Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Miten tehdä sotureita/kauppiaita yms? Mulla ei näy noi FaQ:t ynnä muut niin sen takia kyselen. Nyt asukkaita 16 ja Ruotsin travianis 25.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ miksei sulla näkyisi "faq ynnä muut"? siellä on ihan selvät ohjeet, suomeksi vielä. jos vaikka itse paneutuisit siihen peliin vähäksi aikaa ja tutkisit pelin kulun läpi.

Siis joo.. tajusin ton faq:n sijainnin väärin... :rolleyes:

Jaa-a, meikä tekee pian hyökkäyksen. Vuorokauden ajan olen vain kehittänyt hyökkäysjoukkoja, ja pian teen viimeisen ristiretken jonkun pahaa-aavistamattoman kylään. Kuka se on? KGB? SavPR? Perkele? Sapo? Kives? En tiedä vielä. Muurinmurtajia, Equites Caesariksia, Imperiaaneja.. perkele, jopa pretoriaaneja lähtee rajalle! Viimeinen syöksy kohti viikatemiestä jonka jälkeen tili loppuu ja vaihdan serveriä.

Hyvästi yli 1000/h resurssituotannot. Hyvästi valmiit kätköt. Hyvästi muurinmurtajat. Hyvästi sankari.

Jaa-a, meikä tekee pian hyökkäyksen. Vuorokauden ajan olen vain kehittänyt hyökkäysjoukkoja, ja pian teen viimeisen ristiretken jonkun pahaa-aavistamattoman kylään. Kuka se on? KGB? SavPR? Perkele? Sapo? Kives? En tiedä vielä. Muurinmurtajia, Equites Caesariksia, Imperiaaneja.. perkele, jopa pretoriaaneja lähtee rajalle! Viimeinen syöksy kohti viikatemiestä jonka jälkeen tili loppuu ja vaihdan serveriä.

Hyvästi yli 1000/h resurssituotannot. Hyvästi valmiit kätköt. Hyvästi muurinmurtajat. Hyvästi sankari.

heh, pistäs viestiä miten kävi

No niin sisällä ollaan uudessa serverissä, sijainti x15 y12. Lähellä pakkislaisia?

taas uutta kylää pykään
osoite -60-7
Kohde on siis lounaassa.

uusiksi pakkiksen ritareiden valtakausi... kiitos

liittoumaa vois kohta alkaa perustaan

Travian2 Waltter NeverLandRanch (20/58).... It`s on

-39/2

Koordinaatit 11 & 16, siellä siellä se Necro on...

Ai juu, jos joku on vielä 1. palvelimella, kyläni on vapaata riistaa vielä 71 tuntia. Kaikkien resojen tuotannot ~1100/h, ei kätköjä, ei sotilaita. Antaa mennä vaan...

Utelias sanoi:
No, Solid Necro, miten se sinun hyökkäyksesi meni?
No.. jospa minä sitten kerron kun vaaditte :D Tää oli ihan läppä hyökkiminen, ja tämän verran sain tehtyä sotilaita reilussa 17 tunnissa (päähänpisto). Kaik män.
Hyökkäyksen kohteena oli SavPr2:n Foo-niminen henkilö.
Jos kuva ei näy:
http://img244.imageshack.us/my.php?image=necrolandiavsbardeskzc9.jpg
my.php

Melko setit nakkas Sapo ja Kives! SAATANAN kätyrit.

Sijainti S2:lla 67,7

Pelaaja Soap, kylän nimi: OMO Ultra

Kunhan tästä hieman kasvetaan niin armotonta liittoutumaa pystyyn vain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom