Kun alettiin "seukkaamaan" (<-- jäätävä ilmaus), molemmat treenattiin yhtä ip-lajia. Emännältä sitten jäi. :(
Mä koitan nyt itse treenata punttia ja tätä ip-lajia ja siinä ohella lenkkeillä.
Eukko käy silloin tällöin jossain jumpassa, aika hijaista tosin viime aikoina
Olen koittanut kannustaa leikkisästi takaisin lajin pariin, mutta kynnys on vissiin liian kova. Se on käynyt selväksi, että mitä enemmän skitsoaa ja vauhkoaa emännän urheilusta, niin sitä enemmän se vetää suklaata tms. kiukulla vastaukseksi. Eli kannustuksen on oltava houkuttelevaa, esim. kävelylenkki tai tämän kaverin ehdottama jumppa tjms. Tästä seurauksena hän käy kaverinsa kanssa silloin tällöin milloin missäkin -bicissa. Eli minut on oikeastaan sivuutettu tässä asiassa.
Ruokavalio meillä on melko hyvällä mallilla, itselläni tosin taitaa kalorit jäädä välillä alle tavoitteen, ainakin yövuorojen aikaan.
Ja onhan se tosi siistiä, kun on sama harrastus. Tosin kilpailuun treenaaminen oman naisen kanssa voi käydä aika helvetilliseksi = :wall:
Mutta sanoisin näin overall:
Vaimo on hiukan leveämpi kuin tavatessa, muttei ole päästänyt kuntoaan "rapatasolle" ja silti yhtä suloinen ja nätti. Ja saa paremmin kiinni tarvittaessa!! :haart: