Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeilkaa Nasolinia. Toimii kohtuullisen hyvin ainakin mulla.
Joskus lueskelin suomalaisia travellaus foorumeita, mutta nyt en meinaa millään löytää ainuttakaan :(. Olis mukava lueskella vähän laajemmin muitten kokemuksista ja vinkeistä
Onko missään kattavaa listaa siitä mihin maihin Suomen kansalainen tarvitsee viisumin ja ennen kaikkea minne ei tarvita viisumia?
Kuinka paljon matkafirmat ottaa välistä hotelleista?
Mietin tässä etelään (Hanko) lähtöä, mietin sitä, kuinka paljon halvempaa ois ottaa pelkät lennot täältä, ja varata hotelli vasta siellä respassa? Ja onko se kuinka kannattavaa loppujen lopuksi..
Paikkana joku ihan perusturistirysä, vaikka nyt Kanarian saaret. Vittu täällä paista aurinko IKUNA! :itku:
Pidän noita firmojen paketteja kohtuullisen edullisina ja jos on tarkoitus mennä vaan huilimaan ja aurinkoon, niin ei tarvitse sitten edes itse nähdä vaivaa.
Juuri toi oli pointti mitä hain; onko säästö järkevässä suhteessa käytettyyn vaivaan. Ja kun ei tässä olis tarkoitus (haave) kun tosiaan nauttia auringosta. Kuppia mä en juuri ota Suomessakaan..
Osaisitteko suositella jotain edullista lentoyhtiötä, joka lentää Bangkokista johonkin päin Vietnamia (lähelle rannikkoa, jotain kivaa lomakohdetta) tai Balille Indonesiaan?
Air Asia taitaa olla patenttivastaus. En tieda onko ihan kaikkein halvin just nyt, mutta halpa joka tapauksessa. Lentaa Bangkokista ainakin Saigoniin ja Hanoihin.
Niin. Lähinnä toivon, että olisi jonkun verran fyffeä valmiina Nykin reissua varten, koska se tippausrumba alkaa jo kentällä/taksissa/jokatapauksessapianTai miksi vaihtaa lainkaan? Kohtuu paljon matkustelen enkä edes muista koska olisin viimeksi vaihtanut ensimmäistäkään rahaa koko matkan aikana..
Niin. Lähinnä toivon, että olisi jonkun verran fyffeä valmiina Nykin reissua varten, koska se tippausrumba alkaa jo kentällä/taksissa/jokatapauksessapian
Heitetään nyt vaikka tänne threadiin: Onko joku nettiosoite, mistä näkee missä kannattaa vaihtaa Helsingissä/Vantaalla Yhdysvaltojen dollareita parhaalla kurssilla?
Heitetään nyt vaikka tänne threadiin: Onko joku nettiosoite, mistä näkee missä kannattaa vaihtaa Helsingissä/Vantaalla Yhdysvaltojen dollareita parhaalla kurssilla?