Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Näyttääkö tunnustelija sillä hetkellä kylässä kotona olevat joukot vai kokonaismäärän (vaikka osa olisikin sillä hetkellä hyökkäämässä jonnekkin)?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hepp mulla ei oo vielä liittoa. ja kiinnostais liittyä

Heips.. voisin kans tulla kohta liittoon. siis jos pääsee.
Manala 85/89
Raivo nimellä.
tosin menee pieni sekuntti et saan lähetystön pystyyn.

Laitan itekkin uudestaan hakemuksen, sillä alkaa toi naapuri uhkailemaan uhkaavasti (vaikkakin mun 30 ansaa pitää sen vielä toistaiseksi aika hyvin loukussa)

eli
Kylä : Funky Town
Omistaja : Funky
Sijainti: (15|105)

kylä: ossipenala
sijainti: 48 | -116
nimi: ossipena

lähetystö on jo pystyssä

Tuun ryöstämään jokaisen teikäläisten kylän nyt kun koordinaatit on tiedossa :lol2:

onneks oon vielä pari päivää iddqd:t päällä :D

Ei vaiskaan, voisin liittyä teidän liittoon. Pitää miettiä vielä

Mäki haluun allyyn :D

sijainti: 117|19
kylä: Mantineia
Omistaja: Miwco

Kätkö taso 10, ja kukaan ei ole saanu resoja otettua vielä yrityksistä huolimatta :)

Odotelkaa rauhassa ja pitäkää kätköt ja resurssit kasvussa. Varmaankin tulee kutsuja pakkiksen porukalle tuohon liittoon. Älkää ainakaan hätäpäissänne menkö mihinkään surkeaan muuhun liittoon sillä täällä on lähetystö jatkuvasti päivityksessä...

Mutta kysymys... Onko liittouman sisällä kenenkään muun kuin perustajan mitään syytä päivittää lähetystöä? Siis mitä siitä hyötyisi?

Noni hienoa, x3 servulle eli sillä nopeella väähn jengi hyökkäilly yöllä. Ressuja meni joku reilu 1000 jokasta, jonka lisäksi:
Palisade destroyed
Clay pit destroyed
Main building damaged from level 6 to level 4
Palace destroyed

Ei paljoa vituta...

No pientä tää vielä on...

Edit: no nyt toi sama pelle hyökkää taas, mitäköhän se tällä kertaa tuhoaa...

Meikä ois nimellä sutikka siel ja lähetystö rakennettu.
oon enempi ku pihal tosa mut milläs kanaval mei pystytää tosa chatis jututtelee?
ja mun koordinaatit on (-37|-128)

Jatkaakseni tästä marketti jutusta. Onko se niin että korkeammalla marketti-tasolla voi pistää enemmänkin kuin yhden setin kaupattavaksi?
Eli olisiko mahdollista pistää koko omaisuus markettiin jakoon, juuri ennen kuin iso-paha-naapuri tulee ja ryövää kaiken..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom