Trapetsius kuosiin, miten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampio
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itsellänikin trapsit, erityisesti keski-ja alaosa on olleet aina selvästi muita lihasryhmiä heikompia joten aloituspostaus tuli kuin omasta suusta :rolleyes:
Nykyinen treeniohjelma on kultainen kuusikko johon olen lisännyt ekstrana kohautukset. Nyt alkoi mietityttää tuo maastaveto polvien korkeudelta, lienee tehokkaampi trapsien kehittäjä? En haluaisi normi maastavetoa tehdä, koska muuten alkaisi liikkeiden raskaus olla jo liian kovaa tasoa sekä alaosasto on muutenkin jo niin paljon edellä verrattuna selkään. Latsit kyllä kasvaa helposti = leveä mutta ohut selkä

Ööö...
Mikset haluaisi mavee tehdä? Itsellä ainakin (no okei, näin vanhemmalla iällä) tulee reenipäiviä kun ei hutsittais oikein mikään, niin ei muuta kuin mavee tekeen... jälestäpäin tulee oikeen hyvä fiilis, koko takaosasto ylhäältä alas asti reenattu, ja YHDELLÄ LIIKEELLÄ. :dance: Pumppukin saa reeniä samalla...

karstakeuhko: -Samahan se on tehdäänkö se tempaus kuulalla vaiko tangolla, ei tempauksessa ole varsinaista negatiivista vaihetta lainkaan.

Vanhaan postiin lisäisin kohautukset eri asennosta. Dipin yläosassa, ylösalaisessa riipunnassa, käsilläseisonnassa sekä normaalissa roikkumisessa voi kaikissa tehdä "kohautuksia" eli liikuttaa lapaluita. Varsinkin dippikohautuksista tykkään paljon.

Rinnalleveto ja tempaus ottavat hyvin trapzeihin, tempauksen vielä tekee mielellään yhdellä kädellä jos haluaa enemmän trapzeja, negatiivinen vaihe erityisen tärkeä, siinä täytyy vetää hartiaa korvaan erityisellä huolella.

Hetken joutui kyllä kelaamaan, että mikähän mahtaa olla tempauksen negatiivinen vaihe, mutta ehkä tosiaan kahvakuulalla tehtynä siinä jonkinmoinen negatiivinen vaihe on, mutta jotenkin en osaa silti hahmottaa sitä erityisen hyvänä trapsiliikkeenä.

Itse sain epäkkäisiin lisää tavaraa kun vaihdoin ylätalja eteen-->niskantaakse ja vipunostot sivulle vein yli hartialinjan. Ennen oli mukana ylätalja eteen,k-soutu,maastaveto ja kohautukset mutta silti ei oikeen tullut kehitystä. Ylätaljan olen nyt vaihtanut taas eteen tehtäväksi niin saa leveäselkälihas paremmin rasitusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom