Kertokaapa näistä paikoista. Mä en osaa päättää. Mulla vaihtuu koko ajan kohdevaihtoehdot. Ärsyttävää...
Haluaisin päästä lämpöiseen, jossa olisi nähtävää, koettavaa, ostettavaa ja tarvittaessa hiukan yöelämää. Tarpeen vaatiessa olen valmis tinkimään joistain jutuista. Edullinen matka ja kohde ovat plussaa.
Tunisia =
Plussaa: Halpa äkkilähtö viikoksi, olettaisin että edullista muutenkin, kuulemma kauniita paikkoja, retkeä Saharan reunalle suositellaan kovasti, mitä muuta?
Miinusta: Voi mennä hermo kusetukseen ja peräänhuuteluun, ei niin lämmintä kuin muissa kohteissa
Kap Verde =
Plussaa: Aurinkoa, suht edullinen äkkilähtö viikoksi, mitä muuta?
Miinusta: Hermo menee peräänhuuteluun. Ei kait mitään erityistä nähtävää, ostettavaa tai koettavaa vai onko?
Dubai =
Plussaa: Suht' edullinen äkkilähtö viikoksi, aurinkoa, ostettavaa, turvallista
Miinusta: Suomen hinnat (?), matkakumppani ei halua sinne
Thaimaa, mahdollisesti Koh Chang (?) =
Plussaa: Thaimaa on aika kiva, Koh Changilla en ole käynyt, onko siellä mitään? Matkustusaikaa matkapäivineen max 10 päivää,
Miinusta: Olen käynyt Thaimaassa nelisen kertaa ja olisi kiva kokeilla taas uutta paikkaa, meno-paluu 800 euroa Finskillä (suora lento), muiden yhtiöiden lennoilla voisi päästä halvemmalla (liian pitkä matkustusaika)