Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SavioM sanoi:Tällaisia threadeja on varmaan ollut aiemminkin, mutta kysyn silti. Mitkä ovat hurjimmat näkemänne, aiemmin treenaamattomien suorittamat voimannäytteet, salilla tai muuten? Tai jos ette ole itse nähneet, niin huhutkin kelpaavat.
neutraali sanoi:Kuullut olen jopa 250kg maastavedoista ilman puntti treeniä, voi olla aivan mahdollistakin. Tosin se on hirmu tulos treenaamattomalle.
neutraali sanoi:Kuullut olen jopa 250kg maastavedoista ilman puntti treeniä, voi olla aivan mahdollistakin. Tosin se on hirmu tulos treenaamattomalle.
Tulikohan pieni virhe?ringside sanoi:Pidän täysin mahdollisena. Olen itse nähnyt, kun 17vee, pitkä ja hoikka jannu vetää ekalla kerralla 140. Kaipa se olisi mahdollista, että joku hyvät välitykset omaava ja riski äijä vetäisi ekalla 90 kiloo enemmän. Joku tällainen iso, orankikädet omaava ja fyysistä duunia tehny tyyppi...Tuskin näitä kovin montaa maailmaan silti mahtuu, kyseessä on kuitenkin lähes 3,5 kertaa meikäläisen massa :D
Juha1 sanoi:Tulikohan pieni virhe?
Kaikki on mahdollista ja kyllä 250kg tulos on jo sairaan kova :lol2:
neutraali sanoi:Maastavedossa nimen omaan on erittäin tärkeä että omaa hyvät välitykset esim jos on tavallaan jo kunnon lahjakkuus ja osaa sumolla vetää heti alussa ja omaa suht pitkät kädet verrattuna jalkojen pituuteen niin nosto matka jää todella lyhkäseksi ja näin ollen homma helpottuu oleellisesti ja mahdollisuudet koviin rautoihin on mahdollisia jo eka kerroilla. Toki on hirmu hyviä vetäjiä myös kapeella jalka asennolla, jotka kykenevät vetään kovia rautoja ilman treenejäkin.
Sukulaku sanoi:Valaiskaa mua kertomalla mitä tuo sumotyyli meinaa?
Sen takia sanoinkin että kunnon lahjakkuus. Varmaan on sellaisiakin olemassa jotka kokevat luonnollisemmaksi vetää sumolla entä kapeella vaikka se onkin äärimmäisen harvinaista. Sen tiedän että sumo tyyli on vaikea suurimmalle osalle alussa, mutta kun siinä saadaan tekniikka kohilleen niin yleensä ennätyksetkin paraneee roimasti.Force sanoi:Jos joku vetää sumotyylillä ensimmäistä kertaa elämässään hirmuraudat ja on vielä kokonaan salilla treenaamaton, niin voihan hittolainen.
ringside sanoi:Joku tällainen iso, orankikädet omaava ja fyysistä duunia tehny tyyppi
No tottakai se on treenamaton. Sellainen joka ei salilla(nostele puntteja) käy niin on treenaamaton.arni sanoi:mikäli kaveri on tehnyt fyysistä työtä niin en laskisi treenaamattomaksi...esim. metsurit voivat olla paljon kovempia maastavetäjiä kuin tavan sali pulliaiset, mikäli saavat kohdistettua voimansa tankoon puupölkyn sijaan.
ts. fyysisistä työtä tehnyt ei ole yhtä kuin treenaamaton (mielestäni)
Willie sanoi:maanviljelijä ja metsuri, pieni ja helvetin vahva kaveri
Force sanoi:Jos joku vetää sumotyylillä ensimmäistä kertaa elämässään hirmuraudat ja on vielä kokonaan salilla treenaamaton, niin voihan hittolainen. Sumo kun ei ole ihan helppo tyyli vetää, ainakaan suurimmalle osalle. Jos joku tommosen 200kg nykäsee ilman salitreeniä, niin kyllä siinä (miltei aina) pitää jonkun muun poweria vaativan urheilulajin treeniä olla alla. Esimerkiksi pikajuoksua tai jääkiekkoa, mutta tosin varmaan kaikki pikajuoksijat ja kiekkoilijat treenaavat myös salilla. hmm.. :jahas: