Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
14, 14 mulla :)

Pelailen Old Farts liittoumassa, jonka kans meillä on myös 1. servulla pelit käynnissä.

Arvelinkin, että se on pakkiksen Hynkkä siellä... Olen siis ykkösservulla samassa liitossa. Nimellä Soap siis... Kakkosservulla ajattelin kuitenkin loikata Pakkislaisten puolelle...

Onko kellään kakkosservulla irc aktiivista liittoa?
Jos lounaasta löytyy pakkislaisia niin voi ottaa yhteyttä.

Nimi: Miwco
Kylä: Icemire
-17 -5

Speed servul 85,-86. Voi kun täällä ei ole kaakosta porukkaa.

e. 72 asukasta mutta eipä tämä tähän jää - kova vauhti pääl ja tuotanto jyllää.

Eiköhän kyykytetä lähialueen nyypät. ;)

Huomenna aamulla pääsee jo joukkoja lähetteleen pariin kylään :whip:

38 kylän koko ja muutama nuijapää

Muhun jos koskette niin saatte kokea kuivan perseraiskauksen :curs: Koskas se P-liittouma on pystyssä, mulla olis lähetystö jo valmiina...?

Väsätkää muuten speed servulle pakkisvaltakunta kaakkoon. :D

Pokerimestareilla on nyt oma osasto travianille täällä, kaikki halukkaat otetaan mukaan liittoon :)

Siellä tulevien jäsenten joukossa olen jo :) Sinne vaan pakkislaisia myöskin.

Niin siis eikö Pakkis tee omaa liittoumaa, vaan yhdistymme Pokerimestareihin anonyymisti? Jos näin on, saanko kutsun liittoumaan? Nimellä Solid Necro siis travianissa, ja minusta tulee kaikista suurin ja mahtavin.

Noin nyt lähti ensimmäinen hyökkäys:jahas:

Speedservul ahkerasti ryöstelen viidellä nuijamiehellä yhtä 2 asukkaan kylää jossa ei ole näkynyt elämää - 2 nuijapäätä lisää tulos, ei resurssit nyt toistaseks riitä enempää. :whip:

Eka kylä ryöstetty kuiviin ja toiseen kylään nuijapäät jo matkalla :D

e. ja kaks seuraavaa kohdetta jo mielessä.

Kylää ei voi tuhota kun vain katapulteilla? Ja miksi palatsia ei voi rakentaa vaikka on 5 tason päärakennus ja 1 tason lähetystö? (virka-asuntokin on)

Kylää ei voi tuhota kun vain katapulteilla? Ja miksi palatsia ei voi rakentaa vaikka on 5 tason päärakennus ja 1 tason lähetystö? (virka-asuntokin on)

Siksi kun sulla on virka-asunto...

....
ja tätä hökkeliä ei mitenkään voinut sliiskata?

Kiitos!

Ei näytä peli kakkosel hyvält. 7:30min päästä mun kylään hyökätään ja täysin ilman puolustusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom