Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Onko joku halukas tekemään liittouman ja valmis ison kihon virkaan? Itse olen vielä puberteetti-iässä pyristelevä teini ja laitan itkuraivaria tulemaan ensimmäisen sodanjulistuksen saapuessa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tuolla Suomen server 1:llä liittoumaa pystyssä? Tuo server 2 kun on mitä ilmeisimmin täynnä kun sinne yrittää ennakkorekisteröidä.

Mitäs vitua, mulla sanoo ainakin täyttä kun yritän rekisteröityä tuonne. Eikai se heti voi olla täynnä?

Vaikuttais siltä, että jotain teknisiä ongelmia. Ehkä kukaan ei oo ollu painamassa nappia, että reggaus vois alkaa. Toisaalta typerää ilmoittaa tollainen ennakorekisteröityminen, jos se aika ei pidä paikkaansa.

Vaikuttais siltä, että jotain teknisiä ongelmia. Ehkä kukaan ei oo ollu painamassa nappia, että reggaus vois alkaa. Toisaalta typerää ilmoittaa tollainen ennakorekisteröityminen, jos se aika ei pidä paikkaansa.

No nyt näkyy pelittävän, jyräytin itseni jo koilliseen, sinne vaan porukkaa..

Onkos suunnitelmia liittouman suhteen? Joko nyt olisi aika perustaa Pakkotoisto-niminen liittouma...?

No nyt näkyy pelittävän, jyräytin itseni jo koilliseen, sinne vaan porukkaa..

Waltteri asettui myös koilliskulmaan. Alkua odotellessa

pistin kutsun seuraaville:

Hynkkä
Juksi.
Bashu
Ossipena

hei jos viittit niin kutsuhan mut huomenna uudestaan. tajusin ettei mulla oo vielä lähetystöä :D

e: nyt piti itekin rekkautua tonne s2:een, ja koiliseen tulossa

Olemme tuolla pokerimestari puolella miettineet jos haluaisitte perustaa yhteisen liiton pokerimestari yhteisön kanssa? Bodarit ja uusrikkaat pokeripelaajat voisivat yhdessä hallita nörttien maailmaa? Miltä kullostaa? :rock: :hyper:

Olemme tuolla pokerimestari puolella miettineet jos haluaisitte perustaa yhteisen liiton pokerimestari yhteisön kanssa? Bodarit ja uusrikkaat pokeripelaajat voisivat yhdessä hallita nörttien maailmaa? Miltä kullostaa? :rock: :hyper:

Alustavasti menen pokerimestarin liittoon, kun siellä on hieman organisoitunempaa toiminta: ryhmällä on jopa vetäjä :D

Eiköhän kannattaisi heti pakkiksen ja pokerimestarin liittoutua ja kyykyttää kaikkia muita :whip:
EDIT: Kyynel :tulee ihan lapsuuden hiekkalaatikkoleikit mieleen

Meikäläinen tulee myös tähän mukaan.. Koillisessa tietenkin.

Koilliseen menossa myös...

Alkaako joku pistää liittoa kasaan kakkoselle? :whip:

Helevetti :D Pitääki rekata tonne ja koittaa.

Eihä tässä voi tehä mitään..? "Päärakennus taso 2 valmis 15:06" Siis miten täs nyt voi rakennella ja kasvattaa joukkoja? Otin noi teutonit.

e. eiku yks juttu kerrallaa näköjää.

Vinkkei saa antaa,

Miten näit resurssei saa jemmattuu tai parannettuu? Nyt ei resurssit riitä mihkään kun savee ja puuta ei oo melkee ollenkaa.

Miten näit resurssei saa jemmattuu tai parannettuu? Nyt ei resurssit riitä mihkään kun savee ja puuta ei oo melkee ollenkaa.

Sun pitää kehittää niitä resurssikenttiä, mitkä näkyy yleiskatsauskessa. Ja kylään ehdottomasti ensimmäisiä rakennuksia mitä rakennat, KÄTKÖ.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom