Travian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
93, 38 sijainnissa liittoumaehdokas ilmoittautuu, kun ei kukaan ole lähistöllä olevaksi ilmoittautunut...

78 ukon roomalaiskylä, protection pois ja 1-tason diplomaattirakennus pystyssä.

edit: olen käyttänyt pelkästään tuota "ryöstö" -vaihtoehtoa, se on selkeä, mutta entäs tuo "hyökkäys"? Tappaa vihollisen väkeä mutta ei ryöstä mitään? Entäs "vahvistus"? Vahvistaa joukkoja taistelussa/kylässä tms? Jossain vaiheessa tulee se tiedustelukin käyttöön, entä onko muita vielä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SJ:hen pääsee taas 3 uutta jäsentä. Nopeat syö hittaat, joten nimimerkkiä pöytään nii pistetää hakua. Menee päivä tai pari resurssien keräämisessä/lähetystön päivittämisessä, mutta kolme ekaa pääsee taas.

SJ:hen pääsee taas 3 uutta jäsentä. Nopeat syö hittaat, joten nimimerkkiä pöytään nii pistetää hakua. Menee päivä tai pari resurssien keräämisessä/lähetystön päivittämisessä, mutta kolme ekaa pääsee taas.

thckoitin koordinaateissa -85,5 olis kiinnostunut. 84 heppua kylässä nyt ja kylän nimi Tehis Town..

Minäminäminäminä.. SJ-haku siis tässä. fish-nickillä pelaan siis, kylä on Kerava.

edit: no nyt toi naapurin gallialaisenperkele ansoitti 3 mun ukkoa. Milläs saan ne vapautettua?

olen käyttänyt pelkästään tuota "ryöstö" -vaihtoehtoa, se on selkeä, mutta entäs tuo "hyökkäys"? Tappaa vihollisen väkeä mutta ei ryöstä mitään? Entäs "vahvistus"? Vahvistaa joukkoja taistelussa/kylässä tms? Jossain vaiheessa tulee se tiedustelukin käyttöön, entä onko muita vielä?
Jos käytät ryöstöä ja ryöstettävässä kylässä on joukkoja, sotilaasi pyrkivät karkaamaan kylästä mahdollisimman vähin tappioin samalla tavaraa ryöstäen. Tavaraa ei kuitenkaan välttämättä oteta mukaan niin paljoa kuin pystyttäisiin kantamaan. Jos valitset hyökkäyksen, kylässä tapellaan, kunnes jommalla kummalla ei ole sotilaita. Jos sotilaasi voittavat, jäljellä olevat kantavat kotiin niin paljon tavaraa kuin pystyvät. Vahvistuksella pystyt lähettämään joukkoja kaverin kylään vahvistuksiksi. Vahvistuksiksi lähetettyjen sotilaiden syömiset maksaa kylä, jossa sotilaat oleskelevat. Lisäksi sotilaat puolustavat kylää, mutta kylänomistaja ei voi lähettää sotilaitasi hyökkäämään. Kumpikin pelaajista voi lähettää sotilaat takaisin kylään, josta sotilaat lähtivätkin. Tiedustelu tehdään valitsemalla ryöstö tai hyökkäys ja sotilaiksi pelkästään tunnustelijoita. Seuraavassa ruudussa saat valita tiedustellaanko joukkoja ja resursseja vai joukkoja ja puolustusrakennuksia (muurit etc.).

Vahvistuksiksi lähetettyjen sotilaiden syömiset maksaa kylä, jossa sotilaat oleskelevat.

Onko tämä todellakin näin? Olen luullut että omasta pussista menee... Damn, taidan siis laittaa tohon naapurikylään pienen avustuksen kun pidin ukkoja siellä hetken.

Mites tuo toimii jos jollakin on kovat joukot ni se voi ihan kiusaksi laittaa 50 ukkoa toisen kylään ja siten blokata toisen viljan tuottoa?

Eikö tuossa huomioida jo aiemmin ilmoittautuneita? Laitoin juuri päivä kaksi sitten privaa travianin puolella. Vai tapahtuuko vaan täällä ja tuolla kyseisellä tavalla?

-nimim. epätietoinen

93, 38 sijainnissa liittoumaehdokas ilmoittautuu, kun ei kukaan ole lähistöllä olevaksi ilmoittautunut...

78 ukon roomalaiskylä, protection pois ja 1-tason diplomaattirakennus pystyssä.

Minä olen koordinaateissa 109, -09. Joten suunnilleen samalla seudulla majailemme. kyläsi näyttäisi jo riittävän suurelta liittoutumiin. Itse olen vannoutunut DDR-yhteisön jäsen, ja tiedän sen haluavan lisää kasvavia kyliä joukkoon. Jos olet "vannoutunut" Trabant-fani, taikka kiinnostunut sisäisen tutkinnan postista, laita viestiä liittoutuman johtoon. Oma kyläni on NeueSlolenischeKunst ja pelaajana Kaltsa. Voitaisiin ainakin jotain yhteistyötä tehdä, vaikka yhteistä puolustussopimusta tai vastaavaa.

Ensimmäistä kertaa jouduin käyttämään diplomatiaakin tänään, kun eräs teutoonirunkkari päätti tulla ryöväämään kylääni. Minun kyläni oli vielä kaksi kertaa suurempi. Saihan se jotain resursseja vietyä, mutta raiskasin sen tuon jälkeen aika pahasti. Toisin sanoen vapautin hänet harmittavista resursseista ja sotilaista.

Eikö tuossa huomioida jo aiemmin ilmoittautuneita? Laitoin juuri päivä kaksi sitten privaa travianin puolella. Vai tapahtuuko vaan täällä ja tuolla kyseisellä tavalla?

-nimim. epätietoinen

Ach, pitihän tää tarkistaa. Kutsut lähti sulle, MP-Litelle ja fishille. Pikku-Pekka saa jäädä toistaseksi nuolemaan näppejään porttien ulkopuolelle :kippis1: Ens päivityksessä sitten

Kätköö vaan paljon, mulla on 86 asukkia kyläs eikä yhtään mitään kehitystä vielä hyökkäyssuuntaan. Peace bros! :)

Pöh, sanon minä. Viidellä-kahdeksalla ukolla kaksin-nelinkertaistat tuntituotantosi jos vaan olet koneen äärellä ja pääset tyhjentämään naapurikyliä.

Minä olen kiltisti kyllä kysäissyt muutamalta, että ettehän pistä pahitteeksi, mutta olen minä jokaisesta lähes tuhannen jokaista resurssia kaikilta ryövännyt muutaman seuraavan tunnin aikana... :D

Ach, pitihän tää tarkistaa. Kutsut lähti sulle, MP-Litelle ja fishille. Pikku-Pekka saa jäädä toistaseksi nuolemaan näppejään porttien ulkopuolelle :kippis1: Ens päivityksessä sitten

:kippis1: kiitos ja kumarrus, nyt voi alkaa uhittelemaan isommillekin naapureille ;)

Kuinka paljon tulee esim. savea jos kaikki kentät on tasoa 7? Kuinka korkealle on resurssi kentät mahdollista korottaa?

Onko tämä todellakin näin? Olen luullut että omasta pussista menee... Damn, taidan siis laittaa tohon naapurikylään pienen avustuksen kun pidin ukkoja siellä hetken.

Mites tuo toimii jos jollakin on kovat joukot ni se voi ihan kiusaksi laittaa 50 ukkoa toisen kylään ja siten blokata toisen viljan tuottoa?
Kyllä, asia on juurikin näin. Toisen viljat voi blokata tuolla tavalla, mutta riskinä on viljan loppuminen, jolloin omatkin joukkosi kuolevat nälkään. Tuolla tavalla voi kuitenkin kerätä viljaa nopeammin jos sitä tarvitsee. Vastaanottava pelaaja voi sitten kyllä lähettää ne vahvistukset halutessaan takaisin. Mutta esimerkiksi yöksi voi tehdä ilkeälle naapurille jäynän. Silti, koska vahvistukset puolustavat kylää henkeen ja vereen, jos joku lähettää minulle nuijamiehet lepäämään, niin pyydän kaveria lähettämään ratsuväkeä liiskaamaan ne :D

HaRaXz sanoi:
Kuinka paljon tulee esim. savea jos kaikki kentät on tasoa 7? Kuinka korkealle on resurssi kentät mahdollista korottaa?
Kas näin toimii samalla tavalla kaikki resurssikentät. Tuolta löytyy myös lähes kaikki muu informaatio mitä pelistä voi kaivata:

Travian FAQ

(monettakohan kertaa tämäkin linkki täällä jo on) Pääkaupungissa kentät voi kasvattaa rajattomasti, muissa kaupungeissa 10 on maksimi.

Tuli muuten mieleen että ilmaiset 35 kultaa kannattaa ottaa käyttöön. Travian plussasta klikkailemalla onnistuu, ja kannattaa sitten käyttää se niihin tuotantobonuksiin..

Itekkin alotin pelaamisen toissapäivänä. 15, 105 tienoilla majaillaan.
Kauhea resurssien kähmiminen alussa pystyssä, sillä ympärillä on kylää vähän turhankin tiheässä. Piilot on tottakai tehty ja korotettu suojaamaan tarpeeksi.

buahahaa!!!
mua ryöstellään koko ajan, mutta eipä haittaa vähääkään.
Sain just rakennettua kätkön tasolle 10!!!!!!
siinäpä rosvoavat... köyhät!

Mutta asiaan:
ollaanko organisoimassa jotain koottua murhatappokuolemaa jollekkin yksittäiselle kohteelle?

siis onko ärsyttävää pelaajaa ylitse muiden?

Jees! Suomi -servulla alkaa ryöstöretket ekan kerran tuottaa tulosta!

Samalla nimimerkillä mennään ja liittouma on -Verinen Kives-.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom