Treenaako naisesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
Jåå. Onhan se Rinkku laittanut tänne kuviansakin. Hyvässä lihassa ån.

Tosielämän edit: Jåå, kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai se liikkumiseen kehoittamisesta loukkaantuminen ole sukupuolesta kiinni, luulis ettei se miehestäkään tuntuis kivalle kun vaimo patistaa lenkille?

........

Ei kai se liikkumiseen kehoittamisesta loukkaantuminen ole sukupuolesta kiinni, luulis ettei se miehestäkään tuntuis kivalle kun vaimo patistaa lenkille?

Voi kumpa pyytäisikin... :rolleyes:

Wilma sanoi:
Jep jep. Kolahti. Sanoo allekirjoittanut, jonka mies ei kyennyt ymmärtämään kilpailemista ollenkaan. V*ttuilua ja vähättelyä treeneistä ja kilpailemisesta. Vikoista kaksista kisoista tultu kotiin pokaalit kassissa ja toinen ei ole edes tiennyt, että emäntä se seisoo lavalla viikonloppuna. Käy se homma näinkin. Mihinkäs ne harrastukset muuttuis :rock: Tykkää tai ole tykkäämättä.

Uskomatonta, sanon minä. Itse olisin kyllä eturivissä kannustamassa, oli se laji sitten mikä hyvänsä! Olisiko pientä alemmuuden tunnetta pelissä tai jotain... :)

Flesh sanoi:
Uskomatonta, sanon minä. Itse olisin kyllä eturivissä kannustamassa, oli se laji sitten mikä hyvänsä! Olisiko pientä alemmuuden tunnetta pelissä tai jotain... :)

Samaan päädyin itsekin. Ihan kun olisi omasta egosta pois jos toinen menestyy. Ei kiva :( Ja bonuksena taitaa olla vielä se, että ei kestä sitä, että muut miehet tuijottavat sun persettä. Olisi huomattavasti mukavampaa, että kumppani kannustaisi siinä eturivissä :love: Tapansa kullakin.

Wilma sanoi:
Ja bonuksena taitaa olla vielä se, että ei kestä sitä, että muut miehet tuijottavat sun persettä.

Tämä bonuskin kävi mielessä, mutta en uskaltanut sanoa ääneen:) Itse tosin ajattelisin tuostakin juuri päinvastoin, eli onhan se hienoa, että muut miehet ihailevat "minun" naistani. Kai sekin vähän itseluottamuskysymys.

Mulla tyttökaveri aloitti treenaamaan ku olimme seurustelleet kaksi vuotta. Tulokset on kovat mave 120kg, kyykkä 120kg ja penkki 70kg. Tyttökaverini on 22v 169cm 60kg.
Ens yrittämällä nousi 52.5kg penkistä.

TommyTiger sanoi:
Mulla tyttökaveri aloitti treenaamaan ku olimme seurustelleet kaksi vuotta. Tulokset on kovat mave 120kg, kyykkä 120kg ja penkki 70kg. Tyttökaverini on 22v 169cm 60kg.
Ens yrittämällä nousi 52.5kg penkistä.

Ompa vahva likka.

Jason niitä naisten kommetteja kyseli, joten matkin Gillya ja kopsapin oman vastaukseni mimmi- puolelta

Meillä tämä nimenomaan aiheuttaa ongelmia, avokki ei harrasta minkään näköistä urheilua ikinä, siis oikeasti ikinä. Makaa sohvalla ja syö karkkia ja paljon. Onneksi on edes sellaisilla geeneillä varustettu, että ei liho.
Karkkien lisäksi ruokavalio koostuu pitkälti pullasta, mäkistä ja pizzasta.

Muutos oli iso kun exä, joka harrasti punttailua todella ahkerasti ja tavoitteellisesti, odotti paljolti multa sitä samaa ja sitä halusikin olla hyvässä kunnossa ja näyttää hyvältä jo sen takia, että toinenkin näytti, ja kannustusta tuli aina, samoin kun ruokavalio oli samanlainen niin oli paljon helpompaa. Kun nykyisin sanoo kotona, että ei jaksaisi lähteä treenaamaan, niin kommenttina tulee, että "älä mee jos väsyttää, haetaan leffa ja pizza ja löhötään sohvalla". AAARGH, itseltähän se motivaatio pitää löytyä, mutta kyllä
se vaan ennen oli helpompaa, kun toinen tuossa vaiheessa sanoi, että totta kai sä meet, että tuntuu taas tosi hyvältä kun oot päässy salille ja niinhän se tuntui.
On muuten yllättävän vaikeaa, vaikka en ole ikinä karkeista edes tykännyt, olla syömättä makeaa, kun toinen mussuttaa vähintään pussin karkkia tai suklaalevyn JOKA PÄIVÄ. Olen yrittänyt puhua mukaan lenkille, uimaan tai salille, mutta aina se on se ensikerta kun lupaa lähteä mukaan ( on vissiin kolme kertaa ollut mukana uimassa ja kaksi kertaa lenkillä, kun olen ensin kiukutellut niin kauan, että on todennut pääsevänsä helpommalla kun lähtee), että silleen. Samoin kaikki puheet tervelllisestä ruokavaliosta menee kuuroille korville, sokerittomia karkkeja ei voi syödä, ne on kuulemma tosi pahoja jne.

Ja yhdyn muutaman muunkin mielipiteeseen siitä, että kyllä mua visuaalisesti miellyttää huomattavasti enemmän solkussa grillattu, iso treenattu mies, kuin huonoryhtinen kanamunanvalkoinen pullamössö.

OHO, olenpa vähän katkera, ei se avo kyllä oikeasti niin paha ole kuin miltä tuo teksti vaikuttaa, mutta mua vaan suuresti sylettää, ettei toista vähääkään kiinnosta itselle todella tärkeä asia, tai se että aina puhuu, että vois käydä salilla tai aloittaa thai boxingin tai tai tai, mutta ikinä ei kuitenkaan tee niistä mitään, eikä mielestäni kannusta mua ikinä ja aika turhauttavalta tuntuu kun selittää toiselle treeneistä ja puolia se ei ymmärrä ja loput sitä ei tunnu kiinnostavan.

J.EdgarHoover sanoi:
Avataristasi päätellen romantiikka kuitenkin kukkii. Monet naiset on paljon paremmalla päällä kun ne vetää suklaalevyn päivässä. Porkkanoilla elävät heittäytyvät joskus hieman kireiksi.
Nyt kyllä Hooveri osui naulan kantaan. Joskus oltiin naisen kanssa yhtä aikaa dietillä ja voi sitä mäkätyksen määrää.
Kaikenlaiset PMS-oireet olivat kyllä pientä siihen verrattuna :itku:
Mutta sitten kun oli dietit ohi ja taas saatiin fazerin sininen pieneen kätöseen, niin eiköhän taas ollut hymy herkässä :rolleyes:
On nuo naikkoset vaan ihan toiselta planeetalta, mutta kyllähän minä tuota kuitenkin rakastan :D

Flesh sanoi:
Treenaa kyllä, itse asiassa välillä vähän liikaakin:) Jää tuo palautuminen vähän turhan vähälle, kun parhaimmillaan kolme treeniä päivää kohden. Tavoitteena hänellä lihaksikas vartaloa, ja hyvä mieli.

Ja olen kyllä todella tyytyväinen siihen, että puoliso treenaa tosissaan. En oikein pysty kuvittelmaan itseäni naisen kanssa, jolle urheilu ja liikkuminen ei merkitsisi yhtään mitään. Siinä voisi olla vaikea perustella omiakin menemisiään.

Sama meininki täällä,oon joskus yrittänyt vihjailla noista ylikuntoon johtavista tekijöistä kun välillä näyttää siltä ylikunnon rajoilla mennään.On spinninkiä(tai joku sellainen),Punttisali,koiran kanssa lenkkeily.En kyllä valita yhtään,olen saanut puntille erittäin hyvän tsemppaus/treenikaverin.
-Osaavat nuo naiset olla aika ankaria itselleen jos punttitreeni ei kulje...

Emäntä lähti ihan vapaaehtoisesti mukanani salille seurustelumme alussa ja on jäänyt sille tielle. Nykyään tuntuu, että hän on jo paljon innokkaampi treenaaja kuin minä. Harva se päivä hän kertoo, mitä salilla tapahtui, kuinka paljon rautaa nousi siinä-ja-siinä liikkeessä ja kuinka kipeä se-ja-se paikka on treenin jäljiltä. :rolleyes:

Terveisiä kullalle, kun kuitenkin luet tätä. :D

Kyllä täälläkin avokki treenaa. Ei tosin ole niinkään kiinnostunu punteista, mut lenkkeilee jne. Minusta liikuntalajilla ei niinkään ole väliä, mutta hienoa että jollain tavalla pitää kunnostaan huolta ja hyvä yleiskunto tuolla onkin... Toisaalta taas mulle ei tule salitreeneihin paineita, kun ei ole avokki liian kiinnostunu mun rasvaprosenteista tai penkkituloksista. Toki yhteinen saliharrastus toisaalta taas voisi tsempata enemmän, mutta asialla on puolensa ja puolensa..

Almeida sanoi:
Sama meininki täällä,oon joskus yrittänyt vihjailla noista ylikuntoon johtavista tekijöistä kun välillä näyttää siltä ylikunnon rajoilla mennään.On spinninkiä(tai joku sellainen),Punttisali,koiran kanssa lenkkeily.En kyllä valita yhtään,olen saanut puntille erittäin hyvän tsemppaus/treenikaverin.
-Osaavat nuo naiset olla aika ankaria itselleen jos punttitreeni ei kulje...

Meillä parhaana päivänä poljetaan salille ( 10 km) aamujumppaan, sieltä töihin (6-7 km). Töiden jälkeen polkupyörä vie salille puntille (6-7 km) ja puntin jälkeen onkin taas jumppa (tai joskus aiemmin jopa kaksi), jonka jälkeen poljetaan kotiin (10km).

Yritä siinä sitten ehdotella jotain sylipainia vielä illalla:)

EDIT: Ja nyt vielä tulee turpaan, kun puoliso tämän lukee:)

Näköjään niitä on naisia/miehiä joka lähtöön. On mielenkiintoista tuo toisen syömisestä ja treenaamisesta vittuilu. Onko tässä joku alemmuuskompleksi kyseessä, varsinkin miehet (?) tuntuisivat tätä tekevät jos oma daami on kovassa kunnossa. Mun mielestä ei mitään kunnioitettavampaa jos henkilö tietoisesti pyrkii tavoitteisiinsa antamatta minkään estää. Eli musta ehkä paras ominaisuus ihmisessä on vahva mieli.
Tuntuuko miehistä sitten pahalta jos "hävii" omalle naiselleen? Miten vanhanaikaista... :(
Vai ollaanko vain kateellisia siitä toisen tahdonvoimasta...?
Oma tyttis (niinkuin reinhardt sanoi, putosin täysin) saa tehdä mitä haluaa, musta vaan olis kiva puhua hänelle omista treeneistäni niin että hänkin ymmärtää. Se olisi motivoivaa. Syököön myös mitä haluaa, hän myös haluaa syödä terveellisesti muttei osaa (tai tahto ei riitä, miten vaan).
Itse kuulen usein kun olen menossa treeneihin, että pakkoko just tänään mennä sinne, eiks voitais olla yhdessä jne. Ja sitä kuulen myös että käteni on liian paksut (WTF?!?), mutta saan kasvattaa niitä jos se tekee minut onnelliseksi. Tai sitä että miks syöt noin paljon rahkaa, muutakin kommenttia voi tulla erikoisista eväistä...
Tiedän kyllä että parisuhdetta täytyy hoitaa, mutta niin täytyy treenejäkin.
Luja tahto vie läpi vaikka harmaan kiven, sanokaa kun toinen haluaa maata sohvalla.

oma tuore tyttönen treenaa kuntonyrkkeilyä ja käy satunnaisesti salilla ystävättärensä kanssa.vielä ei kuulema viitsi mun kanssa samaan aikaan salille lähteä :D

Kovempi tuo emäntä on urheilemaan kun minä. Kuntopohja varmasti kovempi ja muutenkin harjoitusmäärät ihan eri tasolla kun mulla. No tietysti itse teen tätä vaan ihan harrastuksena ja neitokainen on kuitenkin SM-tasolla omassa lajissaan joten tarviihan sen toki vähän jotain tehdäkkin.... (seli seli)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom