Treenaatko unissasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaneli
  • Aloitettu Aloitettu
Leuanvetounet on yleisiä ja muutenkin kungfu-unet, joissa omaan yliluonnollisen akrobaattiset kyvyt. Viimosin treeniuni on seuraavanlainen, nähty noin kk sitten:

Olin Helsingin Hakaniemessä salilla, joka sijaitsi metallitalossa, onko se joku SAKn talo myös... joka tapauksessa, kyseinen sali oli unessani OKO-pankin tilalla ja olin siellä illalla treenaamassa. Sitten paikalle saapui Jay Cutler, joka yllätyksekseni halusi treenata kanssani. Siinä taidettiin sitten treenata vatsalihaksia. Treenien edetessä huomasin että Jay vilkuili minua oudon haaveksuen. Kun hän puolestaan huomasi minun huomanneen, hän ehdotti parisuhdetta tai vastaavaa. Sanoin että en ole sellaisia miehiä. Sitten Jaylle tuli kyynel silmään, lähdin salilta ja heräsin.

Että sellanen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aina kun minä näen saliunia(aina sama uni), niin teen niissä liikkeet aina täysin oikeaoppisesti ja millin tarkalla liikeradalla ja tietysti Matrix hidastuksella, jota muut salilla olijat sitten ihastelee. Jopa toisella puolella salia pyöräilemässä olevat pysähtyvät kattelemaan. Aina on kanssa sellanen minä_olen_ainut_joka_tekee_liikkeet_oikein-fiilis. :D

...painot vaan on aina liian pienet :( mutta se on ilmeisesti jotta tekniikka ei kärsi.

En, koska palautuminen kärsisi olennaisesti.

allnighte.gif

Aina kun nään jotai sali unii, teen aina selkää. Toissa yönä tein jotai älyttömiä maastaveto kulmasoutu supersettejä jollai 120kgl.

Se on jääny hämäräks miks en ikinä unissani reenaa muutaku selkää, mut toisaalta on selkä kuitenki se hauskin ruumiinosa reenata.

Nyt tekee mieli reenata vähä kulmasoutuu, taidanpa tästä lähtee vähä soutelee... :D

Fiona sanoi:
Oon tässä vähän miettinyt, pitäiskö vähentää Pakkiksessa roikkumista.. Oon lähiaikoina nähnyt kaksi enemmän tai vähemmän eroottista :nolo: unta Tomista
Tää on mun mielestä Pakkotoiston paras posti ikinä. :hyper:

Fiona sanoi:
Oon tässä vähän miettinyt, pitäiskö vähentää Pakkiksessa roikkumista.. Oon lähiaikoina nähnyt kaksi enemmän tai vähemmän eroottista :nolo: unta Tomista ja viime yönä näin unen, jossa Vilma - liina uhkasi paljastaa jonkun kauhean salaisuuden musta muille punttimimmeille :lol2:

Älä ihmeessä vähennä, seuraavaksi saattaa tulla hurjat kimppaorgiat kun porukka on kasassa :D

En voi olla kertomatta tätä unta minkä näin viimeyönä.

Unen alussa siis olin pururadalla meidänluokkalaisten kanssa juoksemassa. Sain siitä sitten jotenkin käsiini päältäajettavan ruohonleikkurin joka kulki varmaan jotain satasta. Ajelin sillä siinä hyppyreistä ja kaaduin kun en osunutkaan alastuloon ja en tiedä mitä sitten tapahtui, mutta yhtäkkiä olinkin Mayor´silla treenaamaassa hauista ja ojentajaa taljassa vastapumppina. Sali näytti joltain 1920-luvun punttauspaikalta. Kuitenkin, sain sarjani tehtyä ja kun menen pukuhuoneeseen niin siellä on Mike ilman paitaa, kaikki mun hatut ja lippikset päässä juomassa mun palautusjuomaa ja vielä manailee sen makua ja että siinä on liikaa kreatiinia (wtf? :D). Sitten suutuin ja lähdin sieltä pois kävelemään tosi pitkiä betonirappusia ylös, jotka sitten yhtäkkiä kaatuvat sivulle. Sitten kun mä siinä keräilen niin yks meidänluokkalainen tyttö on siinä että "Älä sure, tuu meille suihkuun mun kanssa". Siinähän se :D

Selitykset mistä mitkäkin tuli:
Meidänluokkalaiset: kyselin messengerissä eilen parilta että koskahan se koulu alkaa
Ruohonleikkuri: Ajelin sillä parin tuntia eilen
Mayors: Pakkotoistolta jostain
hauis ja ojentaja: Treenasin hauista ja ojentajaa eka kertaa tollein taljassa
Mike ilman paitaa: Selailin foorumia ja siellä oli jossain sellanen kunnon epäkäs-kuva

Näin unta että KP oli lähettänyt tienpäälle treenikunnon tarkistusinkvisition kiertämään ympäri Suomea tsekkaamassa saliväen seasta potentiaalisia kisailijoita....

Raatiin kuului 2 henkeä Pexi Pitkälä ja Riitta Koukkari. Kun pääsivät näille leveys-asteilla ja tuli mun vuoro nousta korokkeelle joka oli sellanen palkintojenjako palli, niin Pexin ilme oli kuin Idols tuomareiden alkukarsinnoissa...Suositteli vaihtamaan lajia... :eek:

Vähänkös olin aamulla vihanen kun heräsin.. :D :D Tais olla toissa yö...

Kerran näin unta että tein hauiskääntöä käsipainoilla, viimenen tiukka rutistus menossa...sit kuulu naps ja auts...aukasin silmät ni huomasin napsauttaneeni nyrkillä vaimoa leukaan sängyssä, onneks ei ollu kovin kovat puristukset just unissaan ja kielikään ei ollu hampaiden väleissä, joten naurulla se kuitattiin. Eka ja viimenen kerta kun naista lyön... :nolo:

Pari kertaa oon nähny unta että tein kauheella voimalla hauiskääntöä. Lopputulos on ollu aina että parin toiston jälkeen herään siihen ku lyön itteä päähän (en unessa, vaan oikeesti).

Hienoa etten ole ainoa joka unissaan reenailee Mayorssilla :D
perkele vain kun tulee kaikki penkki ja mave enkat tehtyä unissaan , kyllä niitä olisi kiva näin hereillä ollessakin tehdä

Ekassa treeniunessa mitä nyt muistan, niin olin Tampereen Wolfilla tekemässä penkkiä. RAW:na ja 272kg tangossa. Tein yhden toiston juuri ja juuri. Ja kyllä vitutti, kun suunnittelin saavani kaksi toistoa :curs:

Toinen oli hiukan realistisempi. Tein siinä penkkiä 100kg:lla ja toistot ei tuntunut missään. Vieressä teki joku toinen kanssa penkkiä 90kg:lla ja ähelsi parin toiston sarjoja, kyttäsi välillä minua. Sitten kun olin tehnyt jotain 30 helppoa toistoa niin lopetin, ettei se vieressä oleva kaveri olisi ihan masentunut. Kävi niin sääliksi raukkaa :)

hyvin harvoin olen nähnyt kyseisiä unia. Tosin nyt kun olen joutunut olemaan flunssan takia salilta pois jo melkein viikon, niin johan on unia ruvennut ilmenemään. Loppuispa tämä flunssa jo...

Joskus pari viikkoa sitten näin unta että jäi 20 kg rinnalle :) Jotenkin se sitten on jäänyt vaivaa maan tuonne takaraivoon, aina kun pitää penkata tulee ihan hirvee kammo... :(
Talvella näin paljon unia joissa hiihdin hirveän kovaa. Oikeasti en osaa edes hiihtää...

En näe unta treenaamisesta, mutta kaveri oli kerran nukkuessaan polkenut jaloillaan ilmaa pari tuntia, kuin olisi tehnyt kuntopyörää. Keksittekö parempaa tapaa tehdä aamuaerobista? :kippis1:

Kerronpa teille tytöt ja pojat minun ihmeellisestä unesta.
Eli se meni sillä tavalla, että olin isossa hallissa yksin ja alasti (en tiedä miksi) ja sitten keskelle hallia oli heitetty spottivalo. Spotin keskellä oli laite, joka oli ydistelmä prässiä ja pystypunnerrusta. Aina kun väänsi prässiä, piti punnertaa samalla tankoa ylös. Siinä sitten unessa tuntu, että sai helvetin hyvän pumpin olkapäihin ja reisiin... Ja sitten lennettiinkin aiheesta toiseen unessa, joten se siitä.
Älkää nyt prkl menkö kehittämään tollaista laitetta, vaikka voin hyvin kuvitella kuinka monien silmissä killuu nyt dollarit ja kuvitelma Gold's Gymin laitteiden uusimisesta.

Mie pienenä aina kesäisin räpiköin unissani niinkuin uisin. Olin aikamoinen vesipeto niihin aikoihin. Oli kuulemma aiheittanut lievää hilpeyttä muissa mökkiläisissä... :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom