Treenaatko kyynärvarsia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Minulla kävi niin, että ennen tein kaikki rannevitkutukset sun muut, mutta kyynärvarret pysyivät onnettomina; heti kun lopetin niiden tekemisen niin rupes pullistumaan.

eli itselle niiden erikseen treenaaminen toi vain ylirasitusta.

Ihan satunnaisesti treenaan! Aina ku jaksaa ja kiinnostaa niin pari tiukkaa sarjaa rannekääntöjä tangolla!

nigster sanoi:
Ihan satunnaisesti treenaan! Aina ku jaksaa ja kiinnostaa niin pari tiukkaa sarjaa rannekääntöjä tangolla!

Sama juttu. Joskus teen pari sarjaa rannekääntöjä molemmin päin

Mä otan selkäpäivänä viimeisenä yhden sarjan scott-tangolla kyynärvarsia, joko penkissä tai seisten... sit yks pudotussarja hammereita taljassa (yleenä 3*10)... eli sillä köydellä...jos sitä nyt voi hammer-liikkeeks sanoa..

Tolleen menee hyvin ainakin mulla perille...

Selkäpäivä on kyl hyvää treeniä myös forkuille. Kuiteski teen kerran viikossa pientä jumppaa kyynärvarsille. 3x15-20 molempiin suuntiin.

No joskus tulee Rinta/hauis-treenin päätteeksi tehtyä pitkiä sarjoja rannekänntöä, mutta todella harvoin ja se kyllä näkyy forkuista. Pitääs vissiis ruveta tekemään säännöllisesti mutta kun tulee ranteet kipeeksi ainakin jos teen suoralla tangolla rannekääntöö, kai tekniikka kusee.

Runkkaan kolmesti päivässä ja vika kerralla kyynärvarret on jo ihan hapoilla :itku: .. No ei ny kuiteskaan.. Oikeesti käsipainoilla tulee kotona pumpattua kerran viikkoon, 3*max kumminki päin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
en tee enkä ole tehnyt. silti kyynärvarret suhteellisen isot varrattuna olkavarteen.

oma mielipide ja kokemus on että kasvavat muiden liikkeiden ohessa.

Yleensä on, varsinkin selkäpäivän jälkeen kyynärvarret sen verran juntturassa, ettei viitsi ruveta erikseen tekemään. Joskus tulee kuitenkin rannekääntöä tehtyä tv:n ääressä ja salilla lempparini on Keppi-naru-levypainoyhdistelmä. Toinen pää narusta kiinni painossa ja toinen keskellä keppiä. Sitten vaan kierittämään kepulaa haluamaansa suuntaan niin, että naru kiertyy kepin ympärille. Jossain vanhoilla painisaleilla oon nähnyt tuollaisia kehitelmiä vaijerilaitteena seinässä.

Tuleehan noi treenailtua. 2-jakosella treenaan ja teen ne joka toinen kerta selkä, takareisi, pohkeet, hauis päivänä, joka toisella kerralla sitten kohautuksia epäkkäille. Tuntuu toimivan ihan jees. Niin ja liike on rannekääntö tangolla 2-3 sarjaa, toiston siinä 10-12 paikkeilla.

teen hauiskääntöä tangolla ote toisin päin(kannattaa koittaa) ja rannekääntöjä kumminkin päin. Satunnaisesti kun eksyn salille ja oon tehny jo kaikki viikon ohjelmat

Rannekääntöjä tulee muutama sarja tehtyä kerran viikkoon.

Muun treenin lisäksi forkut saa kyytiä CoC puristimilta ja rannekkäännöiltä. Kyynärvarret on vielä semmonen lihasryhmä että niitä voi suhteellisen kovaa ja usein raiskata kun ne palautuu niin äkkiä. Kyllä kasvaa. :rock:

Ei oo tullu tehtyä mutta tällä viikolla aattelin että vois varsin kokeilla, saa nähä jääkö liike sitten vakio liikkeeksi ohjelmaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom