treenaajan painajainen - flunssa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Perusaineenvaihdunnan taso ainakin nousee noin 10% per aste lämpöä, mutta en osaa sanoa kuumeettomasta sairastamisesta.

Oon nyt ollu ensin kaks viikkoa flunssassa, sit viikon melkein terve ja uudestaa kaks viikkoa flunssaa = 5 viikko treenitaukoa, helvetti.

Minulla oli sellainen viikon flunssa jakso, sitten pari päivää kaikki oli hyvin, ja sen jälkeen taas 2 viikon mittainen kuume + yskä jakso. Sen jälkeen olinkin vajaat 2 viikkoa näennäisen terve, ja uskaltauduin jopa salillekin takasin. No, eipä kauaa kestänyt ja nyt olen taas kuumeessa; mukavaa tehdä 38.5 asteen kuumeessa 5-tunnin matematiikan koetta kun väliin jättäminen ei kuulemma ole vaihtoehto. :jahas:

Meikäläinenki pamahti sairaaksi, juuri kun ajattelin että olen onnistunut välttämään sen kiertävän flunssapöpön. Kiva kun sattui juuri Helsingin viikonloppureissun yhteydessä, perjantaina kun hyppäsi junasta ni tuntui että limakalvot huutaa hoosiannaa. Ei sitten juuri jaksanut lähtiä käymään missään viihteellä sairaana, piti jättää Kiasmat ja shoppailut väliin, ja maanantaina oli kiva kiertää koko päivä työhaastatteluissa kuumeisena :jahas:

Nooh, jospa tästä viikonloppuun mennessä tervehtyisi. Ei tunnu älyttömän pahalta, mutta pitää ottaa lepoa ja kattoa mihin suuntaan kehittyypi.

Meikäläinenki pamahti sairaaksi, juuri kun ajattelin että olen onnistunut välttämään sen kiertävän flunssapöpön. Kiva kun sattui juuri Helsingin viikonloppureissun yhteydessä, perjantaina kun hyppäsi junasta ni tuntui että limakalvot huutaa hoosiannaa. Ei sitten juuri jaksanut lähtiä käymään missään viihteellä sairaana, piti jättää Kiasmat ja shoppailut väliin, ja maanantaina oli kiva kiertää koko päivä työhaastatteluissa kuumeisena :jahas:

Nooh, jospa tästä viikonloppuun mennessä tervehtyisi. Ei tunnu älyttömän pahalta, mutta pitää ottaa lepoa ja kattoa mihin suuntaan kehittyypi.

uittu, mulla on kolmas lenssu 2 kuukauden sisään. jeenimotivaatio oli korkealla, olin aloittelemassa laihdutusta, niin tadaa, lenssu.
Otin varovasti, olin ehkä 10 päivää reenaamatta, sitten kävin kahtena päivänä peräkkäin salilla hyvinkin löysästi nostelemassa.
Siitä kaks päivää niin kuume nousi ja saikkua.

No, siitä meni sitten jo pari viikkoa, ja kävin taasen parina päivänä putkeen salilla. Ja siitä pari päivää niin taas alkoi flunssa, joka nyt jo kuudetta päivää menossa.

Mitä vittua. Miten sitä lenssun jälkeen oikein pitää salille mennä, nostelin kyllä NIIN iisisti, että ei ois luullu 80-vuotiaan mummonkaan siitä sairastuvan, mutta minä kyllä.

Pitääkö se alkaa jotenkin niin, että parin viikon tauon ja lenssun jälkeen ensin vaikkapa koko kroppa kerrallaan iisisti päivän välein, sitten vaihtaa vaikka kaksjakoiseen, sarjoja lisää mut edelleen leoppäivä välissä, sitä ehkä viikko, ja sitten yritellä hissun kissun palailla normaaliin?

Käsittämätöntä kun tää 140 kiloo paskaa ei kestä mitään ilman että sairastuu.

Sama tääl, ollu jonkun 2 viikkoo ny silleen, että kuume sahaa ylös ja alas kokoajan.. Ja tärkeitä reenejä jää koko ajan välistä. :(

Tossa alkutalvesta lueskelin tämmöisestä kasvista kun punahattu ja sen lääkkellisitä vaikutuksista. Noissa tutkimuksissa ihan todettiin että säänöllinen käyttö vähentää flunssan riskiä about 60% ja nopeuttaa parantumista noin 40%.

Kävin sitten tuossa paikalisessa luontaistuotekaupassa ostamassa tuommoisen pullon kyseistä ainetta ja hintaakaan ei paha ollut. Yleensä talvessa mulla on se 3 flunssaa / nuhaa mutta ei ole tänä talvena näkynyt, suosittelen kokeilemaan jos usein flunssa vaivaa.

Ottakaa huumorin kannalta!
Nimim. Tammikuun puolesta välistä asti erinäisissä taudeissa..

Pari tervettä päivää näin välissä ja sitten alko taas.
Nyt alkaa taas olla parin kuukauden sairastamisen jälkeen sellainen fiilis, että vähän vois jo liikkuakin..

Joo kyllä se flunssa pistää aina vit**tamaan todella pahasti. noin 1kk sitten olin pääsemässä kunnon vauhtiin treeneissä ennätykset paukkui jne. sitten iskee flunssa. Prkl. Tuli sitten parin viikon tauko treeneistä. On se kamala katsoa kun lihakset vaan pienenee eikä pääse salille, eikä ruokakaan maistu:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sanokaa millä helvetin ilveellä pysyn terveenä. 4krt ollu nyt flunssassa yli viikon tän talven aikana. Alkaa joo ihan tosissaan vituttaa tää jatkuva sairastelu.

Mahatauti on kyl kans niin perseestä (niin, sieltäkin tosiaan kirjaimellisesti) kun ei saa syötyä kun kaikki tulee ylös (tai alas)... Kataboliastressi iskee sen lisäks että vituttaa ku ei voi reenata. Ja sit vihdoin ku pystyt jotain vähä syömään ni jotain vaaleeta leipää tai jugurttia ja mehua... Ei paljo prodejauheet tai maitorahka uppoo (tai pysy sisällä). Flunssassa sentään pystyy syömään... Toisaalta yrjötauti yleensä menee nopeemmin ohi. Ite olin viikon reissussa etelässä ja sain siellä jonku pöpön vaikka koitin varoen syödäkin. Eli senkin takia jäi vähä ruokailut köyhiksi ja hiilarivoittoisiksi (en syö lihaa) ja sitten vielä kolme päivää pahoinvointia, yrjöömistä ja ripulia... No, nyt kotona onkin sitten tankattu ja nälkä on ollu pohjaton. :) Ei kai nyt viikossa ehdi lihakset kuihtua, eihän...

Sanokaa millä helvetin ilveellä pysyn terveenä. 4krt ollu nyt flunssassa yli viikon tän talven aikana. Alkaa joo ihan tosissaan vituttaa tää jatkuva sairastelu.

Sama setti itelläkin. Yleensä kipeänä ehkä kerran vuodessa jos sitäkään, mutta nyt kuluneena syksynä/talvena 5 eri kertaa flunssa päällä ja nyt taas iski. WTF?!

Täällä myös samaa hommaa.. En edes muista milloin olisin ollut useammin, kuin kerran kipeänä vuoden sisään.

Nyt muutaman kuukauden sisällä joutunut jo kahdesti olemaan saikulla. Toivottavasti nyt loppu ja pääsee reenaamaan kovaa ilman keskeytyksiä.

Sama täällä. Aiemmin on ollut se yksi flunssa per talvi, mutta tänä talvena on tullut oltua jo 3 erillistä kertaa kipeänä.

Varmaankin poikkeuksellisen paljon erilaisia pöpöjä liikenteessä.

Tossa alkutalvesta lueskelin tämmöisestä kasvista kun punahattu ja sen lääkkellisitä vaikutuksista. Noissa tutkimuksissa ihan todettiin että säänöllinen käyttö vähentää flunssan riskiä about 60% ja nopeuttaa parantumista noin 40%.

Kävin sitten tuossa paikalisessa luontaistuotekaupassa ostamassa tuommoisen pullon kyseistä ainetta ja hintaakaan ei paha ollut. Yleensä talvessa mulla on se 3 flunssaa / nuhaa mutta ei ole tänä talvena näkynyt, suosittelen kokeilemaan jos usein flunssa vaivaa.

Eikös tuo tunneta myös nimelllä auringonhattu uute ja echinaforce

Olen myös huomannnut että toimii. Heti kun kurkku alkaa tuntua karhealta tai on flunssan oireita niin ei muuta kuin tuota huiviin ja alkaa olo helpottaa.
en kyllä tiedä kannattaako säännöllisesti käyttää muuten kuin flunssan aikana.

Onko kellään kokemusta pitkittyneen yskän + nuhan päihittämisestä kortisonin avulla? Kollegalle määrättiin muutama viikko sitten työterveyslääkärin toimesta ja itsellä on aika samalle lääkärille muutaman tunnin päästä. Kollegalla auttoi. Itsellä 3 viikkoa kestänyt flunssa. Viime viikolla oli 3 parempaa päivää ja sitten puski päälle takaisin.

Tämä talvi, tai siis syksy, taitaa olla jotenkin poikkeuksellisen paha flunssan suhteen. lääkärikin totesi että pitkittynyttä ja sitkeää virus-flunssaa paljon liikkeellä eikä siihen auta muu kuin lepo, antibiootteja turha popsia. Tässä nyt sairastellaan syksyn aikana itse jo kolmatta kertaa, aina ollut terve olo välillä niin että viikon voinut vetää treenit täysillä ja sitten taas lepoon. harmittaa mutta eipä se itku auta markkinoilla, levättävä on ettei tule jälkitauteja, kai sitä treenata kerkii sitten terveenäkin"! :hyper: mulla ollut carmolis-yrttitipat käytössä, niitä teehen aina kun kurkkuun sattuu tai olo on tukkonen :)

Suositut

Back
Ylös Bottom