne. eikä paikatkaan ole koko ajan jumissa.. oon aina ennen reenannu 3-4 kertaa viikko. 1-3 jakosilla ohjelmilla. mutta tää natsaa mulle parhaiten.. eli kokeilemalla selviää mikä sopii sulle parhaiten..

Mietin,että tekisikö jonkinlaisen ohjelman, joka sisältää kehonpainotreeniä himassa arkisin,ja sitten viikonloppuisin painoilla salilla.

Tuukka1 voimatreeniohjelmakin olisi toki yksi vaihtoehto:evil:

Mietin,että tekisikö jonkinlaisen ohjelman, joka sisältää kehonpainotreeniä himassa arkisin,ja sitten viikonloppuisin painoilla salilla.

Tuukka1 voimatreeniohjelmakin olisi toki yksi vaihtoehto:evil:

Mä oon siirtynyt ajat sitten käytännössä kokonaan kehonpainoharjoitteisiin. Niillä saa oikeasti ihan helvetin hyvän treenin tehty, kunhan keskittyy tekemään liikkeet OIKEASTI oikein ja käyttää mielikuvitusta. Leuka ja punnerrus variaatioita on vaikka millä mitalla, ei lopu kesken. Yhden jalan kyykkyä ja reppu selkään ja punnertamaan jne. Renkaat on erittäin kova sana. Massaa on tullut lisää ja ainakin toiminnallinen voima on lisääntynyt kiitettävästi.

Viikonloppuna 2-jakoinen rankasti läpi ja sitten arkena esim. kehonpainotreeniä.

Sitten tuli mieleen, että vaikka se on tupaten täynnä se sali niin onhan siellä nyt joku paikka vapaana vaikkei ehkä joku just tietty? Joten voisin esim. tiistaina ja torstaina käydä vetäsemässä jonkun "ennalta määräämättömän" treenin joka sisältää sitten niitä lihaksia ja liikkeitä mille paikoille milloinkin pääset tekemään. Tiistaina ja torstaina jos käyt niin ehtii lihat aina palautua välipäivinä ja viikonloppuna sitten se 2-jakoinen oikein tiukkaa treeniä niin luulisi olevan tarpeeksi.

Kyllä sillä kahesti viikkoon setilläkin saa tulosta aikasiksi. Suht kovaa vaan ja yläkroppa la ja alakroppa su. Teen itse tällä hetkellä yhden puntin viikkoon ja voimatasot kyllä nousee silläkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom