Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Ite otin gallialaiset, kun en näistä mitään tiennyt. Oon vaan pikkupoikana lukenu asterixia, niin päädyin näihin. Mun kannattaa näköjään keskittyä puolustukseen ja varojen keräilyyn, koska gallialaiset on huonoja höykkäämään. Tietysti noita lähimaaston pikkukyliä voi sabotoida, oon nimittäin meidän lähiön isoin:hyper: . Vaikka en oo kyllä yhtään sotilaita rakentanut.

Jos joku muu pelaa gallialaisilla, niin voisiko kertoa miten noita ansoja otetaan käyttöön? Oon jo rakentanut niitä, mutta ei ole vielä käytössä.

Mielellään tulisin pakkisliittoumaan, jos vaan kutsutaan. ei vielä lähetystöä, mutta nopeestihan sellasen bykkaa.

Tajusin juuri, että onhan ne ansat jo valmiita. Vaikka ansojen kohdalla lukee, että 0 ansaa käytössä, se tarkoittaa, ettei niihin ole jäänyt viholllisia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa pelissä taitaa olla iso osuus sillä joka on ensimmäisten joukossa ollut pelaamassa servulla ja sitten niillä jotka on vahvassa liittoumassa.

Miten muuten tuo liittouman sisällä menee? Jos liitoumassa olevan kimppuun käy joku niin onko heti kaikki sotajalalla vai mikä siinä on toimintasuunnitelma?

kohta ois kaikki metsät, viljapellot, savimontut ja rautakaivot päivitetty 1-tasolle.
josko vielä toiselle tasolle kaikki pistää ja sitten alkaa rakentelemaan noita varastoja resursseille.

Ala pikku hiljaa kyhäilemään kätköä.. Jossain vaihessa noi sun resurssit viedään sun käsistä jos sulla ei ole sellaista.

kohta ois kaikki metsät, viljapellot, savimontut ja rautakaivot päivitetty 1-tasolle.
josko vielä toiselle tasolle kaikki pistää ja sitten alkaa rakentelemaan noita varastoja resursseille.

Et kyllä ihan heti tarvi isompaa varastoa tai viljasiiloa. Menee kuitenkin muutama tunti, että 2-tason pelloilla ym. saa sen 800 täyteen :) .

sd-:lle ja Blueberrylle(skardanaario) on nyt pistetty kutsut liittoumaan. Ootan yhden tyypin vastausta vielä, ja jos se ei tulekkaan niin sitten on vielä toistaseksi 1 paikka vapaana. Mutta ilmotan siitä sitten myöhemmin

sd-:lle ja Blueberrylle(skardanaario) on nyt pistetty kutsut liittoumaan. Ootan yhden tyypin vastausta vielä, ja jos se ei tulekkaan niin sitten on vielä toistaseksi 1 paikka vapaana. Mutta ilmotan siitä sitten myöhemmin

eli se Lähetystö pitää olla rakennettu, että voi liittoutua ja ottaa ton kutsun vastaan? Rakennan sen seuraavaksi niin mukana ollaa jengissä.

-- Miten muuten tuo liittouman sisällä menee? Jos liitoumassa olevan kimppuun käy joku niin onko heti kaikki sotajalalla vai mikä siinä on toimintasuunnitelma?
Pari hyökkäystä ei välttämättä aiheuta mitään vaan puolustaja yrittää itse hoitaa, mutta jos hyökkäily on jatkuvaa niin varmasti aiheuttaa toimenpiteitä allianssin sisällä. Foorumille topickkia jossa koordinoidaan puolustuksen avustusta, vastahyökkäyksiä jne ja päivitetään tilannetta päivittäin. Joskus on myös diplomatia paikallaan. Näin meilläpäin.

Mukana ollaan nimellä J0ona, hurjat gallialaiset puolustajat. Elkee tappako, tämä ei ole sotapeli ;) Nähtävästi alkuun pitää keskittää aika reippaasti saven ja puun tuottamiseen.

Laitoin kans aamulla Asterixit tuonne pyörimään. Saa nähdä jaksaako keskittyä, mutta palstanickillä oon mukana tuolla. Kassellaan liittoutumisia syksymmällä. Hakkaan ensin kaikki yksinään ja sitten otan voitettuja orjuuteen alaisiksi... Siinä paljon liittoutumia tarvita. ;)

Näköjään hoituu pelaaminen luurillakin. Ei tarvitse olla hetkeäkään irti omasta kylästä :haart: :jahas:

Helvetti, toi ei tullut mieleenkään! Nyt on jotain tekemistä bussimatkoillakin, ei tarvitse miettiä miten ne kultamussukat pärjää siellä kylässä :D Tää on muuten aika koukuttavaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom