Treenaaminen tukkosena..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikko84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kysyisin vaan että mitä mieltä porukka on treenaamisesta "kipeenä?"

Itsellä on nenä tukossa ja hieman kurkku kipeenä että onko siitä haittaa treenaamiselle tms?

Kyllähän sen järki pitäisi sanoa, että kipeänä ei treenata.

Itse en missään nimessä treenaa jos olen vähänkin kipeä. ei se puntin nostelu niin tärkeätä voi olla ja ethän sä mene töihinkään/kouluunkaan kipeänä vaan lötköttelet saikulla.

Mä oon pitänyt sitä sääntönä, että jos on kuumetta, niin sitten ei mennä treenaamaan. Kannattaa silti toki kuunnella kroppaa ja tunnustella sitä oloa, vaikka kuumetta ei olisikaan.

Originally posted by Mikko84
Kysyisin vaan että mitä mieltä porukka on treenaamisesta "kipeenä?"

Itsellä oli 2 vko "pieni" kesäflunssa, ei kuumetta. Lääkäri anto neuvoks: Treenaa vaan kunhan et vedä maksimia. No 3 vko:lla tulehtu maksa: Se pieni kesäflunssa osottautui rauhaskuumeeksi jonka seurauksena rasitus tulehdutti maksan ja haiman.

Terveenä treeneihin...:kippis1:

Re: Re: Treenaaminen tukkosena..

Mul oli sellänen kesä-flunssa tässä vasta ja pois lähti ku menin salilla käymään. Kannannattaa kuitenkin tarkkaan miettiä et joko on niin hyvässä kunnossa, että kannattaa salille mennä, jos vähäki arvelluttaa nii ei kyl kannata mennä. Kaveri sai sairaana urheilisesta rytmihäiriöitä ja pulssi oli yli 220 20 min :O

itse pidin viime viikon taukoa flunssan takia..nyt pitäis tänään mennä treenaamaan..kyllähän tuo vähän jännittää..saa nähä jaksaako tehä niillä painoilla milä piti tehä jo viime viikolla..:(

En suosittelis kipeenä treenaamista,jos sattuu olemaan virus ja treenaat,saattaa tulla sydänpussitulehduskin.Itellä oli tässä kevättalvella kuumetta ja olikohan pieni nuhakin,mutta kun menin salille toivuttuani,niin penkiltä nousi uusi ennätys...merkillistä?

Mulla oli eilen aamulla limakalvot niin kuivat että sattui ja päivällä oli sitten tukkoinen ja hieman kuumeinen olo. Lämpöä oli 37 c, joten jätin salin väliin. Nyt oon kuitenkin terve ja tänään jyrähtää Goldsilla rinta ja hauis. :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun kesäflunssa parani salilla oikein näppärästi, mutta nyt on sen verran kipeä kurkku ja heikko olo että taitaa jäädä treenit väliin. Kuumeessa en missään tapauksessa treenaa, ja muutenkin vältän rasitusta puolikuntoisena.

Suositut

Back
Ylös Bottom