Treenatessa pää punaisena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unreal
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lähes aina kun teen tiukkaa sarjaa niin pää tulee todella punaiseksi vaikka kuinka yritän hengittää toistojen välissä, jokupäivä verisuoni napsahtaa varmasti poikki päässä.

Muutekin posket tulee kyllä helposti punaiseksi.

Onko muita joilla käy samalla tavalla, siis pää tulee todella punaiseksi??

elä välitä....normaalia..varmaan kaikilla ketkä kovaa reenaa niin lanttu hehkuttaa punasta valoa.:thumbs:

Tulisipa mulla edes treenatessa naama punaiseksi mutta ei... sama saatanan kalpea kalmakallo salilla ja sen ulkopuolella. Älä ressaa pienistä, muutkin huomaa että äijä treenaa kovaa kun naama loistaa kuin tappajatomaatilla.

Originally posted by unreal
Lähes aina kun teen tiukkaa sarjaa niin pää tulee todella punaiseksi vaikka kuinka yritän hengittää toistojen välissä, jokupäivä verisuoni napsahtaa varmasti poikki päässä.

Sama homma mulla, tosin tuo verisuonen napsahdus on hieman epätodennäköistä: muistaakseni tuo punaisuus johtui jostakin ominaisuudesta, jonka takia posket punehtuu helposti.

itellä alkaa joskus silmät verestämään tosi kovan sarjan päätteeksi...tää lähinnä penkissä.

Originally posted by arni
itellä alkaa joskus silmät verestämään tosi kovan sarjan päätteeksi...tää lähinnä penkissä.

Sama täällä. Mutta eipä ole tuntunut menoa haittaavan.

Ei se ole mies eikä mikään jos ei ole naama punaisena, Silmissä verisuonet pullottaa ja nenästä vuotaa verta. niin ja isoilla pojilla saattaa olla jopa kakkaa housussa... Ei ole vakavaa. nenäverenvuoto vaan sotkee ikävästi ennenkuin saa paprua nenuun. :kippis1:

Koitappas alaviisto-penkissa sellasta 15:sta toiston sarjaa. Kymmenen jalkeen ei verisuonet haittaa niin paljoa koska silmamunat ovat jo pullahtaneet lattialle! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuttu kyselee aina salilla: "mikä on päivän väri?" tai "minkä värinen on paloauto?" Noh, minä siihen aina vain sanon, että treenaisit itsekkin kovasti, niin ois sullakin pää punaisena. :)
Jalkaprässi on eräs pahimmista, siinä punottaa sitten silmätkin..

.o/ Ette ole jätkät yksin. Itselläkin on tuo aineenvaihdunta sellainen, että ei tarvi juuri liikkua, niin väri vaihtuu ja hiki virtaa. Arvatkaapa sitten, kun on 200kg niskan takana.

Itselläni on usein treenin (varsinkin kovien työntöliikkeiden) jälkeen silmänympärykset, kaula ja otsa täynnä sellaisia pieniä verenpurkaumia. Jostain syystä ihon hiussuonitus ei kestä verenpainetta :wall:

-H-

Originally posted by Andy_T
Tulisipa mulla edes treenatessa naama punaiseksi mutta ei... sama saatanan kalpea kalmakallo salilla ja sen ulkopuolella. Älä ressaa pienistä, muutkin huomaa että äijä treenaa kovaa kun naama loistaa kuin tappajatomaatilla.
Oma kuva avatarissa?:D

Mulla punottaa vähän aina kovien sarjojen jälkeen, mutta eniten sillon, ku on just pidetty tauko ja nyt ekaa kertaa kovaa penkkisarjaa vetää.

Originally posted by jpm
Tuttu kyselee aina salilla: "mikä on päivän väri?" tai "minkä värinen on paloauto?" Noh, minä siihen aina vain sanon, että treenaisit itsekkin kovasti, niin ois sullakin pää punaisena. :)
Jalkaprässi on eräs pahimmista, siinä punottaa sitten silmätkin..

Mullekin tulee usein kommenttia salilla.

Hengitätkö sinä ollenkaan kun olet noin punainen?
Pitääkö sitä treenata niin kovaa että tulee pää punaiseksi?

Ja se ottaa päähän :wall:

Vedossa ainakin pää rupee punottaa ku sian pillu pakkasella :rolleyes:

Väänsin viikonloppuna kättä kaverin kanssa ja verenpaine tais olla aika korkeella, ainaki olin ottanu vähän efeä ja kofeiinia. No päässä tuntuikin pirun kova paine ja sit ku väänsin kaikin voimin ni keskellä otsaa tuntu sellanen 'napsahdus' ja pieni kipu joka sai mut vähän hellittämään ja hävisinki sitten kädenvääntömatsin. Sen jälkeen oli keskellä ottaa sellanen kipee kohta pari päivää mut mitää jälkeä siin ei ollu. Eli oletan että joku verisuoni siellä on paukahtanu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom