Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
No eipä ainakaan vielä kannata lähteä tuolla liitolla keulimaan... enkä tarkoita pahalla.

Sija 242.
Pisteet 2236
Jäsenet 16

Tarkoitin vaan, että porukka tiimissä on hyvä. Kaikki jäsenet osallistuvat varainkeruuseen, auttavat toisiaan ym. Liittouman koko ei ole niin ratkaiseva, vaan yhteistyö. Lisäksi meidän liittouman jäsenet ovat kaikki samalla seudulla, mikä on melko harvinaista useimmilla liittoumilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei jaksa selata eikä plärätä näitä sivuja. Simppeli kysymys mulla on teille. :)
Kun puu/savi kuvan perässä on tuossa aina luku/luku, esim 333/800. Niin mitä ne meinaa?

Edit. Tiedän olen viisas......

Ei jaksa selata eikä plärätä näitä sivuja. Simppeli kysymys mulla on teille. :)
Kun puu/savi kuvan perässä on tuossa aina luku/luku, esim 333/800. Niin mitä ne meinaa?

Edit. Tiedän olen viisas......

Se meinaa paljon sulla voi maksimissaan olla kyseistä resoa. Rakentamalla varaston saa sitä maksimikapasiteettia nostettua ;)

se eka meinaa paljon sulla on resursseja ja jälkimmäinen on tuo mihin onska vastas...

Eipä pakkiksella koskaa ollutkaan omaa liittoa vaan yhteinen siikajokisten kanssa ja paremmin tuo nykyinen porukka on vissiin toiminut yhteen. Vaikea auttaa muita jos ollaan niin erillään että 10h matka liittolaisen kylään. Esim mulla oli kyllä pari lähellä mutta jotkut oli todella yksin.

Eikä fuusiota vastustanut kuin yksi liiton sisällä. Itse olen hyvin tyytyväinen. MJ kuitenkin vastustaa noita päällepäsmäri liittoja ja sen vuoksi on hyvä olla muutamia sivuliittoja.

Kiitos Onskalle ja ossipenalle vastauksista :)
Onneks en alussa lähtenyt mitään rakennuksia rakentamaan, ku just huomasin että resurssit hupeni mukavasti kun noita peltoja ja muita laajentelin.
No on mulla aikaa ja kohta talvilomakin. :D

Olisiko mahdollista päästä johonkin liittoumaan mukaan? Itselläni on sitä suoja-aikaa melkein 3vuorokautta jäljellä, mutta olisi mukavaa että kun se loppuu niin ei olisi ihan kaikkien pumpattavissa. :) Tässä yritän suoja-ajan puitteissa kartuttaa resursseja minkä voin.
Sijainti 155/35 ja sama Nick_

Edit. Pitääkö mulla olla lähetystö ennen kun voin liittyä johonkin liittoumaan?

Olisiko mahdollista päästä johonkin liittoumaan mukaan? Itselläni on sitä suoja-aikaa melkein 3vuorokautta jäljellä, mutta olisi mukavaa että kun se loppuu niin ei olisi ihan kaikkien pumpattavissa. :) Tässä yritän suoja-ajan puitteissa kartuttaa resursseja minkä voin.
Sijainti 155/35 ja sama Nick_

Edit. Pitääkö mulla olla lähetystö ennen kun voin liittyä johonkin liittoumaan?

Pitää olla lähetystö vähintään 1. tasolla.

Tee kätköä sen verran että se suojaa "päivitysvälien" ajan.

Vaikea auttaa muita jos ollaan niin erillään että 10h matka liittolaisen kylään.

No just pyydettiin jotain apuja - jouduin jättämään väliin kun suuntaansa oli 34 tuntia matkaa :D

Mulla on kyllä uuden liiton metsästys koko ajan meneillään, koska taidan olla koillisin jäsen. Meidän seudulla mm. Alko jyllää, ja ovat kaikki ydessä läjässä. Se on ainoa järkevä tapa muodostaa liittoa imo.

Melko karun näköisiä nuo taisteluraportit. Siellä on katapultit viuhunu melko monta kylää maan tasalle. :eek:

Joo, mutta ainakin oma kyläni on säästynyt hyvin on tainnu kaksi kertaa käydä katapultit riehumassa, mutta ei sen suuremmin, joko muuten jossain tuolla travian foorumilla näkee niitä raportteja?

Suomeen näyttää tulevan toinenkin palvelin osoitteeseen s2.travian.fi

Jotenka ne jotka nyt vasta aloittelevat tai jotka pahasti myöhästyivät s1:sen "lähdöstä" niin sopii odotella hetkinen ja aloittaa tuolla. Itte aion kummallakin pelailla. Mukavaahan se on kun isot liittoumat ei vielä oo vallannu koko paikkaa. :)

Jos samantien kirjautuu kun serveri aloittaa niin kylä osuu lähelle origoa... oli se sitten hyvä tai huono asia. Ainakin välimatkat pelaajien kesken on lyhyitä.

Niin ja alkamispäivämäärästä travian admin sanoi vain että "ensi viikolla tai sitä seuraavalla".

Minun armeija valmis...10 nuijamiestä hyökkää kohta. Kenenkään homon kanssa en liittoudu vaan yksin tapan kaikki.
:lol2:

Huoh, pitäisiköhän sitten aloittaa toinenkin peli. Sitten menee 2x aika tän pelin parissa. Ei prkl, pakko pysytellä tällä serverillä.. Mutta toisaalta pääsis alkuun mukaan. Agh, liikaa valintoja.

No niin, tervehdys kaikille. Samalla nickillä mennään Travianin puolella.

Sijainti 104 -68, koko tällä hetkellä 222. Olen toistaiseksi pysynyt liittoumien ulkopuolella, vaikka kutsuja on tullut useita. Gallialaisilla mennään, nimestä huolimatta.

Mitä aiemmin vilkuilin tätä trediä, niin kaikki olivat vähän eri puolella kuin minä. Näyttäishän täällä ainakin joku olevan samalla suunnalla. Ciion: sun
liitossas on pari mun entistä raidauksen kohdetta.. ;)

Olen jo kylläkin lopettanut heidän kiusaamisensa... mutta minkäs teet, kun toiset eivät rakenna kätköä vaikka humanisti kuinka yrittäisi toteuttaa kutsumustaan opettamalla... :D

No, enää ei Teutateen Salamat kirmaile sinnepäin.

p.s. Joo-o, piti todellakin aikuisen miehen vielä mennä tähänkin koukkuun.
Pistäkää joku vaikka viestiä travianin puolella, jos ootte lähistöllä.

Hei nyt taihtois johonkin liittoumaan mukaan, tämän päivän aikana aion rakentaa lähetystön, joukkoja ei vielä ole. Olen panostanut piiloon ja resursseihin.
Pelaan aktiivisesti, useammin päivässä käyn päivittämässä. Enkä tahdo heti suoja-ajan jälkeen naapurin kynittäväksi. Alue jossa olen ei kyllä mitään isoja kyliä ole, mutta silti pienimmästä päästä kyläni on.

Sijainti 155/35, nimimerkki Nick_, Teutonit, väkiluku 24 ja kasvaa.

No niin, tervehdys kaikille. Samalla nickillä mennään Travianin puolella.

Sijainti 104 -68, koko tällä hetkellä 222. Olen toistaiseksi pysynyt liittoumien ulkopuolella, vaikka kutsuja on tullut useita. Gallialaisilla mennään, nimestä huolimatta.

Mitä aiemmin vilkuilin tätä trediä, niin kaikki olivat vähän eri puolella kuin minä. Näyttäishän täällä ainakin joku olevan samalla suunnalla. Ciion: sun
liitossas on pari mun entistä raidauksen kohdetta.. ;)

Olen jo kylläkin lopettanut heidän kiusaamisensa... mutta minkäs teet, kun toiset eivät rakenna kätköä vaikka humanisti kuinka yrittäisi toteuttaa kutsumustaan opettamalla... :D

No, enää ei Teutateen Salamat kirmaile sinnepäin.

Hyvä ettet hyökkiny enää meidän liittolaisen kimppuun, se oli meinaan vähän paniikissa koko ajan, ja pyysi että tehtäis suurhyökkäys sun kimppuun. :D
Mutta meidän johto tähdensi, että ongelmat yritetään hoitaa ensisijaisesti diplomatialla.

Vieläkö pysyttelet liittoumien ulkopuolella? Meidän tiimi on kasvanu parissa päivässä "huimiin" lukuihin, ja voisin jopa sanoa, että olemme kaakon yksi nousevista liittoumista. ;) Vielä kerkiäisit mukaan.

Hurjaa tuo rekrytointi tuolla Ruotsin s2-servulla. Itsellä kohtuullisen vaatimattomat joukot, ja silti tullut lähipäivinä 3 kutsua eri liittoihin. Pitänee vaihtaa aina parempaan kun kutsuja tulee, niin saa vähän säpinää kun tulee "kavereita" takinkääntöjen myötä :D

Täällä ollaan melkein naapurissa toista päivää 53/161 :D.

Nonii, pitäskö tulla kyläileen? :D

Aika nopeeta saa tuota kaupunkia kehiteltyä ku kerkiää joka yö täällä netissä roikkumaan. 75 asukasta ja pieni armeija kasvaa mukavaa vauhtia.. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom