Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkosta, mä laitan aina ekan hyökkäyksen ryöstönä, ja jos joitain jää koukkuun ni meen normaalilla hyökillä hakemaan, joka kerta oon saanu. :P Tosin ehkä mulla on sitten sitä ylivoimaa ollut enemmän.Juu.
Melkosta, mä laitan aina ekan hyökkäyksen ryöstönä, ja jos joitain jää koukkuun ni meen normaalilla hyökillä hakemaan, joka kerta oon saanu. :P Tosin ehkä mulla on sitten sitä ylivoimaa ollut enemmän.
Auttakee alottelijaa, miten/mistä noita ansoja voi rakennella/viritellä?
kiitos
no höh mä oon teutoni.. ei kai sit auta kun jemmata kätköön=)
Teutonien on tarkoitus saada nuijamiehet äkkiä koulutettua, jotta voi alkaa ryöstämään naapureita. Sitten kun saat lisää resursseja, koulutat taas lisää nuijamiehiä.
Jep. Ehtii aina sen 2 nuijamiestä tehä ku naapurit innostuu tulemaa sadalla nuijamiehellä ja herolla käymää kylässä.
Viime yönä WP-liitto hyökkäsi Perkele-liiton Momentoa vastaan. Hyökkäyksien jälkeen joku kävi tiedustelemassa taistelutanteretta: http://img222.imageshack.us/img222/4173/tuhottuku6.jpg
Hyökkääjiä kuoli vähän päälle pari tuhatta
Meitsi liitty johonki GO (Game Over) jengiin ku kuhuttiin. 82 asukasta tällä hetkellä mun pikku kylässä