Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku hyökkäs 200:lla teutateen salamalla:hyper:minun kylään, onneksi 317 keihäsmiestä riitti tappamaan ne kaikki ja minulle jäi silti jäljelle 177 keihästyyppiä.

edit: Hyökkääjällä on näköjään kuusi kylää ja niissä yhteensä 3439 asukasta vastaan minun yhtä 432 asukkaan kylää.

Nyt loppu travianit tältä pojalta. Annoin pois kaikki tunnukseni, ei jaksa enää. Speed oli ainut servu jossa sai jonkinmoista vastinetta ajalleen, ja sielläkin tuli sitten turpaan niin että soi, ihan vaan liiton sössimisten takia.

Nyt loppu travianit tältä pojalta. Annoin pois kaikki tunnukseni, ei jaksa enää. Speed oli ainut servu jossa sai jonkinmoista vastinetta ajalleen, ja sielläkin tuli sitten turpaan niin että soi, ihan vaan liiton sössimisten takia.

ruotsi speed? satuitko olee alpha tai jossai muussa n00bseja vastaan olevassa? :P

ruotsi speed? satuitko olee alpha tai jossai muussa n00bseja vastaan olevassa? :P

se oli kyllä aika floppi...onneks en ollu suoranaisesti mukana, kostin vaan yhelle mulkulla samaan aikaan kun rähinät oli päällä

En muista missä liitossa olin. Kuulin kyllä tuosta nOObsia vastaan tehtävästä iskusta, mutta lopetin pelaamisen ennen kuin se toteutui.

Mitä siellä sitten tapahtui, turpaan tuli hyökänneille?

En muista missä liitossa olin. Kuulin kyllä tuosta nOObsia vastaan tehtävästä iskusta, mutta lopetin pelaamisen ennen kuin se toteutui.

Mitä siellä sitten tapahtui, turpaan tuli hyökänneille?

joono eikai ne pahemmi mitää saanu aikaa, mutta myö saatii paljoki, itellä acco deletes (off rank1) :D mutta ei jaksa tuota ruottia nyt enempää.. com3 alkaa kohta ni sinne takasin sitte!

Tuli tässä mieleen tälläinen asia, että jos joku on lähettänyt minun kylään vahvistuksia, pystynkö lähettämään ne ryöstöretkelle esimerkiksi naapuriin?

Tuli tässä mieleen tälläinen asia, että jos joku on lähettänyt minun kylään vahvistuksia, pystynkö lähettämään ne ryöstöretkelle esimerkiksi naapuriin?

eipä taida onnistua. ainut mikä onnistuu tuolla lailla on sankarin siirtäminen omasta kylästä toiseen..

Travian.com Uusi 3x servu auennut tänään aamulla!

Täytyykin kokeilla nyt yksinäisen suden taktiikkaa gallialaisilla :) Muuri ja ansoittaja tasolle 20 ja joukkoina ainoastaan druideja ja haeduaneja. Mielenkiintoista nähdä, miten pitkälle pääsee ilman liittoumia :D

edit: Ja kylät tietty täyteen kätköjä.

Eilen alkoi sitten travianin ensimmäinen maailmansota. Jokainen iso liitto KGB:tä lukuunottamatta on mukana väännöissä. Saas nähdä mihin suuntaan homma kääntyy.

Eilen alkoi sitten travianin ensimmäinen maailmansota. Jokainen iso liitto KGB:tä lukuunottamatta on mukana väännöissä. Saas nähdä mihin suuntaan homma kääntyy.

Voittajien puolella ollaan:) Eli tänään alkaa vasta oikea sota kun SavPr+liittolaiset ottaa yhteen Perkeleiden ja kätyreiden kanssa.

Niin ja tämä taitaa olla ykköservun toinen maailmansota.

sais suomeenkin aueta 3x.. tuntuu välillä tuo ruotsin speedikin tosi pitkäveteiseltä....

Voittajien puolella ollaan:) Eli tänään alkaa vasta oikea sota kun SavPr+liittolaiset ottaa yhteen Perkeleiden ja kätyreiden kanssa.

Niin ja tämä taitaa olla ykköservun toinen maailmansota.

Höpö höpö. Ensimmäinen kunnon sotahan tämä on. Ennen tätä on ollut vain pientä nujakointia. Nyt kaikki on mukana. Ja voittajien puolella olen myös minä.
Oikeudenmukaisuus ja kaikkinainen hyvyys vastaan savolaisten juonittelijoiden mukanaan tuoma epäoikeudenmukaisuus.

FN on tainnut jo tippua kyydistä, PAX vielä jaksaa ainakin tovin hengittää. Nyt tämä vasta muuttui helvetin kiinnostavaksi.

Kehtaatko paljastaa liittosi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom