Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Eli siis en voi kun odottaa? Puu 27/800 ja savi 7/800.. puu 11/h ja savi 14/h.. Eli mitään siis ei voi tehdä että noi sais ylös nopeesti? Rakennuksia ei oo rakennettu viellä. Tuli kehitettyy noit viljapeltoi niin et meni resurssit siinä kun en tajunu noist vähääkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis EI voisi muuta kun odottaa? On se kiva kun avuliasta porukkaa täällä. Miten poistetaan profiili travianista?

Ei vittu joo jätin ton tilin kattomatta kun aattelin että son niille jotka käyttää rahaa tähän. Mutta siis tota menoa ei voi nopeuttaa?

Ei vittu joo jätin ton tilin kattomatta kun aattelin että son niille jotka käyttää rahaa tähän. Mutta siis tota menoa ei voi nopeuttaa?

Odotat että on resursseja kehittää puun, saven ja raudan tuotantoa, viljaa unohtamatta. Voit nopeuttaa tuotantoa plus-tilillä, siellä sulla on kultaa kokeilua varten muistaakseni 35 tms.

PS. Kärsivällisyyttä ton kitinän kans jos haluat jatkossa neuvoja. Tää on hiukan pidemmän tähtäimen peli ku CS.

Kertokaas mulle että mistä näkee onko mun taistelija jäänyt ansaan? Tein ihan kokeilu mieles pari nuijamiestä josta toisen laitoin naapurikylään (kylä jossa ei ole tapahtunut 2viikkoon ainakaan kasvua) ryöstöretkelle, tuli sitten raportti että menetin sen.
Vaikka raporin mukaan kylässä ei ollut mitään joukkoja.

Halvatun kyläläiset! :)
Joo kokeilin tuolla simulaattorilla että niinhän siinä käy, no seuraavaksi laitan 3-4 tyyppiä. Niiden pitäis pysyä hengissä.

Tyhmä kysymys: jatkuuko tuotanko kun loggaa ulos? Ihan kun ois lisääntyny kun loggasin sisää :D

e. ja mitä käy kun viljan kulutus on täys? Esim. 19/19

Tyhmä kysymys: jatkuuko tuotanko kun loggaa ulos? Ihan kun ois lisääntyny kun loggasin sisää :D

e. ja mitä käy kun viljan kulutus on täys? Esim. 19/19

1.Kyllä jatkuu tuotanto koko ajan.

2. 19/19 meinaa sitä että kaikki vilja mitä tuotat menee asukkaille, eli ei paljoa kerry viljaa mihinkään rakenteluun. Siis melko huono tilanne.

Odotat että on resursseja kehittää puun, saven ja raudan tuotantoa, viljaa unohtamatta. Voit nopeuttaa tuotantoa plus-tilillä, siellä sulla on kultaa kokeilua varten muistaakseni 35 tms.
Eikö toi PLUS-tilin avaaminen maksa sen muutaman euron (enpä ole kyllä maksamassa)? Vai onko toi kokeilu ilmainen?

Eikö toi PLUS-tilin avaaminen maksa sen muutaman euron (enpä ole kyllä maksamassa)? Vai onko toi kokeilu ilmainen?

Joo plus-tili taitaa maksaa 15 kultaa viikossa. Itseasiassa plustiliä ei tarvitsekaan noihin tuotantobuusteihin, niitä voi maksaa sillä kullalla mitä saa alussa.

Oon jotenkin onnistunut missaamaan koko ton kullan. Eli miten pääsen siihen käsiin ihan käytännössä?
En jostain syystä löydä travianin sivuilta mitään ohjeita asiasta (tai sitten olen täysi puusilmä)

Oon jotenkin onnistunut missaamaan koko ton kullan. Eli miten pääsen siihen käsiin ihan käytännössä?
En jostain syystä löydä travianin sivuilta mitään ohjeita asiasta (tai sitten olen täysi puusilmä)

Resurssituotantorivin oikealla puolella on plus-nappi, paina sitä ja seuraavalta sivulta löytyy "kulta" linkki.

Kiitos.
Enpä ole turhaan tota selaillut, koska aina nopeasti lukasten katoin että kulta = oikean rahan käyttöä.

Mitens saan vangit vapautettua? Eli jos esim 10tyyppiä jää vangiksi, niin pitääkö mun lähettää yhtä monta tyyppiä vapautus hommiin? Ja vapautuuko ne jos tekee normaali hyökkäyksen? Vai voiko nämä vapauttajat jäädä kans vangeiksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom