Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Nimimerkillä Ciion pelailen tuota peliä. Hieman myöhään tosin aloitin, mutta täältä sitä tullaan.
Koordinaatit kylälläni on 92 / -98. Jos joku pakkislainen mahtaa olla lähiseudulla, niin ota yhteyttä. Vielä en saa muodostettua tai liityttyä minkäänlaiseen allianssiin, mutta ei siihenkään kauaa luulisi menevän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katos perkule, naapuri :) Taitaa olla tuo ALA niin iso liittouma ettei ihan kahdelleen voi käydä isottelemaan.

No kyllähän tuosta pikku hiljaa voi alkaa noita lähikyliä terrorisoimaan. Lähettää vain aina porukat pois kylästä, kun hyökkäävät. Onko sulla tarpeeksi isoa lähetystöä, että saat liittouman kasaan?

No kyllähän tuosta pikku hiljaa voi alkaa noita lähikyliä terrorisoimaan. Lähettää vain aina porukat pois kylästä, kun hyökkäävät. Onko sulla tarpeeksi isoa lähetystöä, että saat liittouman kasaan?
Ei minulla ole vielä lähetystöä ollenkaan. Täytyypä pistää pystyyn kunhan saan tuon edellisen rakennusprojektin valmiiksi. Pitääkö sen lähetystön olla jollain tietyllä tasolla että voi perustaa liittouman?

Ei minulla ole vielä lähetystöä ollenkaan. Täytyypä pistää pystyyn kunhan saan tuon edellisen rakennusprojektin valmiiksi. Pitääkö sen lähetystön olla jollain tietyllä tasolla että voi perustaa liittouman?

3lvl lähetystö pitää olla. Mulla on 1lvl lähetystö. No tämän viikon aikana voin päivitellä 3lvl asti.

Nimimerkillä Ciion pelailen tuota peliä. Hieman myöhään tosin aloitin, mutta täältä sitä tullaan.
Koordinaatit kylälläni on 92 / -98. Jos joku pakkislainen mahtaa olla lähiseudulla, niin ota yhteyttä. Vielä en saa muodostettua tai liityttyä minkäänlaiseen allianssiin, mutta ei siihenkään kauaa luulisi menevän.

Hohoo. Olet ns. helvetin perseessä. Eipä siinä, niin minäkin. Koordinaateissa 101/-9 majailen nimimerkillä Kaltsa. Ja tosiaan liittoutumaamme DDR saa kanssa liittyä jos on halukkuutta. Voin vakuuttaa, että siellä toimii hienosti toisten puolustaminen. Jos jotakuta kurmootetaan, niin paikalle saadaan nopeasti kolmatta sataa falangia, keihäsmiestä, pretoa, paladiinia tai druidia puolustelemaan.

Minua ainakin kiinnostaisi yhteistyö muidenkin kanssa, jotka sattuvat samalla seudulla majailemaan. Kyläni on tosin vielä aika pieni(274), mutta kyllä täältä apuja saa tarvittaessa. Pakkiksen liitto meni kyllä ohitse, kun säntäsin huumorin perään äkkiväkkiä DDR-liittoon, mutta jos kokoa löytyy se 100 asukkia, niin voin suositella jotain sinnekin jäseneksi.

edit: ei vittu. onko SJ pakkiksen liitto?

Hohoo. Olet ns. helvetin perseessä. Eipä siinä, niin minäkin. Koordinaateissa 101/-9 majailen nimimerkillä Kaltsa. Ja tosiaan liittoutumaamme DDR saa kanssa liittyä jos on halukkuutta. Voin vakuuttaa, että siellä toimii hienosti toisten puolustaminen. Jos jotakuta kurmootetaan, niin paikalle saadaan nopeasti kolmatta sataa falangia, keihäsmiestä, pretoa, paladiinia tai druidia puolustelemaan.

Minua ainakin kiinnostaisi yhteistyö muidenkin kanssa, jotka sattuvat samalla seudulla majailemaan. Kyläni on tosin vielä aika pieni(274), mutta kyllä täältä apuja saa tarvittaessa. Pakkiksen liitto meni kyllä ohitse, kun säntäsin huumorin perään äkkiväkkiä DDR-liittoon, mutta jos kokoa löytyy se 100 asukkia, niin voin suositella jotain sinnekin jäseneksi.

edit: ei vittu. onko SJ pakkiksen liitto?

Tämä sijainti on kyllä Hieman hiljaisen oloinen. Vaan eipä tuo mitään haittaa, paremmin sitten pystyy alistamaan uusia pelaajia, kun niitä vaan tulee lähettyville.
Oma kylä on vielä niiin pieni, että en mitään hyötyä kenenkään liitolle saa, mutta katsoo sitten jonkin ajan päästä mitä tekisin. Näin rauhallisella alueella (toivottavasti) pystyn kehittelemään mahtavat joukot. :evil:

SJ on Pakkiksen liitto

eedit. Voiko liitosta erota helposti vai onko se ollenkaan mahdollista?

SJ on Pakkiksen liitto

eedit. Voiko liitosta erota helposti vai onko se ollenkaan mahdollista?

Voi erota. siitä vain monesti seuraa se, että liiton muut jäsenet tulevat hieman kyläilemään luonasi. Ainakin, mikäli epäilevät sinun vain vakoilleen siellä.

SJ:llä on nyt sellainen tilanne, että siellä on joku hosunut ja hyökkinyt turhan ahkerasti erään meidän liittouman kaverin niskaan. Tuosta ollaan hieman käärmeissämme, ja vastatoimia ollaan suunniteltukin liittoutumaa vastaan. Liittomme pomot ovat sitä mieltä, että SJ on niin paljon heikompi liittouma, että saavat maksaa rauhasta tuntituotannon hinnan. Muuten menee kylät paskaksi.
Koetan kovasti estää tilannetta eskaloitumasta pahemmaksi enää. Liittonne johto voisi myös olla tässä asiassa aktiivinen DDR:n diplomaattien suuntaan.
Ei kai tässä nyt kenenkään tarvitse alkaa sotimaan.

edit. Jos saan neuvoteltua hyökkäämättömyyssopimuksen/rauhan ilman kustannuksia, niin käykö tämä liitollenne?

On kyllä aika vaiherikas peli, aluksi meinasi kuolla tylsyyteen kun raidasi vaan lähistön minikyliä. Nyt on kuollu kaikki ukot 3 kertaa viimesen 4 päivän aikana, yhteensä jotain 280. No onneks teutonit on sentään puoli-ilmasia. Rankki on koon puolesta 2000 tienoilla mutta puolustustilastoissa sijoitus 160, taidan olla suosittu :D

Viime yönä tuli jotain 1000-1100 Imperiaania kylään... mulla oli 1050 Falangia kotosalla + sankari. Kaikki delas. :D

Itte siis menetin 1050 falangia ja hyökkääjä 977 Imperiaania (oon kehittäny falangien puolustuksen lvlle 9). Ryöstösaalista hyökkääjä sai mittavat 2600 resurssia kutakin, eipä hänen varmaan olis kannattanu hyökätä. Noi 977 imperiaania nimittäin maksoi aivan vitusti tehdä, 5 kertaa enemmän kuin mun falangit.

No kirjottelin sille että hyvä tappelu oli ja toivotin hyvää peli/ryöstöonnea tästä eteenpäin. Nyt ollaan juteltu puolin ja toisin niitä näitä, viimeisimmässä viestissä hyökkääjä (servun isoimpia pelaajia) lupas olla hyökkäämättä toistamiseen ja kyseli jos joku on hyökkiny mun kimppuun niin hän voisi hyökätä puolestaan sinne. Vaikuttaa asialliselta sälliltä.

Taas nähtiin että kovat tappiot/taistelut lähentää. :)

EDIT: No, mun hero sai kerralla 5 leveliä lisää.

Onkos täällä travianin pelaajien joukossa myös pelityypin pioneerin pelaajia? Kyseinen pelihän on Planetarion, joka jo vuosituhannen alussa veti satatuhatta pelaajaa. Nykyään on pelaajamäärät romahtanut luultavasti maksullisuuden myötä. Itse tykkään kuitenkin enemmän kuin travianista, tosin en ole täyttä roundia traviania vielä pelannut...

Voi erota. siitä vain monesti seuraa se, että liiton muut jäsenet tulevat hieman kyläilemään luonasi. Ainakin, mikäli epäilevät sinun vain vakoilleen siellä.

SJ:llä on nyt sellainen tilanne, että siellä on joku hosunut ja hyökkinyt turhan ahkerasti erään meidän liittouman kaverin niskaan. Tuosta ollaan hieman käärmeissämme, ja vastatoimia ollaan suunniteltukin liittoutumaa vastaan. Liittomme pomot ovat sitä mieltä, että SJ on niin paljon heikompi liittouma, että saavat maksaa rauhasta tuntituotannon hinnan. Muuten menee kylät paskaksi.
Koetan kovasti estää tilannetta eskaloitumasta pahemmaksi enää. Liittonne johto voisi myös olla tässä asiassa aktiivinen DDR:n diplomaattien suuntaan.
Ei kai tässä nyt kenenkään tarvitse alkaa sotimaan.

edit. Jos saan neuvoteltua hyökkäämättömyyssopimuksen/rauhan ilman kustannuksia, niin käykö tämä liitollenne?

En ole varma onko sama asia jota tuossa juuri itsekin olemme selvittäneet. Parempi melkein jos sovimme asian jotenkin ja aletaan vaikka sen jälkeen pitämään yhtä. Mutta en nyt yksin sano mitään vielä. Jos saat hiukan siellä toppuuteltua niin katsotaan miten asia edistyy.

Onkos täällä travianin pelaajien joukossa myös pelityypin pioneerin pelaajia? Kyseinen pelihän on Planetarion, joka jo vuosituhannen alussa veti satatuhatta pelaajaa. Nykyään on pelaajamäärät romahtanut luultavasti maksullisuuden myötä. Itse tykkään kuitenkin enemmän kuin travianista, tosin en ole täyttä roundia traviania vielä pelannut...
En ole hirveästi muita samantyyppisiä pelannut. Nyttemmin on lähinnä alkanut vituttaa tuo ominaisuus, että pitäisi jatkuvasti jaksaa vain hyökätä ja hyökätä ja hyökätä, jotta pelissä pysyisi edes järkevästi muiden tahdissa. Noh, onneksi kotikoneelta löytyy SimCity, joka on paremmin mulle sopivaa viihdettä. Ei Travianissa yksinkertaisesti pärjää kaupanteolla tai millään muullakaan ja ryöstely jää ainoaksi kannattavaksi vaihtoehdoksi. Peli on siis hieman liian yksipuolinen.

Vasen käsi ylös virheen merkiksi. Itse kutsun Traviania feodaali Planetarioniksi. Saas nähdä mihin suuntaan tämäkin peli kehityy. Ja olen Joonan kanssa samaa mieltä siitä, että Travian on kovin yksipuoleinen. Hienoa olisi, jos pelissä pystyisi menestymään myös diplomatialla tai kaupankäynnillä.

Pelasin Planetarionia muutaman rundin kun se oli vielä ilmasta. Tais olla eka maksullinen rundi ku menin mukaan ilmais-acolla, eli pysty kehittymään ainoastaan 3miljoonan pisteen rajaan asti. No munkilla päädyin hyvään galaxiin, ja todistin olevani hyvä+aktiivinen niin meijän GC (galactic commander) makso mun acon jotta pystyisin kehittymään :). Oltiin loppurankingissä 3. isoin galaxy.

Tämän jälkeen löysin ilmaisen kopion, Planetian. Aktiivisia allianceja ei ollut jotka toimi järkevästi (irc-channu välttämätön) joten perustin oman. Ally laajeni nopeesti eikä vastarintaa oikeen löytynyt niin voittaminen oli helppoa. Mun oma planeetta voitti 2 rundia putkeen :)

Noniin pakkiksen popula! Nyt on SJ-liitto jakanut valtuuksia ja itselleni suotiin rekrytoijan titteli. Joten jos olet ilman liittoa ja kiinnostunut niin:

Kuinka paljon asukkaita sinulla on?
Onko kätkösi kunnossa ja ryöstelläänkö sinulta jotain?
Oletko sodassa jonkun kanssa? (ei ehkä ongelma mutta hyvä tietää)
Mitkä ovat koordinaattisi?
Mitkä ovat resurssisi tällä hetkellä? (vilja savi ym)

Laita tietoa joko tänne tai sitten suoraan privana pelissä. Jos olet pieni kylä vielä ja kasvamassa niin vauhtia siihen kasvamiseen. Sijoita varasi uusiin resursseihin sekä kätköön jos toiseenkin. Näin varmistat tulevaisuutesi niin pelissä kuin myös meidän liitossamme.

Omat koordinaattini ovat -38 -78 ja nimellä sapo pelaan.
Yhteyttä vaan...

Noniin pakkiksen popula! Nyt on SJ-liitto jakanut valtuuksia ja itselleni suotiin rekrytoijan titteli. Joten jos olet ilman liittoa ja kiinnostunut niin:

170+
Neljättä kätköö päivittelen. Mut raidataan ehkä 20 kertaa päivässä.
En oo sodassa mut niinku edellisestä voi päätellä ni mua pidetään farmina.
-51|7
Resoi on aina nii paljon ku kätkö antaa myöten. ~2500 täl hetkel.

En hirveen tosissani tätä pelaa. Kuitenki joka päivä päivittelen tota kylää. Armeijaa olis tarkotus alkaa tekee mut on vähän ongelmii ilman liittoo ku nii moni tulee päivittäin vierailee. Pitäis saada kätköi päiviteltyy ja muurii oon rakentanu. Joku yö laitan sit tulemaa niitä keihäsmiehii. Ehkä liittoumaan liittyminen vähän nopeuttais tätä.

Kylä: Manala
Pelaaja: Raivo
Asukkaita: 82
Kätkö: kunnossa(enemmän kun resoja) ja ei ryöstetä
Sotatila: rauha maanpäällä. ei ongelmia
Koordinaatit: 85|89
Resurssit: Tuotanto; Puu = 67 Savi = 74 Rauta = 60 Vilja = 48

käyn tarkistamassa 5-7 kertaa päivässä et kylässä on kaikki kunnossa ja että saan rakennettua kokoajan lisää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom