Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkosta, mä laitan aina ekan hyökkäyksen ryöstönä, ja jos joitain jää koukkuun ni meen normaalilla hyökillä hakemaan, joka kerta oon saanu. :P Tosin ehkä mulla on sitten sitä ylivoimaa ollut enemmän.

Pitää muistaa laittaa aina enemmän tyyppejä vapauttamaan kuin siellä kylässä on jo vangittuna.

Auttakee alottelijaa, miten/mistä noita ansoja voi rakennella/viritellä?
kiitos

Oletko gallialainen? Ei taida muut heimot osata rakentaa. Korjatkaa, jos muistan väärin.

-edit- Ja jos olet, niin ansoittaja vaatii Päärakennuksen tasolla 3. Sit saat koulutettua ansoittajan, joka osaa tehdä ansoja.

no höh mä oon teutoni.. ei kai sit auta kun jemmata kätköön=)

Teutonien on tarkoitus saada nuijamiehet äkkiä koulutettua, jotta voi alkaa ryöstämään naapureita. Sitten kun saat lisää resursseja, koulutat taas lisää nuijamiehiä.

Teutonien on tarkoitus saada nuijamiehet äkkiä koulutettua, jotta voi alkaa ryöstämään naapureita. Sitten kun saat lisää resursseja, koulutat taas lisää nuijamiehiä.

Jep. Ehtii aina sen 2 nuijamiestä tehä ku naapurit innostuu tulemaa sadalla nuijamiehellä ja herolla käymää kylässä.

Jep. Ehtii aina sen 2 nuijamiestä tehä ku naapurit innostuu tulemaa sadalla nuijamiehellä ja herolla käymää kylässä.

Eli ei kannata siis niitä ukkoja tehä. Saako se naapuri jotain vietyä? Jos saa niin kätkö niin isoksi ettei saa (tee vaikka toinenkin kätkö). Älä myöskään tee niitä ukkoja ennenkuin jättää sut rauhaan sillä se saa expaa sille herolle ja jo sen takia käy sua raiskaamassa.

On varmasti turhauttavaa mutta koitat pärjäillä siellä. Kasvat vaan rauhassa ja sitten johonkin pätevään liittoon joka voi sitten hoitaa diplomaattista puolta naapuriin jos sun diplomatiaa ei kuunnella...

Tai voit myös ottaa selville sen asuinpaikan ja käydä IRL leipomassa :kuvia:

Onko hyökkäysvoimalla mitään merkitystä vankeja vapauttaessa? Minulta jäi 19 falangia ansaan kylään jossa ei ole yhtään joukkoja. Onko tässä tapauksessa väliä lähetänkö 20 falangia vai 20 miekkamiestä vapauttamaan ne?

Meitsi tekee kätkömetsää ja kauheet resurssit. Joku mulkku kävi ryöstämässä varastot lähes tyhjiksi mutta vahinko ei pääse uusiutumaan, 3-5 lvl10 kätköä ja productioni 10000 yksikköön ja sitten otan joku yö ja teen tuhat solttua ja käyn polttamassa ton naapurikylän josta vieraat olivat :lol2:

Meitsi o roomalainen, mitäs eroa noissa nyt onkaan?

Viime yönä WP-liitto hyökkäsi Perkele-liiton Momentoa vastaan. Hyökkäyksien jälkeen joku kävi tiedustelemassa taistelutanteretta: http://img222.imageshack.us/img222/4173/tuhottuku6.jpg

Hyökkääjiä kuoli vähän päälle pari tuhatta :)

Ei toiminut kuva!!! Äkkiä uutta.... Alkaa näköjään olemaan jo kunnon sodat.... Siellä on liitolaiset tainneet laittaa hieman vahvistuksia vai?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom