Treenaako naisesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
Purtsi sanoi:
ps. Vaikeinta on vastailla kun lukee Body lehteä ja neiti tulee kysylemään "miellyttääkö noiden naisten vartalot...". Pikku vinkki jätkille: VALEHTELE, tai et nuku kk samassa sängyssä, puhe yhteyden saaminen toinen kk jne. jne. :nolo:

Kyllä me ainakin voidaan yhdessä arvioida niin naisten kuin miestenkin vartaloita :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mekin arvioidaan yhdessä muiden vartaloita.

Tää meni taas väittelyksi... :)

Aikuisia ihmisiä ei ikävä kyllä saa syömään järkevästi mikään muu kuin aikuisen ihmisen oma tahto. Lisäksi, jos hän kerran ei syö roskaruokaa ja esim. syö jonkin verran kasviksia, ruokavalio ei välttämättä ole ihan niin poskellaan kuin sinusta tuntuu. Kas kun jonkin verran liikkuvalle naiselle riittävän terveellinen ruokavalio on ihan eri asia kuin potailevan miehen ruokavalio. Esim. vaikka me kaikki tarvitsemme proteiinia, "taviksen" ei loppujen lopuksi tarvitse kiinnittää hirveätä huomiota riittävään proteiinin saantiin (=ei tarvetta kilolle rahkaa päivässä.) Edelleen, ellei tyttöystäväsi laihdu koko ajan, hän mitä ilmeisimmin EI syö liian vähän.

Olet oikeassa tässä. Kuitenkin epäsäännöllinen syöminen tuo niitä insuliinipiikkejä, ja välillä hän on aivan sekaisin. Olisi varmaan tasaisempaa meilläkin kun ei mennä ihan laidasta laitaan, mutta minkäs teet. Kuten reinhardt sanoi, tarvitaan sitä omaa tahtoa, ei se auta että minä siitä kerron kun ei kerta ole tahtoa kuunnella&oppia.

Eihän riidellä eihän? :)

ilmielävä sanoi:
Olet oikeassa tässä. Kuitenkin epäsäännöllinen syöminen tuo niitä insuliinipiikkejä, ja välillä hän on aivan sekaisin. Olisi varmaan tasaisempaa meilläkin kun ei mennä ihan laidasta laitaan, mutta minkäs teet. Kuten reinhardt sanoi, tarvitaan sitä omaa tahtoa, ei se auta että minä siitä kerron kun ei kerta ole tahtoa kuunnella&oppia.

Eihän riidellä eihän? :)

En minä ainakaan riitele. :) Tuo verensokeri oli kyllä hyvä pointti. Joskus vain tuntuu, että rakkailta sisarilta ja veljiltä punttailussa saattaa päästä unohtumaan, että TERVEELLINEN ruoka ei välttämättä ole täsmälleen sama asia kuin kehoilijan ideaalinen ruokavalio. Ja esimeriksi epäsäännöllinen ruokailu ei saa kaikkien ihmisten verensokeria heittelehtimään ollenkaan. Ihmiset on lopulta aika yksilöllisiä noissa syömisjutuissakin.

Mutta jos tyttis tosiaan on sekaisin epäsäännöllisen ruokailun takia (minkä ymmärrän hyvin, itsekin hermostunut jos minua pidetään nälässä), ymmärrän hyvin miksi haluat kannustaa häntä tarkistamaan ruokailutottumuksiaan.

Janne sanoi:
Itsetunto-ongelmia taitaa olla jos kilarit ottaa siitä että oman miehen silmään voi näyttää hyvältä joku muukin kuin oma kroppa.

Sitähän se. Mutta juttujen perusteella en ole kuulemma ainut kundi kuka päästää näissä asioissa sammakoita suustaa, kaveripiirissä kuulemma muittenkin kundit sais opetella jalon taidon.

Sehän tässä harmittaa kun neiti ei ole kaukana fitness neitien offseason tasosta. Naiset on niin kummallisia otuksia :rolleyes:

Yhdessä treenataan. Välillä itsekseen kuitenkin.
Kohtuullisen hyvin sujuu..mitä nyt pientä kinaa kun päätä kiristää..
Toisten kroppia arvostellaan toki myös:)

training_day sanoi:
Kyllä me ainakin voidaan yhdessä arvioida niin naisten kuin miestenkin vartaloita :D

Niin mekin ja ihmisten ulkonäötä yleensäkin. Molemmat pidetään toistemme ulkonäöstä, mutta esim. lehtiä katsellessa ne mielipiteet osuu erittäin harvoin yksiin. Ja aina on päästävä vähän nokittamaan toista jos toinen jonkun omasta mielestään hyvännäköisen tapauksen näkee. :D

Purtsi sanoi:
Sitähän se. Mutta juttujen perusteella en ole kuulemma ainut kundi kuka päästää näissä asioissa sammakoita suustaa, kaveripiirissä kuulemma muittenkin kundit sais opetella jalon taidon.

Ei voi ymmärtää...hyvänen aika, MINÄ katselen mielelläni kauniita naisia (naiset on kuitenkin esteettisempiä kuin miehet), joten pitäisin kohtalaisen outona, ellei mitä ilmeisimmin hetero miesystäväni katselisi mielellään kauniita naisia. Ja jos näkee jotain kaunista, tottakai sen mielellään sanoo ääneen ja jakaa jonkun toisen kanssa. (tietysti asian voi ilmaista muullakin tavalla kuin: "Vittu, panisin.")

Miehet katselee naisia, naiset miehiä, ja molemmat todennäköisesti vieläpä saattaa joutessaan kehitellä seksifantasioita telkkarin/lehtien tyypeistä. Miten tämä voi olla kenellekään ongelma?

Varmuuden vuoksi sitä voi sitten kehua aina sopivissa tilanteissa sitä kumppania, ettei sille missään olosuhteissa juolahda mieleen epäillä omaa viehätysvoimaansa.

Ei treenaa mutta melkein sain tässä pari kk sitten aloittamaan.. :thumbs: mut siihen tuli sitten kuntonyrkkeily ja latino tanssi ( :kuola: ) jotka veivät liikaa aikaa. noiden kahden lisäksi vielä lenkkeilee kerran pari viikkoon. minun syömisiäni on ihmetelly ja kun olen selittänyt niin on siitä kyllä hyvin ottanut neuvoa.

Kun vaan vielä pääsis takasin asumaan samalle paikkakunnalle.. :itku:

reinhardt sanoi:
Ei voi ymmärtää...hyvänen aika, MINÄ katselen mielelläni kauniita naisia (naiset on kuitenkin esteettisempiä kuin miehet), joten pitäisin kohtalaisen outona, ellei mitä ilmeisimmin hetero miesystäväni katselisi mielellään kauniita naisia. Ja jos näkee jotain kaunista, tottakai sen mielellään sanoo ääneen ja jakaa jonkun toisen kanssa. (tietysti asian voi ilmaista muullakin tavalla kuin: "Vittu, panisin.")

Miehet katselee naisia, naiset miehiä, ja molemmat todennäköisesti vieläpä saattaa joutessaan kehitellä seksifantasioita telkkarin/lehtien tyypeistä. Miten tämä voi olla kenellekään ongelma?

Juuri näin, sitä minäkin ihmettelen.

Mitä taas tulee kumppanin treenaamiseen, copy-pastean tähän (laiska :D) oman vastaukseni tuolta mimmipuolen vastaavasta ketjusta:

Gillyanne sanoi:
Kyllä treenaa, ja harrastaa muutakin liikuntaa kuin punttitouhuja. Myös perusterveet elämäntavat (ilman mitään turhaa nipoilua kuitenkaan) ovat meillä selviö, molemmilla.

Joku sanoi tuolla aikaisemmin, että harrastukset ovat henk.koht. asia, eivätkä saisi parisuhteeseen vaikuttaa, mutta minun on kyllä sanottava, etten voisi hyväksyä kumppanikseni ja mahdollisten tulevien lasteni isäksi sohvaperunaa, joka ei harrastaisi mitään liikuntaa ja söisi aivan päin helv*ttiä, ja olisi näin ollen suuressa vaarassa kuolla sydänkohtaukseen alta viisikymppisenä ja todnäk ehtisi kehittää erinäisen määrän elintasosairauksia ylipainosta alkaen jo huomattavasti nuorempana - ja mahdollisesti siirtää onnettomat ruokailu- ja elintapansa mahdollisille lapsillekin. Siinä on olen toki samaa mieltä tuon aikaisemman mielipiteen kanssa, että on suhtkoht sama, mitä lajia kumppani harrastaa, kunhan pitää itsensä kunnossa, joskin olisin kyllä aika surullinen, jos hän jostain syystä salilla treenaamisen lopettaisi - kukas mua sitten siellä neuvoisi ja kovissa nostoissa tsemppaisi?

Treenaavan ja itsestään huolehtivan miehen ulkonäkö on toki hyvä lisä, mutta terveys on kuitenkin se tärkein pointti, miksi toivon ja odotan myös kumppanini itsestään huolehtivan.

Ei reenaa ei. Oon kyllä houkutellu sitä mukaan lenkille ja salille. Ei nyt vaan ole hirveästi innostunut. Mulle tosin ei ole väliä mitä se reenais, lähinnä sen takia ois kiva et sais vietettyä yhteistä aikaa myös lenkkipolulla jne. Salille tuo ei kuulema lähe mun kanssa koska näyttäisin siellä niin hirveältä punaisena, ähisevänä ja verisuonet turvonneina irvistellen. :lol2: Ruokavalio on kyllä ihan hyvällä mallilla joten siitä ei tarvitse sanoa. :)

Eipä tuota akkaa näytä hirveästi treenaaminen kiinnostavan. Ja ruokavaliokin on vähän sellainen, että joka toinen päivä tulee vedettyä yksi suklaalevy ja siihen se sitten jääkin :(
Olenhan minä yrittänyt häntä hieman edes lenkkopolulle painostaa, mutta kun ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta.
Yleensä vetää protestiksi ehdotuksilleni vielä yhden ylimääräisen suklaalevyn turpaansa.
Olisihan se todella mukavaa, jos olisi yhteinen harrastus, mutta näillä näkymin siitä on aivan turha edes unelmoida :wall:

Minunkin rahkoille ja jauhoilleni hän vain naureskelee...on ne naiset vaan perseestä :curs:

Laaksonen sanoi:
Minunkin rahkoille ja jauhoilleni hän vain naureskelee...on ne naiset vaan perseestä :curs:
Avataristasi päätellen romantiikka kuitenkin kukkii. Monet naiset on paljon paremmalla päällä kun ne vetää suklaalevyn päivässä. Porkkanoilla elävät heittäytyvät joskus hieman kireiksi.

J.EdgarHoover sanoi:
Avataristasi päätellen romantiikka kuitenkin kukkii. Monet naiset on paljon paremmalla päällä kun ne vetää suklaalevyn päivässä.

Pitäisiköhän tuota suklaalevyä päivässä kokeilla, jos auttaisi yleisvitutukseen? Ei taida onnistua, olen niin :wanha: , että minulla kestää nykyään suklaalevy viisi(5) päivää.

Laaksonen sanoi:
Eipä tuota akkaa näytä hirveästi treenaaminen kiinnostavan. Ja ruokavaliokin on vähän sellainen, että joka toinen päivä tulee vedettyä yksi suklaalevy ja siihen se sitten jääkin :(
Olenhan minä yrittänyt häntä hieman edes lenkkopolulle painostaa, mutta kun ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta.
Yleensä vetää protestiksi ehdotuksilleni vielä yhden ylimääräisen suklaalevyn turpaansa.
Olisihan se todella mukavaa, jos olisi yhteinen harrastus, mutta näillä näkymin siitä on aivan turha edes unelmoida :wall:

Rupea itse vetemään suklaata niin on yhteinen harrastus. :D Mutta oikeasti, on se vain naisille niin vaikeaa jos sanoo, että josko jotain harrastettaisiin ja voisi katsoa, onko sitä suklaata pakko vetää aina tms.

Noh, rakastan tyttöystävääni eikä tämä nyt lihava ole mutta kyllä välillä ottaa päähän kun ei pahemmin mitään liikuntaa voi harrastaa, lenkille jos lähtee niin se tarkoittaa 30min kävelyä, eipä paljoa kuntoa nosta, juostahan ei voi. Joskus tehtiin HIITiä niin, ihan ekaa treeniä niin siitä sai kuulla pitkään, ettei enää ikinä... :lol2:

Pyörällä sitten 7km yhteen suuntaan, no matka oli nyt kohtalainen mutta kun sitten se mennään niin hiljaa ettei vahingossakaan pääse hikoimaan.

Tyttö kun ei tunnu tajuavan, että vaikka onkin toistaiseksi nuoruuden takia normaalissa kunnossa niin tällä menolla ei kyllä 10v päästä enää ole.
En minäkään mikään atleetikko ole mutta olisin kyllä mielellään lähtemässä urheilemaan jos tyttöystävääkin kiinnostaisi mutta se jää siihen kerran viikossa kävelyyn niin ei paljoa kuntoa kohoteta.

Timba79 sanoi:
... Tilanne on mielestäni silloin hankala jos toinen laittaa "kapuloita rattaisiin" eikä anna toisen kumppanin treenata kunnolla, ei niinkään hakala jos harrastukset on aivan erilaiset.

Jep jep. Kolahti. Sanoo allekirjoittanut, jonka mies ei kyennyt ymmärtämään kilpailemista ollenkaan. V*ttuilua ja vähättelyä treeneistä ja kilpailemisesta. Vikoista kaksista kisoista tultu kotiin pokaalit kassissa ja toinen ei ole edes tiennyt, että emäntä se seisoo lavalla viikonloppuna. Käy se homma näinkin. Mihinkäs ne harrastukset muuttuis :rock: Tykkää tai ole tykkäämättä.

Onkohan tähän ketjuun täysin kiellettyä vastata, jos on nainen? Noh samapa tuo, vastaan silti. En jaksanut ihan koko ketjua kahlata läpi, mutta muutama kommentti silti tuli mieleen.

Mulla on ihana mies, joka reenaa. Itse aikanaan kokeilin salilla käymistä ja totesin, että ei oo mun hommaa. Koitan kyllä kunnosta huolehtia muilla tavoilla, vaikka nyt kesällä työkiireiden takia (seliseli) onkin jäänyt liian vähälle. Ruokavalio on mulla varmasti aika tavalla elimellään.

Mies taitaa nuo ruokahommat ja proteiinimäärien laskemiset huomattavasti itseäni paremmin, joten hymyni niitä proteiinijauheita ja myslisotkuja katsellessa on hiljalleen hyytynyt. Kyllä se oikeasti tietää mitä syö, vaikka mustikkakeitto raejuustolla hupaisalta pöperöltä näyttääkin. Sen verran hieno on isännän kroppa, että syökööt mitä vaan, kun niin hyvältä näyttää ;)

Epäilisin, että naiselle on suhteellisen mahdotonta ehdottaa reenaamisen aloittamista niin, etteikö siitä voisi vähintään pari hernepalkoa nenään vetää. Isäntä on yrittänyt itsekin mulle ehdottaa tsemppaamista, mutta siinähän alkaa välittömästi alahuuli väpättää. Mun täytyy saada tehdä nämä hommat omalla tavallani, sen verran itsepäinen luonne olen. Jos ei vihjaile mitään, niin vähän ajan päästä varmaan itse ehdotan yhteistä harrastusta. Paitsi että salille en lähde, reenit on hoidettava jollain muulla tavalla. Naiset eivät siis ole perseestä, kuten Laaksonen totesi, vaan meitä pitää vaan ymmärtää. Ihan sikana.

Sen käsitän oikein hyvin, että jos aikanaan on mennyt treenihirmun kanssa vihille ja kymmenen vuoden päästä katselee sohvallaan makaavaa valasta, niin ei varmaan samba soi. Mutta sitä en käsitä, että mies iskee mielestään kauniin naisen, mutta alkaa välittömästi vaatia salitreeniä siinä vaiheessa, kun selviää, että nainen käy vain mikälieihme-jumpassa. Siis häh?! Jos muija on ollut miehen mielestä hyvän näköinen pokaamisvaiheessa, niin eikö se silloin ole hyvän näköinen seurusteluvaiheessakin riippumatta siitä, millä tavalla sitä kuntoa ylläpidetään?

Itse en kuulu niihin, jotka väittäisivät, että ulkonäöllä ei ole merkitystä. Totta munassa sillä on merkitystä! Mutta sillä, miten ulkonäköään ylläpitää, ei ole. Jos onnistuu edes jokseenkin pysymään kuosissa vielä nelikymppisenäkin, niin hyvä homma.

Kultakala sanoi:
Onkohan tähän ketjuun täysin kiellettyä vastata, jos on nainen?
no ei tietenkään jos naisesi kerran treenaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom