Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Jatkaakseni tästä marketti jutusta. Onko se niin että korkeammalla marketti-tasolla voi pistää enemmänkin kuin yhden setin kaupattavaksi?
Eli olisiko mahdollista pistää koko omaisuus markettiin jakoon, juuri ennen kuin iso-paha-naapuri tulee ja ryövää kaiken..

Aina kun päivittää markettia yhden tason saa uuden kauppiaan hommiin. Riippuu rodusta paljonko resursseja yksi kauppamies kantaa. Roomalaisilla 500, gallialaisilla 750 ja teutooneilla 1000. Ja marketista saa varastettua tavaraa, jos kauppamiehet eivät ole kerenneet lähtemään matkaan. Ei toimi "piilona". Eli kannattaa laittaa resursseja, rakennuksia tai joukkoja tuleemaan koko rahan edestä ennen hyökäystä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaako rakentaa monta "resurssi paikkaa" vai pelkästään päivittää tasoa? Eilen oli vilja lopussa ja kaikki muut resot melkein täynnä, ja ei ollut varaa päivittää tota mun peltoa, niin rakensin uusia peltoja. Uudet pellot on halpoja, mutta antaa vain muutaman viljan, miten te ootte alussa tehneet?

Sit tosta päärakennuksesta. Oon päivittänyt sen tasolle 4 (no reason), ja nyt en voi rakentaa muuta kuin: viljasiilo 2. kätkö ja ansoittaja (lähetystö ja varasto rakennettu).
Ja nyt kun katon tota rakennuspuuta niin: mainbuilding1 --> rally point --> barracks.
Mainbuilding3 --> marketplace & barracks

Ja mulla on mainbuilding4....miten pystyn rakentamaan rallypointin/marketplacen/barracksit?!

noobnes prevails :(

Kannattaako rakentaa monta "resurssi paikkaa" vai pelkästään päivittää tasoa? Eilen oli vilja lopussa ja kaikki muut resot melkein täynnä, ja ei ollut varaa päivittää tota mun peltoa, niin rakensin uusia peltoja. Uudet pellot on halpoja, mutta antaa vain muutaman viljan, miten te ootte alussa tehneet?

Sit tosta päärakennuksesta. Oon päivittänyt sen tasolle 4 (no reason), ja nyt en voi rakentaa muuta kuin: viljasiilo 2. kätkö ja ansoittaja (lähetystö ja varasto rakennettu).
Ja nyt kun katon tota rakennuspuuta niin: mainbuilding1 --> rally point --> barracks.
Mainbuilding3 --> marketplace & barracks

Ja mulla on mainbuilding4....miten pystyn rakentamaan rallypointin/marketplacen/barracksit?!

noobnes prevails :(
Rallypoint rakennetaan siihen Main buildingin viereen sellaiseen kaarevaan ruohikkoalueeseen, joka näyttää siltä ettei siihen voi rakentaa mitään. Siis suoraan siinä keskusaukion vieressä oikealla puolella. Sen jälkeen voit sitten tehdä parakit ja muut. Päärakennuksen tasolla ei ole väliä, kunhan se on riittävä. Resurssipaikat kannattaa päivittää tasaisesti.

Koskas noita joukkoja rupee saamaan? Mitä pitää kehitellä?
Tosiaan ja kun viljan tuotannon laittaa yhestä paikasta 3 tasolle ni saa yhen erän resoja lisää ;)

Joukkoja alkaa saamaan heti ku on kasarmi edes pystyssä, mut se on eri asia kannattaako se kovin alussa. Galleille suosittelen kätköjä ja ansoja(paljon) aluks ja niiden suojin kehittää resurssituotantoa.

Joukkoja alkaa saamaan heti ku on kasarmi edes pystyssä, mut se on eri asia kannattaako se kovin alussa. Galleille suosittelen kätköjä ja ansoja(paljon) aluks ja niiden suojin kehittää resurssituotantoa.

Saan täl hetkel tehtyä viljasiilon ja varaston.. kasarmista ei hajuakaan

Minulla on 187 hengen kylä koordinaateissa -77/15. Onko täälläpäin mitään liittoumia johon mahtuisi porukkaa? Oli viime yönä liittoumaan kuuluva naapurini hyökännyt raukkamaisesti minun kimppuun ja silpoi 30 falangiani.

Vei rautaa 125 ja viljaa 91. Ei muuta.. pienellä pääsin
täytyy vissiin ruveta raiskaamaan muita. jos vaikka jotain jäis käteen.

Minulla on 187 hengen kylä koordinaateissa -77/15. Onko täälläpäin mitään liittoumia johon mahtuisi porukkaa? Oli viime yönä liittoumaan kuuluva naapurini hyökännyt raukkamaisesti minun kimppuun ja silpoi 30 falangiani.

Terveisiä Hinttilästä(-76/15). Lyödään liitto pystyyn ja aloitetaan vastaraiskaus? :whip:

Vei rautaa 125 ja viljaa 91. Ei muuta.. pienellä pääsin
täytyy vissiin ruveta raiskaamaan muita. jos vaikka jotain jäis käteen.

Ennemminkin suosittelisin tekeytymistä huonoksi saaliiksi. Eli kätköjä sen verran että edes teutoni ei saa mitään. Sen aikaa kehität resurssituotantoas vaikka johonki 200< ja sit voi alkaa puskee kohtuullisessa ajassa jo omaa armeijaa. Tietenkään resurssituotantoa ei ole ikinä liikaa, eikä 200 resua/h ole vielä juuri mitään.

Nyt kun sulta sai edes jotain niin olen kohtuu varma että sama kaveri koittaa uudestaan jossain vaiheessa. Toisaalta jotku expaa sankariansa eikä välitä resursseista. Sitä en tiedä saako sankari expaa jos kylässä ei ole joukkoja ollenkaan eikä ryövättävissä olevia resursseja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom