Kyllä treenaa, ja harrastaa muutakin liikuntaa kuin punttitouhuja. Myös perusterveet elämäntavat (ilman mitään turhaa nipoilua kuitenkaan) ovat meillä selviö, molemmilla.
Joku sanoi tuolla aikaisemmin, että harrastukset ovat henk.koht. asia, eivätkä saisi parisuhteeseen vaikuttaa, mutta minun on kyllä sanottava, etten voisi hyväksyä kumppanikseni ja mahdollisten tulevien lasteni isäksi sohvaperunaa, joka ei harrastaisi mitään liikuntaa ja söisi aivan päin helv*ttiä, ja olisi näin ollen suuressa vaarassa kuolla sydänkohtaukseen alta viisikymppisenä ja todnäk ehtisi kehittää erinäisen määrän elintasosairauksia ylipainosta alkaen jo huomattavasti nuorempana - ja mahdollisesti siirtää onnettomat ruokailu- ja elintapansa mahdollisille lapsillekin. Siinä on olen toki samaa mieltä tuon aikaisemman mielipiteen kanssa, että on suhtkoht sama, mitä lajia kumppani harrastaa, kunhan pitää itsensä kunnossa, joskin olisin kyllä aika surullinen, jos hän jostain syystä salilla treenaamisen lopettaisi - kukas mua sitten siellä neuvoisi ja kovissa nostoissa tsemppaisi?
Treenaavan ja itsestään huolehtivan miehen ulkonäkö on toki hyvä lisä, mutta terveys on kuitenkin se tärkein pointti, miksi toivon ja odotan myös kumppanini itsestään huolehtivan.