Treenaako naisesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
Reenaa ei.

Sinällään tuo ei haittaa kuin silloin kun itse yritän olla dietillä. Helpommin meinaa nääs repsahtaa herkkuihin kun toinen niitä vetää vieressä... :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kyll voi oikein sanoa että treenaa, mut kyll se salill käy.. "Vähä" oon tainu painostaa sitä mukaa ja kyll se nykyää näyttää menevän iha itekki sinne.. :)

Eipä tuo mitään urheile. Kropan jne. puolesta ei ole tarviskaan. Mutta oon kyllä koittanu urheilemaan kannustaa, ettei tarvis aina valitella väsymystä, päänsärkyä ym. Enkä tarkoita tätä nyt niissä asioissa... :D

Ei treenaa salilla, mutta tanssii ja käy säännöllisesti uimassa. Kyllä se varsinkin pepussa ja reisissä näkyy, että jotain on tehty. :kuola: Kyykkyä ei siis välttämättä tarvita... :D

Treenaa kyllä mutta ei viellä ihan oikeaoppisesti ja eikä muutkaan perusjutut ihan kondiksessa. Olen tehnyt sen virheen että kokeilin kaikilla konteilla niin maannitella kuin provotakin liikkumaan ja se ei kyllä auttanut. Nyt on sitten pieni kärpänen ihan itsekseen iskenyt ja pysyn erossa kaikesta neuvomisesta jne. Sillä on näköjään parasta opetella itse treeniin liittyvät asiat.

Ei reenaa ennää... Tuli pyöräytettyä pikkunen pojanjässikkä tuossa vuosi sitte ja vähän ennen sitä jäi... on välillä kyllä puhunu et vois alkaa taas käymään salilla, mut nyt varsinki ku on oman talon rakentaminen meillä kesken ni ei taho löytyä sellasta aikaa et oisin kattomassa tenavaa... Mennee koulun jälkeen nuo vapaa-ajat tehokkaasti raksalla tai töissä. Itekki reenailen kouluaikana hyppytunneilla, yms. läsnäolopakottomilla tunneilla...

japa sanoi:
Treenaa kyllä mutta ei viellä ihan oikeaoppisesti ja eikä muutkaan perusjutut ihan kondiksessa. Olen tehnyt sen virheen että kokeilin kaikilla konteilla niin maannitella kuin provotakin liikkumaan ja se ei kyllä auttanut. Nyt on sitten pieni kärpänen ihan itsekseen iskenyt ja pysyn erossa kaikesta neuvomisesta jne. Sillä on näköjään parasta opetella itse treeniin liittyvät asiat.

Tämä on muuten jännä juttu ja se pätee niin miehiin kuin naisiinkin, eli jos et tiedä esim. treenaamisesta yhtään mitään, niin ei oikein siedä että tullaan neuvomaankaan, vaikka juuri silloin sitä neuvoa eniten tarvitsisi. Mutta jos se innostus jatkuu sitä alkuhuumaan pidemmälle ja on jo vähän ehditty hakata päätä seinään, niin kummasti alkaa ne neuvot jo kelpaamaan ja niitä tullaan jopa kysymäänkin. sorry :offtopic:

On käynyt bodypumpissa, hiihtelee pikkuisen talvisin. Osti juuri kortin S.A.T.S.iin, saa halvemmalla työn puolesta. Ja siellä sitten kuulemma joku voi tehdä ohjelmankin... :thumbs: Ukkohan sitä EI voi tehdä / opastaa.

Ei sillä, hyvä että menee :arvi:

Treenaahan tuo, mun tekemällä ohjelmalla. Ja on pikkasen kiinnostunut mitä suuhun laittaa vaikka kaupasta tarttuu mukaan vanukasta tai daim-kakkua :)

Jos tyttöystävä/avokki ei treenais ja sitä ei kiinnostaisi yhtään mitä suuhun laittaa, kävis muutaman kerran kuussa ryypiskelemässä (=massaopiskelija) niin voisi tuntua että elellään vähän eri maailmoissa.

Treenahan tuo. Kuntosalilla käy 2 - 3 kertaa vikkossa + erilaisissa jumpissa sekä uimassa ja lenkillä välillä. Onhan se kiva kun on yhteisiä harrastuksia, vaikkei välttämättä samaan aikaan salilla käytäiskään, on kuitenkin yhteisiä juttuja ja samantyyppiset ruokailutavat (säännöllisyys, eväskulttuuri ym :D ) ,vaikka tuo kasvissyöjä onkin.

Ja tottahan toki tuo myös kropassa näkyy ja tuntuu varsin positiivisesti :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom