Treenaatko unissasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaneli
  • Aloitettu Aloitettu
Olen koittanut vähän dietata ja nukkuminen on yhtä pyörimistä ja reuhtomista. Välillä kuulemma istun sängyssä silmät auki, vaikka nukun. Kerran tyttökaveri piti minua pitkään nenästä kiinni, kun kuorsasin äänekkäästi. Olin jonkun aikaa hengittämättä suun kauttakaan. Yhtäkkiä pomppasin pystyyn ja olin näkevinäni jonkun hahmon makuuhuoneessa, joka oli oikeasti vain lakanoita oven päällä kuivumassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hahaa.. mieki reenaan unissani ja paljon. unilihakset kasvaa. olen myös erittäin kova tappelemaan unissani, että saa tulla avautumaan. =D

Treeneistä en oo nähny unia, mutta treenitavoitteistani kyllä. Eli semmosia missä kattelen itteeni peilistä ja mulla on muka lihaksia.

nukahdin kerran töissä tietokoneen ääreen niin että kädet oli näppiksen päällä. näin unta että vedin räjähtäviä toistoja penkistä ja heräsin kun näppis lensi pöydältä!!

Mä muistan jostain unesta sen verran, että olin salilla ja jalkaprässissä luki että "poissa käytöstä" ja vitutti aivan saatanasti. Muuta en sit muistakkaan.

Taidan olla ainoo true non-deividi kun muut näkee unia hauiksista, ja mä nään jaloista? :lol2:

Pari viikkoa sitten näin jotain ihme unta. Aamulla kun menin herätyksen jälkeen heti suihkuun ja katoin peiliin niin epäkkäät oli aivain pumpissa. Uni jääköön arvoitukseksi..

En ole itse nähnyt, mutta tuttu oli nähnyt unta että minä olin tehnyt salilla penkkiä aivan hullun huonolla tekniikalla. Ne menee ne treeniunet mulla enemmänkin taistelun puolelle, mm. viime yönä olin jossain jujitsuseurassa vierailulla.

Pari päivää sitten näin jotain semmosta unta, että olin menossa tekemään hauiskääntöjä ja sitten siellä oli vain soutulaitteita... Sitten taisin herätä.

Dalmar sanoi:
Hammereita oon joskus unissani tehny :hyper: heräsin vaan siihen ku löin täysiä patteriin rystysillä :david:

Itse olen muuten kokenut lähes samanlaisen tilanteen. En oikein muista unta, mutta liittyi jotenkin lätkään...olisinkohan pelannut tepsissä ja tappelin vastustajan pelaajan kanssa. Heräsin siihen, kun huusin ja löin todella lujaa seinään.

Nää lätkäunet ovat muuten vakiokamaa meikäläisellä...ja joskus ajetaan mclarenilla ihan helvetin kovaa kisaa. Parhaita unia sitten teinivuosien "märkien" jälkeen.

Taas olin salilla viime yönä.. Tein vinopenkissä lämmittelysarjaa ilman painoja - siis tyhjin käsin. :lol2: Olin vielä tosi huolissani, että jaksanko sitten varmasti vetää vielä varsinaiset sarjat, jos teen näitä lämmittelysarjoja yhden sijasta kaksi.. :rolleyes:

Joskus innokkaimpina kiekkoaikoina olen herätessäni huomannu seisovani sängyllä perustorjunta-asennossa. Olin juuri nähnyt unta jostain ottelusta ja herännyt sitten. Oli kohtuullisen hölmö tunne. Ja tämä on sattunut useamman kerran.

Heh, mä en ole nähnyt ikinä unta treenaamisesta.. monta kertaa olen kyllä unissani ollut ostamassa lisäravinteita :D

Viime yönä näin unta, kun mentiin kavereitten kanssa salille ja niillä oli eväät mukana. Niitä oli sitten ihan kunnolla ja ne levitti ne eväät kaikkien harjoittelupaikkojen päälle ja sano muille, että meillä on tässä vähän homma kesken (WTF!!). Samassa unessa olin taas jossain kamppailuleirillä. Ja olen herännyt siihen, kun olen potkaissut peiton poissa yrittäessäni potkaista vastustajaa unessa.

Hieman :offtopic: mutta itse kun tässä on dietillä ollu jo jonkun aikaa niin on alkanu näkeen unta ruuasta :D Pari päivää sitten seikkailin unessani teivon lihassa ja söin elämäni suurimman annoksen kermaperunoita...mutta sitten heräsin ja meinasi päästä poru kun täytyi suunnistaa jääkaapille raejuustopurkin luo :curs:

The Rock sanoi:
Hieman :offtopic: mutta itse kun tässä on dietillä ollu jo jonkun aikaa niin on alkanu näkeen unta ruuasta :D Pari päivää sitten seikkailin unessani teivon lihassa ja söin elämäni suurimman annoksen kermaperunoita...mutta sitten heräsin ja meinasi päästä poru kun täytyi suunnistaa jääkaapille raejuustopurkin luo :curs:

:offtopic: jatkuu. Mä oon taas vieraillu viime aikoina unissani McDonaldisilla ja ottanu aina 2*bicmac ja 2*iso kola.....kylllä mulla on heikko pää ku nyt rasvaa tiputellu vasta pari viikkoo......kyllä oikeaks bodariks tuleminen tarvii lisää luonnetta...

zamm sanoi:
:offtopic: jatkuu. Mä oon taas vieraillu viime aikoina unissani McDonaldisilla ja ottanu aina 2*bicmac ja 2*iso kola.....kylllä mulla on heikko pää ku nyt rasvaa tiputellu vasta pari viikkoo......kyllä oikeaks bodariks tuleminen tarvii lisää luonnetta...

Mä näin kerran dieetillä ollessani unta, jossa söin hirveän säkin irttareita. Menin sitten siinä unessa vaa` alle, ja se näytti 15 kilon lihomista.. iik. Se oli oikeasti kamala painajainen!

Oon tässä vähän miettinyt, pitäiskö vähentää Pakkiksessa roikkumista.. Oon lähiaikoina nähnyt kaksi enemmän tai vähemmän eroottista :nolo: unta Tomista ja viime yönä näin unen, jossa Vilma - liina uhkasi paljastaa jonkun kauhean salaisuuden musta muille punttimimmeille :lol2:

Kerran kostean illan jälkeen herättyäni luulin nähneeni unta, että olisin lyönyt vetoa etä jaksan nostaa auton takapuskurista ilmaan. Naureskelin aikani sille kunnes kaveri kerto että tottahan se oli...LOL

p.s. ei noussu... :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom