Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo puolustus, että hän ei mitenkään haittaa kenenkään elämää on virheellinen ja pikkusormen antamista sekopäisyydelle.
Ymmärrätte sen kun järjellä ajattelette.
Tästä olen samaa mieltä.

Terveydenhuollon alasajo kovaa vauhtia käynnissä. Kuka jatkossa määrittelee mikä on mielenterveysongelma ja mikä ei?
Jos 14v poika alkaa puhumaan että haluaisi leikkautaa pippelinsä veke niin tätä tulisi kannustaa.
Entä sormi tai varvas tai useampi? Kämmen, jalkaterä, kyynärvarsi, sääri.
Mihin vedetään raja? Kuka sen vetää?
Yleisesti hyväksytystä tulee pikkuhiljaa normi kun nämä yleiset hyväksyjät asettuvat yhteiskunnassa päättäviin elimiin.

Jos joku haluaa olla karhu niin olkoon. Mutta miksi kenenkään pitäisi ruokkia tätä fantasiaa yhtään pidemmälle?

The line must be drawn here! None further!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se luokitellaan mielisairaudeksi, on siis diagnosoitu, jos ihminen kokee olevansa amputoitu ja haluaa raajan poistettavaksi. En vain tajua miksei samalla luokitella mielisairaukdeksi jos haluaa kirurgisesti tuhota sukuelimet? Noita ihmisiä pitäis hoitaa terapialla ja lääkkeillä, ei kannustamalla, ei skitrofreenikollekaan sanota "Joo, kyllä sun päässä on toinen ihminen, ihan totta se on, mene kotiin vaan".

Tony Blair osaa sanoa edes yhteen asiaan tolkun lauseen. Samaan ei pysty kovin moni aktiivi politikko.
1718624829860.jpeg

Tästä olen samaa mieltä.

Terveydenhuollon alasajo kovaa vauhtia käynnissä. Kuka jatkossa määrittelee mikä on mielenterveysongelma ja mikä ei?
Jos 14v poika alkaa puhumaan että haluaisi leikkautaa pippelinsä veke niin tätä tulisi kannustaa.
Entä sormi tai varvas tai useampi? Kämmen, jalkaterä, kyynärvarsi, sääri.
Mihin vedetään raja? Kuka sen vetää?
Yleisesti hyväksytystä tulee pikkuhiljaa normi kun nämä yleiset hyväksyjät asettuvat yhteiskunnassa päättäviin elimiin.

Jos joku haluaa olla karhu niin olkoon. Mutta miksi kenenkään pitäisi ruokkia tätä fantasiaa yhtään pidemmälle?

The line must be drawn here! None further!

Minkä ikäisille lapsillenne olette ajatelleet vaihdattaa sukupuolen? Ajattelin että 5-vuotias olisi jo tarpeeksi kypsä päättämään asiasta oikeaan suuntaan ohjattuna. Vai kannattaisiko jo aikaisemmin?
Itse vaihdoin sukupuolen setämiehestä tätiin vasta viisikymppisenä ja kyllähän se vituttaa kun tuli odotettua niinkin myöhään.

Käsitätte väärin.
Olette kenties aivopesun uhreja.

Kyse on siitä että esimerkiksi tämä karhuherra Paddington esitetään artikkelissa ikäänkuin uutena normaalina.
Se mitä te näette erilaisuutena tässä Paddingtonin tapauksessa, ei sitä ole, vaan se on itsekeksittyä ja surullista todellisuuspakoa.

Erittäin paljon karhuherran tapaus myös haiskahtaa mielenterveysongelmilta, jollaisena se olisi artikkelissa esitettykin, ennen parodiatodellisuuden kukoistuskautta.

JA TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ:
tällaisilla jutuilla halutaan juurikin edistää sitä että kirjoituksia ja historiaa laitetaan uusiksi sekä toteutetaan kalliilla rahalla liikennemerkki -farsseja, ynnä muuta.

Tuo puolustus, että hän ei mitenkään haittaa kenenkään elämää on virheellinen ja pikkusormen antamista sekopäisyydelle.
Ymmärrätte sen kun järjellä ajattelette.
Nosto.

Tämä. Ei nyt minuakaan kiinnosta koko kielen kirjoittaminen uusiksi minkään vähemmistön mieliksi tai syrjinnän etsiminen liikennemerkeistä, mutta jos erilaisuus itsessään herättää suhteettoman isoja tunnereaktioita, niin kannattaa kyllä vähän katsoa peliin ja miettiä vakavasti että miksi. Aivan riippumatta siitä, onko se erilaisuus kulloinkin pelkästään ihmisluonnon ihmeellisiä sivujuonteita vai kylähulluutta vai "oikeaa" hulluutta. Ei esim. tuo harmiton karhuilu nyt ole oikeasti keneltäkään pois, ja sitten nämä normaalit ulkomuodosta ja painosta vittuilut vielä päälle.
Olen mitä kohteliaimmin täysin päinvastaista mieltä.

Kaikkien näiden sekoilujen ja heikkouksien ilmentymien aiheuttamat miljardiluokan vuosikulut katetaan minulta aseuhalla kiristetyillä verovaroilla. Näiden takia säädetään lakeja, muodostetaan erilaisia tasa-arvokomiteoita ja toimikuntia, pakotetaan kouluihin ja työpaikoille inklusiivisuusroskaohjelmia. Yhteiskunnan tehtävä ei ole subventoida mielisairaiden päähänpistoja, ja juuri sitä nämä transuilut, karhuksi pukeutumiset ja puheet siitä että sukupuolia olisi eri määrä kuin kaksi ja että sitä voisi muuttaa ovat.

Rahallisia kustannuksia suurempi ongelma on totuudenvastainen narratiivi jota pakotetaan kouluissa ja työpaikoilla.

Näiden takia säädetään lakeja, muodostetaan erilaisia tasa-arvokomiteoita ja toimikuntia, pakotetaan kouluihin ja työpaikoille inklusiivisuusroskaohjelmia.

Sinun kaltaistesi ihmisten takia niitä juuri tarvitaan. Jos ihmisten annettaisiin elää omaa elämäänsä omalla tavallaan kunhan hoitavat yhteiskunnalliset velvoitteensa eivätkä vahingoita ketään, niin komiteoita ja roskaohjelmia ei tarvittaisi.

Yhteiskunnan tehtävä ei ole subventoida mielisairaiden päähänpistoja, ja juuri sitä nämä transuilut, karhuksi pukeutumiset ja puheet siitä että sukupuolia olisi eri määrä kuin kaksi ja että sitä voisi muuttaa ovat.

Rahallisia kustannuksia suurempi ongelma on totuudenvastainen narratiivi jota pakotetaan kouluissa ja työpaikoilla.

Kun jokin porukka alkaa keksimään terveen ja normaalin kansalaisen muottia jonka ulkopuolelta kaikki ovat sairaita tai hulluja, niin se muotti kaventuu aina kaventumistaan, kunnes tavallisetkin tallaajat saavat pelätä päätyvänsä sekundaihmisiksi.

Sinun kaltaistesi ihmisten takia niitä juuri tarvitaan. Jos ihmisten annettaisiin elää omaa elämäänsä omalla tavallaan kunhan hoitavat yhteiskunnalliset velvoitteensa eivätkä vahingoita ketään, niin komiteoita ja roskaohjelmia ei tarvittaisi.

Kun jokin porukka alkaa keksimään terveen ja normaalin kansalaisen muottia jonka ulkopuolelta kaikki ovat sairaita tai hulluja, niin se muotti kaventuu aina kaventumistaan, kunnes tavallisetkin tallaajat saavat pelätä päätyvänsä sekundaihmisiksi.
Mielenkiintoista! Olet ensimmäinen oletettavasti oikea ihminen jonka kanssa olen puhunut joka on tuota mieltä. Haluatko vähän kertoa miten olet päätynyt tuohon mielipiteeseen?

Aloitetaan nyt sillä että uskotko että sukupuolia on eri määrä kuin kaksi?
Voiko sukupuoltaan vaihtaa?

Aloitetaan nyt sillä että uskotko että sukupuolia on eri määrä kuin kaksi?

Tässä pitäisi minusta erottaa toisistaan sosiaalisen ja biologisen sukupuolen käsitteet, että voisi saada aikaan keskustelun, jolla olisi mahdollisuuksia edetä jonnekin. Sosiaalisia sukupuolia tai sukupuoli-identiteettejä voi olla paljonkin, biologisia taas ne kaksi + joitakin harvoja kromosomipoikkeamia, joiden vaikutusta biologiseen sukupuolimääritykseen tai sukupuolien määrään minulla ei ole kompetenssia arvioida.

Voiko sukupuoltaan vaihtaa?

Maailmassa on ennenkin ollut kulttuureita, joissa ihminen saa elää yhteisössä vapaasti sosiaalisen sukupuolensa tai sukupuoli-identiteettinsä mukaisessa roolissa vastoin biologista sukupuolta. Minun puolestani pitäisi saada nytkin. Geenien määrittämä biologinen sukupuoli taas ei muutu ainakaan nykylääketieteen voimin, vaikka ulkoisia muutoksia kohti toista sukupuolta voidaan tehdäkin.

Tässä pitäisi minusta erottaa toisistaan sosiaalisen ja biologisen sukupuolen käsitteet, että voisi saada aikaan keskustelun, jolla olisi mahdollisuuksia edetä jonnekin. Sosiaalisia sukupuolia tai sukupuoli-identiteettejä voi olla paljonkin, biologisia taas ne kaksi + joitakin harvoja kromosomipoikkeamia, joiden vaikutusta biologiseen sukupuolimääritykseen tai sukupuolien määrään minulla ei ole kompetenssia arvioida.

Maailmassa on ennenkin ollut kulttuureita, joissa ihminen saa elää yhteisössä vapaasti sosiaalisen sukupuolensa tai sukupuoli-identiteettinsä mukaisessa roolissa vastoin biologista sukupuolta. Minun puolestani pitäisi saada nytkin. Geenien määrittämä biologinen sukupuoli taas ei muutu ainakaan nykylääketieteen voimin, vaikka ulkoisia muutoksia kohti toista sukupuolta voidaan tehdäkin.
Mielenkiintoista. Jos minä nyt alan identifioida neekerilesbona niin tulisiko yhteiskunnan hyväksyä tämä totuutena?

Mielenkiintoista. Jos minä nyt alan identifioida neekerilesbona niin tulisiko yhteiskunnan hyväksyä tämä totuutena?

Yhteiskunnan pitäisi antaa sinun kokea itsesi neekerilesboksi ilman turhaa taivastella tai tuomitsemista, jos itsesi sellaiseksi identifioit. Eri asia tosin, osaisitko antautua rooliin niin antaumuksella, että esim. yksikään muu neekerilesbo haluaisi lesboilla kanssasi, mutta se on taas eri asia.

Aito totuuden pohtiminen ihmisyyttä ja ihmisluontoa liippaavissa aiheissa taas johtaa hetkessä sen verran syviin vesiin, että jätän omasta puolestani sen suosiolla väliin tässä ketjussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom