Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai se liikkumiseen kehoittamisesta loukkaantuminen ole sukupuolesta kiinni, luulis ettei se miehestäkään tuntuis kivalle kun vaimo patistaa lenkille?
Voi kumpa pyytäisikin...
Wilma sanoi:Jep jep. Kolahti. Sanoo allekirjoittanut, jonka mies ei kyennyt ymmärtämään kilpailemista ollenkaan. V*ttuilua ja vähättelyä treeneistä ja kilpailemisesta. Vikoista kaksista kisoista tultu kotiin pokaalit kassissa ja toinen ei ole edes tiennyt, että emäntä se seisoo lavalla viikonloppuna. Käy se homma näinkin. Mihinkäs ne harrastukset muuttuis Tykkää tai ole tykkäämättä.
Flesh sanoi:Uskomatonta, sanon minä. Itse olisin kyllä eturivissä kannustamassa, oli se laji sitten mikä hyvänsä! Olisiko pientä alemmuuden tunnetta pelissä tai jotain...
Wilma sanoi:Ja bonuksena taitaa olla vielä se, että ei kestä sitä, että muut miehet tuijottavat sun persettä.
TommyTiger sanoi:Mulla tyttökaveri aloitti treenaamaan ku olimme seurustelleet kaksi vuotta. Tulokset on kovat mave 120kg, kyykkä 120kg ja penkki 70kg. Tyttökaverini on 22v 169cm 60kg.
Ens yrittämällä nousi 52.5kg penkistä.
Nyt kyllä Hooveri osui naulan kantaan. Joskus oltiin naisen kanssa yhtä aikaa dietillä ja voi sitä mäkätyksen määrää.J.EdgarHoover sanoi:Avataristasi päätellen romantiikka kuitenkin kukkii. Monet naiset on paljon paremmalla päällä kun ne vetää suklaalevyn päivässä. Porkkanoilla elävät heittäytyvät joskus hieman kireiksi.
Flesh sanoi:Treenaa kyllä, itse asiassa välillä vähän liikaakin Jää tuo palautuminen vähän turhan vähälle, kun parhaimmillaan kolme treeniä päivää kohden. Tavoitteena hänellä lihaksikas vartaloa, ja hyvä mieli.
Ja olen kyllä todella tyytyväinen siihen, että puoliso treenaa tosissaan. En oikein pysty kuvittelmaan itseäni naisen kanssa, jolle urheilu ja liikkuminen ei merkitsisi yhtään mitään. Siinä voisi olla vaikea perustella omiakin menemisiään.
Almeida sanoi:Sama meininki täällä,oon joskus yrittänyt vihjailla noista ylikuntoon johtavista tekijöistä kun välillä näyttää siltä ylikunnon rajoilla mennään.On spinninkiä(tai joku sellainen),Punttisali,koiran kanssa lenkkeily.En kyllä valita yhtään,olen saanut puntille erittäin hyvän tsemppaus/treenikaverin.
-Osaavat nuo naiset olla aika ankaria itselleen jos punttitreeni ei kulje...