Treenaatko unissasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaneli
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Salikomediaa-threadissa oli tämä posti: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=326328&postcount=603

Siitä tuli mieleeni, että sijoittuvatko unenne usein salille? Itse treenaan unissani aika harvoin, jostain syystä aina ylätaljaa. Muistan pari saliunta. Toisessa niistä sali oli yhdistetty vaatekauppaan, niin että painojen ja koneiden seassa oli vaaterekkejä ja seinillä opasteita tyyliin 'Naisten ulkoiluvaatteet > ', 'Alatalja >', '< Miesten jalkineet' jne. (Joka tytön unelma, shoppailu ja treeni samalla reissulla?) Siinä unessa tein ylätaljaa niin kevyesti että ihmetytti itseänikin, kunnes äkkiä tajusin näkeväni unta. :rolleyes:

Toissayönä yritin taas päästä tekemään ylätaljaa, mutta kaikki taljat olivat varattuja. Salilla oli joku teinityttöjen jumppakerho tekemässä kuntopiiriä, ja koko ajan oli joku taljassa. Ne jotka eivät olleet laitteissa, loikkivat ympäri salia kuin hevoset.

Harmi ettei unissa treenaaminen tuota näkyviä tuloksia.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaneli sanoi:
Toisessa niistä sali oli yhdistetty vaatekauppaan, niin että painojen ja koneiden seassa oli vaaterekkejä ja seinillä opasteita tyyliin 'Naisten ulkoiluvaatteet > ', 'Alatalja >', '< Miesten jalkineet' jne. (Joka tytön unelma, shoppailu ja treeni samalla reissulla?) :D

Saiskohan tuosta muokattua liikeideaa?! :D

En muista treenailleeni unissani muutoin kuin juosseeni hidastetusti ryyd-loikilla. Tätä on tapahtunut useampaankin kertaan. :hyper:
Ihmisiä salikuviosta kuitenkin tuppautuu yöuniin silloin tällöin. Tero oli yliveto. En kylläkään muista oliko se uni salilta, muttei siinä ainakaan ylätaljaa vedetty. Tais se ehkä kuitenkin olla kahvion puolelta, missä Tero vetelee lihapullia naamariin.

Kerran oon unessa ollu salilla. Istuin punnerruspenkillä sillai sivuttain ja tein pystypunnerrusta 70 kilolla. Oli kevyttä, varmaan 10 toistoa meni. En kyllä silti älynny että unta ois ollu.

Kerran tuli vedettyjä leukoja. Ensin oli raskasta, mutta sitten ranteet tottuivat siihen(?). Vetelin niitä sitten myötäotteella parikymmentä kappaletta, eikä tuntunut missään.

Pari kertaa olen herännnyt päiväunilta ja jotenkin puoliunessa miettinyt/tehnyt SJMV ja kyykkyä. Ihan ihme fiilis :)

Tein unessa hauiskääntöä ja laskettuani painot lattialle ihailin hauiksiani peilistä. Hauikseni näyttivät valtavilta ja verisuonet pullistelivat. Siinä vaiheessa tajusin sen olevan unta. Tajuttuani sen otin valtavat käsipainot ja jatkoin hauiksen tekemistä.

Oli kivaa tehdä hauista kerrankin isoilla painoilla :)

Viime keväällä+kesänä, kun treenimotivaatio oli huipussaan ja ennätyksiä tuli melkein viikoittain (opettelin painonnostoa), näin melkein joka yö joko unia ennätyksistä tai sitten satunnaisia voimannäyttöjä.

Ainut mitä enää muistan on tämä: Oltiin tehtaassa hengaamassa. Sitten tuli ylipainetta jonnekin masiinaan. Kukaan ei jaksanut nostaa pois ylipainetulppaa. Kohta koko tehdas räjähtäisi. No lopulta minä keräsin agret, ja maastavedin sen painetulpan. Maailma pelastui! :)

No on tullut nähtyä unia enemmänkin kyllä hyvästä kondiksesta kuin treenaamisesta.Itku on aina tullut aamulla kun on mennyt peilin eteen ja nähnyt todellisuuden.

Itse vedin unissaan maven uuden enkan meni viistoista kiloo entisen enkan päälle eikä tuntunu missään, mut enempää ei tajunnu kokeilla. Pitäs olla vähän ahneempi.

Joskus olen unissani palanut vanhoille punttisaleille joissa olen käynyt joskus vuonna miekka ja kivi. Jostain kumman syystä palaan usein eräälle tietylle punttisalille jossa kävin pitkälle yli kymmenen vuotta sitten ja joka ei edes ollut mitenkään erikoinen mesta...

=) Näyttää muuten monien saliunet olevan samantyylisiä. Eli ensin ehkä painot tuntuvat raskailta, sitten unen edetessä painot kevenee ja tuntee itteänsä superiorvahvaksi :)

Mulla myös tämmösiä. Yks esimerkki.. unessa otin kaverin kanssa skabaa pystypunnerrus kp liikkeessä. Ensin olin hirveästi häviöllä enkä saanu kuin jollain 27kg:lla ankeaa sarjaa.. Sitten kävi kiukuttaan, ja otin kaveria isommat painot ja aloin nosteleen.. Ei missään vaiheessa puutunu sarja =) Kun toistoja oli tehtynä jo yli 15kpl aloin tajuamaan, että tän täytyy olla unta.

Psyykkaamisesta / Mielikuvatreenauksestakin taitaa olla jossain pakkiksen threadeisas juttua.. ja eikös ne ole todettu monissa tutkimuksissa ihan toimivaksi.

Jos muuten vaikka ylikuntoa pukkaa päälle, tai muuten vaan kusee sali, niin hereillä ollessaankin mielikuvat suurten painojen nostelusta tuntuu pahalta.

Puolestaan kovalle kehityskaudelle mulla ainakin keskittyy nuo saliunet, sekä pystyn iltaisin / aamuisin psyykkaamaan itseäni paremmin nostelemaan painoja. Jännä juttu.

...jep ja se on vähän rasittavaa, koska sitten aamulla tuntuu niinkun ois ihan oikeestikin ollut salilla :jahas: Toissayönä suurensuuri ongelmani salilla tuntui olevan se, että vaikka kuinka ynnäsin ja miinustin, niin en tajunnut millään paljonko siihen tankoon pitää niitä levyjä laittaa, kun halusin tehdä pudotussarjaa penkillä. Ei kyennyt unissaan laskemaan edes 5+5+5...aika heikko esitys...

Tos jonkun aikaa sitte näi unta että tein maastavetoo isoil romuil ja aamul kun heräsin niin ala selkä oli vitun kipee!Mutta se johtu varmaan siitä että olin nukkunu huonos asennos!

näin unta että pelasin mentulan kanssa koripalloa,se donkkas ja meinasin jäädä alle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom